
Škoda Octavia nově s motorem 2,0 TDI CR (103 kW)
Zatímco naftová Octavia RS jezdí s motorem 2,0 TDI se vstřikováním common-rail už nějáký ten pátek, velmi rozšířená slabší verze naftového dvoulitru se 103 kW se common-railu dočká až letos. V Ženevě Škoda potvrdila příchod nového motoru se shodným výkonem, který bude plnit emisní standard Euro 5.
Stejnou vlastnost nyní má i Octavia Multifuel 1,6 MPI (75 kW) spalující benzin nebo LPG. Motor 1,6 MPI (75 kW) v základním benzinovém provedení zůstává v nabídce pro mimoevropské trhy, v Evropě bude nahrazen motorem 1,2 TSI (77 kW).
Řada novinek pro nový modelový rok navíc zatraktivňuje interiér a dále usnadňuje obsluhu. Přípravy pro telefon pracují interaktivně, díky vylepšenému hlasovému ovládání. Pozměněna byla funkčnost kombinovaného přepínače pod volantem pro směrová a dálková světla.
K dispozici jsou nová 16palcová kola z lehké slitiny v designu Proxima a 17palcová kola z lehké slitiny Proteus s novým leštěným povrchem (na přání pro Octavii Scout). Octavia Scout kromě toho na přání nabízí i světla pro denní svícení sestavená ze světelných diod. V nabídce jsou dva nové odstíny laku – modrá Pacific a metalická béžová Safari (pouze pro Scout).