Rozhovory s Lubošem Vlčkem a Martinem Hrdličkou o nové Škodě Superb (videa)
Dnes ráno jsme v podrobných jízdních dojmech přinesli naše postřehy z první jízdy s novou Škodou Superb 1.4 TSI/110 kW s vypínáním válců ACT, mnohdy ale pouhé dojmy nestačí. V malebném a sluncem zalitém Toskánsku jsme proto vyzpovídali jedny z nejdůležitějších osob české divize Škody Auto – Luboše Vlčka a Martina Hrdličku.
Luboš Vlček, šéf české prodejní organizace Škody Auto, nedávno odpovídal na otázky čtenářů Auto.cz v online chatu. My jsme se však v Itálii zaměřili pouze na nový Superb.
Chtěli jsme například zjistit, co je to vlastně nová éra, o které Škodovka ve spojitosti s třetí generací vozu hovoří. Dále pak, jaký je prodejní plán Superbu pro letošní rok a která kombinace pohonné jednotky a výbavy bude pro české zákazníky s největší pravděpodobností nejatraktivnější. Odpovědi pana Vlčka jsme natočili na video.
Superb třetí generace je doslova napěchovaný moderními technologiemi, jejichž popis občas prezentujeme v trochu zjednodušené formě. Proto jsme oslovili Martina Hrdličku, vývojového experta Škody Auto, který u nového vozu zodpovídá za podvozek a pohonné jednotky.
Ptali jsme se ho mimo jiné, na jakém principu fungují nové adaptivní tlumiče DCC. Dále jsme zjišťovali, jaká opatření byla nutná ke splnění přísné emisní normy Euro 6 u nabízených motorů. A do třetice, kde se motory a převodovky vyrábějí. I v tomto případě najdete odpovědi v přiloženém videu.