Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia III se postupně odhaluje, tohle je její světlomet

Ondřej Chamilla Ondřej Chamilla 12. 8. 2014
4
282
Diody pro denní svícení, tvar podobný zbytku modelové řady i přímá návaznost na masku chladiče. Tak vypadá světlomet a jeho okolí u třetí generace Škody Fabia.

Škodovka se rozhodla postupně zveřejňovat části nové Fabie, a to na svém facebookovém profilu. Začala právě nyní a to se světlometem. Můžeme tak vidět alespoň první linky v Česku mnoha lidmi očekávaného vozidla. Tvar světlometu je podobný tomu u Octavie, akorát mezi ním a maskou chladiče není mezera. Vidět můžeme rovněž tmavé pozadí či diody pro denní svícení.

Další odhalování malé Škodovky budeme nadále sledovat, více o technice vozu se dočtete v našem dřívějším článku.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

FABIA TSI
| 30. 7. 2019
Hlavně je to nejvíce rukama a nohama a styl jízdy. když dva lidé dostanou do ruky stejné auto, tak ve finále je to na opotřebení a spotřebě rozdíl jako blázen. A to jezdím jen 40 let.
Prodejce?
| 17. 8. 2014
Protiřečím? Však se podívej na EA888 a jak rozsáhlé změny klidně dělají každé dva až tři roky. Změna objemu by z konstrukčního hlediska neměla být náročná. Nejsem motorář, ale můj odhad je, že více práce dá ladění než konstrukce. A z konstrukčního hlediska bych řekl, že bude složitější zapracování vylepšení než pouhá změna objemu. Písty, nebo hlava se dělají i pro menší série.

1,2 TSI nahrazoval 1,6, tvá rada je tedy úsměvná. Co se 1,4 týče, předpokládám, že je nákladnější na výrobu. Fakt je, že přínos EA211 je úplně někde jinde - modulární koncept s cílem sjednotit design a snížit počet komponent (byť šli cestou pevného poměru vrtání a zdvihu, pokud si dobře pamatuji, což jde proti unifikaci z mechanického hlediska). Tohle konstrukce Škody vůbec neřešila.

Můj pohled na to zkrátka je, že takový motor chtěli, nechtělo se jim čekat na novou konstrukci, tak si ho prostě spíchli (tedy nechali spíchnout u Škody). Co je k tomu skutečně vedlo a jestli se jim to ve finále vyplatilo, nemám ani ponětí.
Prodejce?
| 15. 8. 2014
no, trosku si protirecis. 1,2tsi z rapidu byl kompletne novy vyvoj, pri kterem se samozrejme (tak jako u kazdeho motoru) pouzilo know how z minulosti, evoluce, atd. ale jednalo se o zcela novou kubaturu, nove pisty, nova hlava, nove turbo. tohle nikdo nevyviji s vedomim, ze to po trech letech nahradi novou radou, obzvlaste v situaci, kdy na tyto tri roky muze nasadit letity 1,6 nebo podladenou 1,4 tsi. to jsou hola fakta, nehledej v tom co v tom neni.
Prodejce?
| 15. 8. 2014
tady podle meho soudu zamenujes duvod. ten nespociva podle me v long-life oleji, ale long-life intervalu. jak pise dole MT, clovek by si po case musel nechat udelat rozbor, aby se dobral vysledku, ale jak pisu ja - novy long life olej dane specifikace plni normu stejne jako normalni olej, aditiva long -life oleje by mela tyto vlastnosti zachovavat po delsi dobu. jestli je to pravda nevim, ale jsem presvedcen, ze horsi to nebude. to by bylo na zalobu.
Skvělý marketing!!! Jeden světlomet a 217 příspěvků,
| 14. 8. 2014
Dočkáš se, určitě jo >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku