Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Seat má novou strategii: chce i starší zákazníky

Libor Zezulka
Diskuze (27)
Seat mění marketingovou strategii. Už nebude pouze sportovní, ale také komfortní a praktický. Hlavně však nebude cílit pouze na mladé zákazníky.

Automobilka Seat chce přilákat více zákazníků a v roce 2008 znovu dosáhnout zisku (v minulém roce se propadla do ztráty 62,5 milionů Euro), a proto mění marketingovou strategii. Seat nebude nadále cílit především na mladé zákazníky a snažit se primárně komunikovat sportovnost, ale také praktičnost a živost. Nejvýznamnější změnou je, že španělská automobilka nebude odevzdávat starší sportovněji orientované zákazníky Audi.

Pro tyto klienty naopak přichystá nové modely. Půjde například o prodlouženou verzi Seatu Altea s označením Altea XL, která by se měla na trhu objevit v průběhu jednoho roku. Chystá se také nová generace velkého MPV Alhambra. Seat chce rovněž zlepšit kvalitu a „vyladit“ design.

Libor Zezulka
Diskuze (27)