Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda se podesáté stala hlavním sponzorem Tour de France

Vitek
Diskuze (1)
Automobilka Škoda Auto podporuje klasický cyklistický závod od roku 2004. Ve flotile letošního ročníku se objeví 250 vozů, mezi nimi i nová Octavia Combi.

Již podesáté podpoří Škoda Auto jako hlavní sponzor letošní Tour de France, nejslavnější cyklistický závod na světě. S flotilou čítající 250 vozů a s řadou doprovodných akcí se automobilka představí na jubilejním 100. ročníku. Letošní Tour se koná od 29. června do 21. července.

„Naše dlouholeté partnerství s cyklistickou událostí číslo jedna podtrhuje těsné spojení Škody Auto s cyklistikou,“ prohlásil předseda představenstva Winfried Vahland. „Že současně s desátým výročím sponzoringu můžeme oslavit i jubilejní stý ročník závodu, nás velice těší. Podpora Tour de France a dalších cyklistických akcí demonstruje mimo jiné téměř stoosmnáctiletou tradici firmy. Její historie se začala psát v prosinci 1895, kdy Laurin a Klement zahájili výrobu jízdních kol,“ dodal.

Letošní Tour de France startuje 29. června, premiérově na francouzském ostrově Korsika, kde se jedou první tři etapy. Po celkem jedenadvaceti etapách a více než 3360 kilometrech dorazí závodníci 21. července do cíle na bulváru Champs-Elysées v Paříži. Stejně jako v uplynulých letech je Škoda Auto i tentokrát partnerem Bílého trikotu pro nejlepšího jezdce do 25 let.

Pro letošní závod kolem Francie poskytne Škodovka organizátorovi a dalším partnerům celkem 250 vozů. Jako doprovodné automobily budou využity hlavně Octavie Combi III a Superby, mezi nimi také dva modernizované. Jeden z nich v červené barvě poslouží jako vůz pro ředitele závodu Christiana Prudhomme. Mnoho dalších Škodovek pojede v takzvané reklamní karavaně, známé pod jménem „caravanne publicitaire“, která trať projíždí jednu až dvě hodiny před pelotonem a nabízí divákům atraktivní doprovodný program. V letošní flotile pro Tour de France jsou zastoupeny i modely Rapid, Yeti a Citigo.

Poskytování vozů hraje už od prvopočátku sponzoringu hlavní roli. Každoročně ujede více než 200 Škodovek v rámci Tour přibližně 2,8 milionu kilometrů. Celkový počet dosud ujetých kilometrů činí zhruba 25 milionů, přičemž dosud nedošlo k žádnému přerušení jízdy z důvodu technické poruchy vozu.

Tour de France patří mezi největší sportovní akcie na světě, překonává jí pouze fotbalové mistrovství světa a olympijské hry. V roce 2012 kolem trati fandilo dvanáct milionů příznivců cyklistiky, k tomu je nutné přičíst zhruba 1,7 miliard televizních diváků na celém světě.

Součástí sponzoringu Tour de France je komunikační kampaň. Speciálně natočený film v dynamických sekvencích ukazuje aktivity automobilky, spojené s Tour de France. Hlavním s cílem této kampaně je ukázat, že Škoda Auto zajišťuje a podporuje úspěšný průběh závodu. Toto sdělení podporuje i série emotivních inzerátů, sestávajících se z různých motivů. I zde zaznívá heslo: „tým, stojící za týmy.“

Vedle ledního hokeje je cyklistika nejdůležitějším pilířem mezinárodní sponzorské strategie Škody Auto. Důležitou roli přitom hraje také masová cyklistika. Automobilka podporuje českou sérii Kolo pro život, soutěž Virtual Cup nebo berlínský Velothon. Již několik let jsou jízdní kola a cyklistické příslušenství součástí nabídky produktů automobilky. S deseti modely je kolekce jízdních kol pro rok 2013 pestřejší a atraktivnější než kdykoli předtím. K dispozici jsou kola pro děti a juniory, stejně jako špičková závodní a horská kola. Letos se v nabídce poprvé objevila 29“ kola patřící nyní do mimořádně oblíbené kategorie. Nechybí ani cyklistické oblečení a doplňky.

Vitek
Diskuze (1)
27. 6. 2013 15:53
paket/model
vydal vůbec nekdy Skodovka nejaky model ci alespoň paket který by nesl odkaz na TDF? něco jako třeba Fabka Monte Carlo, nebo tak něco?