Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

SEAT Ibiza SC nyní za 199.900,-Kč, vybavená Ibiza 1,4 (63 kW) za 269.900,-Kč

Diskuze (10)
SEAT zlevnil vybrané verze modelu Ibiza. Třídveřová Ibiza SC s motorem 1,2 12V a základní výbavou tak vyjde na 199.900,- Kč, motor 1,4 16V v kombinaci s pětidveřovou karoserií a výbavou Style stojí 269.900,- Kč.

Základní výbava Basis obsahuje posilovač řízení, elektrické stahování předních oken, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, volant nastavitelný ve dvou osách, ABS a čtyři airbagy. Nechybí ani většina komfortních funkcí jako cyklovač stěračů, automatické rozsvěcení světel nebo komfortní blikání.

V případě pětidveřové Ibizy vyjde tato výbava na 238.900,- Kč, třídveřová Ibiza SC má zvýhodněnou cenu 199.900,- Kč.

Reference znamená automaticky posun na motor 1,2 12V o výkonu 51 kW. Toto provedení přidává rádio, dělená zadní sedadla s výškově nastavitelnými hlavovými opěrkami a dojezdovou rezervu místo sady na opravu pneumatik. S tříválcovým motorem nyní tato výbava stojí u Ibizy 239.900,- Kč, tedy přesně o tisíc víc než Basis.

SEAT Ibiza - ceny benzinových motorů na českém trhu (duben 2010)
Motor1,2 12V1,2 12V1,4 16V1,6 16V1,6 16V
Převodovka5M5M5M5M7DSG
Zdvihový objem [cm3]11981198139015981598
Válce/ventily3/43/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]44/520051/520063/500077/560077/5600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]108/3000112/3000132/3800153/3800153/3800
Max. rychlost [km/h]155163175187186
Zrychlení 0-100 km/h [s]16,313,012,210,510,3
Komb. spotřeba [l/100 km]5,55,96,26,66,2
Cena Basis [Kč]238.900,-----
Cena Reference [Kč]-239.900,-283.900,---
Cena Style [Kč]--269.900,-354.900,-389.900,-
Cena Sport [Kč]--339.900,-374.900,--

Od Reference je odvozený i úsporný 1,4 TDI Ecomotive. Mimo úprav vedoucích ke snížení spotřeby přidává jen kryty zrcátek v barvě vozu a palubní počítač.

Tyto prvky nechybí ani další výbavě – Style. Ta má dále navíc 15palcová kola místo 14palcových, přední mlhovky, světlomety s dvojitou optikou, elektrické stahování zadních oken, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, tempomat a především klimatizaci.

S motorem 1,4 16V je výbava Style zlevněna na 269.900,- Kč.

Ibiza Sport dále přidává 16palcová litá kola, sportovní podvozek, kůží potažený volant a sportovní sedadla vpředu. Také pro tuto verzi je připravena akční nabídka – třídveřová Ibiza SC 1,4 16V Sport stojí 289.900,- Kč.

SEAT Ibiza - ceny dieselových motorů na českém trhu (duben 2010)
Motor1,4 TDI PD1,4 TDI PD1,6 TDI CR1,6 TDI CR
Převodovka5M5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]1442144215861586
Válce/ventily3/23/24/44/4
Největší výkon [kW/min-1]59/400059/400066/420077/4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1]195/1800-2200195/1800-2200230/2500250/1500-2500
Max. rychlost [km/h]169175177187
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,112,212,010,7
Komb. spotřeba [l/100 km]4,33,74,24,2
Cena Reference [Kč]349.900,----
Cena Ecomotive [Kč]-377.900,---
Cena Style [Kč]--404.900,-424.900,-
Cena Sport [Kč]--424.900,-444.900,-

Ceny třídveřové Ibizy SC jsou o 10 tisíc Kč nižší než u pětidveřové Ibizy. Tento rozdíl neplatí u modelů, které mají akční ceny.

Diskuze (10)
21. 4. 2010 16:27
Re: TSI
i motory 20 let stary maji dnes najezd 300k a nemaji s tim problem, i stara felicia 1,3MPI se bezne potkava s najezdem pres 200k a taky zadny problem, od te doby technika znacne pokrocila takze pokud se setrne zahriva, dostava kazdej rok novej olej, a pravidelne filtry a svicky tak najezd prumernyho uzivatele bude v 99 procentech vyraze nizsi nez kolik by ten motor bez ztraty kyticky zvladnul....
21. 4. 2010 00:55
Re: TSI
[odkaz]

Třeba jsou to jen kecy, ale jako názor odborníka by to stačit mohlo.
Avatar - LEGOPARK
20. 4. 2010 14:20
Re: TSI
Inak ta zivotnost tych maloobjemovych motorov je jedine, coho sa obavam aj ja. :/
20. 4. 2010 14:14
Re: TSI
:-) Nesmis me chytat za slovo. Chtel jsem jen napsat, ze zkusenost s motorem 1.2 TSI by byla, ale pro upresneni. Polo pouzivam jako sluzebni auto. Jedna se o 1.2 TSI 77kW, Comfortline. Jel jsem s nim zatim 3x a to cesty Minden - Duisburg, Minden - Hannover a Minden - Mannheim. Vzdy tam a zpatky, vetsinou po dalnicich neco najeto i po mestech a okreskach. Prumerna spotreba je zatim 7 l/100km. Coz je skoro stejne jako s 1.4 v me Ibize. S obema auty jezdim maximalne do 150km/h na dalnicich a do 100km/h po okreskach. Jediny rozdil pozoruji, kdyz potrebuju zrychlit po skonceni rychlostniho limitu, pak je Polo sviznejsi. Avsak, ze by to byl nejaky zazrak to, spis jen ze zacne diky turbu z nizsich otacek, avsak s mym autem staci podradit a jede taky dost svizne. Rozhodne bych si jeste na motor 1.2 TSI nepriplacel. Uvidim tak za 2 roky, pak bych o nem do mensiho auta uvazoval.
Avatar - miromen
20. 4. 2010 13:45
Re: TSI
Kdepak se zmiňuješ o těch zkušenostech v Polu ? Nikde je nevidim.