Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Rozhovory s Lubošem Vlčkem a Martinem Hrdličkou o nové Škodě Superb (videa)

Jan Mička
Diskuze (24)
Mezinárodní prezentace Škody Superb třetí generace není pouze o jízdních dojmech, ale také o zajímavých rozhovorech. Přímo v Itálii jsme vyzpovídali jedny z nejpovolanějších osob.

Dnes ráno jsme v podrobných jízdních dojmech přinesli naše postřehy z první jízdy s novou Škodou Superb 1.4 TSI/110 kW s vypínáním válců ACT, mnohdy ale pouhé dojmy nestačí. V malebném a sluncem zalitém Toskánsku jsme proto vyzpovídali jedny z nejdůležitějších osob české divize Škody Auto – Luboše Vlčka a Martina Hrdličku.

Luboš Vlček, šéf české prodejní organizace Škody Auto, nedávno odpovídal na otázky čtenářů Auto.cz v online chatu. My jsme se však v Itálii zaměřili pouze na nový Superb.

Chtěli jsme například zjistit, co je to vlastně nová éra, o které Škodovka ve spojitosti s třetí generací vozu hovoří. Dále pak, jaký je prodejní plán Superbu pro letošní rok a která kombinace pohonné jednotky a výbavy bude pro české zákazníky s největší pravděpodobností nejatraktivnější. Odpovědi pana Vlčka jsme natočili na video.

Superb třetí generace je doslova napěchovaný moderními technologiemi, jejichž popis občas prezentujeme v trochu zjednodušené formě. Proto jsme oslovili Martina Hrdličku, vývojového experta Škody Auto, který u nového vozu zodpovídá za podvozek a pohonné jednotky.

Ptali jsme se ho mimo jiné, na jakém principu fungují nové adaptivní tlumiče DCC. Dále jsme zjišťovali, jaká opatření byla nutná ke splnění přísné emisní normy Euro 6 u nabízených motorů. A do třetice, kde se motory a převodovky vyrábějí. I v tomto případě najdete odpovědi v přiloženém videu.

Video se připravuje ...

Jan Mička
Diskuze (24)
7. 5. 2015 06:29
Re: No toto!!!
Garantuju ti!!! že když příště v článku najdeš chybné informace, a napíšeš "Vážená redakce, pravděpodobně jen nedopatřením blablabla a smajlík na konci", rozhodně ti nikdo nebude moct říct ani půl slova. Zatímco když začneš o mizerných novinářích, odpadu apod tak tím si jen škodíš a pak zanikne i to pozitivní v tom příspěvku...
6. 5. 2015 22:54
Re: No toto!!!
Cayene je Made in Germany, protože ke svatbě dochází až v Lipsku. kompletní montáž v blavě se plánuje. Tedy finální montáž je v Německu. Kde byla vyrobena karoserie je tedy irelevantní. S motory to může být podobné.
6. 5. 2015 19:14
Re: No toto!!!
6. 5. 2015 19:12
Re: No toto!!!
To je přesné,akorát přehled má o tom kdo,kde,co, kdy napsal.Ale je to zábavná figurka webu. ;-)
6. 5. 2015 10:27
Re: No toto!!!
Tak takhle detailně to nesleduju, ale řekl bych, že tys "anektoval" víc lidí:) A možná proto to vyvolává negativní reakce... a přitom jak říkám, přehled evidentně máš.