Reklamy, které stojí za to: Mazda CX-3 si zahrála na bicí
Někdy nám připadá, že reklamní agentury naprosto ztrácejí soudnost nebo jim jednoduše docházejí nápady. Do dvacetisekundového spotu dokážou několikrát nacpat jméno produktu, který ve skutečnosti ničím až tak nevyniká, ale hlavně, že je to levné. Tyto neduhy naštěstí obvykle neplatí pro automobilový průmysl a už vůbec ne pro Mazdu.
Japonská automobilka z nového modelu CX-3 udělala hráče na bicí. On by ani nebyl problém rozestavět dokola pořádné „kopáky“ a nechat automobil přejet po šlapkách, nejtěžší je ale všechno naladit tak, aby se dal výsledný zvuk poslouchat. Podle scénografa Svena Gessera se testovala řada aspektů od tlaku pneumatik, úhlu natočení kol a rychlosti automobilu. Pro Mazdu to ale zkrátka byla výzva, se kterou se podle našeho názoru skvěle vypořádala.