Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche 911 Turbo Cabriolet a Turbo S Cabriolet: Premiéra v L.A.

Jan Mička Jan Mička 24. 9. 2013
41
Zobrazit náhledy (41)
Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911
Porsche 911 bude v nejsilnějších variantách dostupné také jako kabriolet. K oficiálnímu představení dojde 20. listopadu na autosalonu v Los Angeles.

Aktualizováno 24.9. 9:00 Galerii jsme doplnili o nejnovější série fotografií

Porsche 911 Turbo Cabriolet a Turbo S Cabriolet jsou poslední dílky skládačky nové generace 991. Atraktivní karosářská verze snoubí vlastnosti kupé a volnost jízdy s otevřeným nebem nad hlavou. Vůz dostal novou hořčíkovou konstrukci plátěné střechy. Její stažení zabere 13 vteřin, a to i za jízdy do rychlosti 48 km/h.

U obou verzí se o pohon stará šestiválec boxer o objemu 3,8 litru. „Umírněnější“ varianta Turbo Cabriolet poskytuje výkon 383 kW (520 koní), což umožňuje zrychlení z 0-100 km/h za 3,5 sekundy. Verze Turbo S posiluje na 412 kW (560 koní) a „stovku“ zvládne za 3,2 sekundy. Oba vozy mají shodnou maximální rychlost 318 km/h. Standardem je sedmistupňová automatická převodovka PDK. Výkony jsou shodné s klasickým kupé.

Porsche 911 Turbo Cabriolet však není jen o rychlosti, ale také o moderních technologiích. Řízená zadní náprava zlepšuje jízdní vlastnosti v zatáčkách, aktivní výsuvné křídlo reaguje na rozličné jízdní podmínky a udržuje co nejlepší stabilitu ve vysokých rychlostech. Oproti verzím Carrera 4 a Carrera 4S se zvětšil rozměr zadních partií. Blatníky jsou nyní o 28 milimetrů širší.

Přestože je Porsche 911 pořádný kus auta s ohromným výkonem, nemusí nutně zruinovat konto majitele ohromnými účty za palivo. Verze Turbo Cabriolet by si podle automobilky kombinovaně neměla říci o víc jak 9,7 l/100 km, městský provoz vykazuje odběr vyšší o 3,5 litru. Podobně dobře je na tom i Turbo S Cabriolet, které vykazuje hodnoty pouze o 0,2 litru vyšší. Oproti předchozí generaci turba registrujeme patnácti procentní úsporu.

Porsche 911 si odbude první veřejnou premiéru na blížícím se autosalonu v Los Angeles. První vozy se k zákazníkům dostanou ještě letos. Základní cena verze Turbo Cabriolet byla v Německu stanovena na 174.431 eur, Turbo S Cabriolet je o 33.558 eur dražší.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor