Škoda Superb na internetu pokořila novinky Mercedes-Benzu

Škodě Superb se podařilo na internetu vyvolat větší rozruch, než novinkám prémiového Mercedesu, tvrdí průzkum společnosti TNS. Ta sledovala aktivitu tří tisíc bloggerů a diskutérů na fórech v Německu, Velké Británii, Francii a Španělsku. V úvahu byly brány relevantní příspěvky od aktivních diskutérů, kteří mají velký čtenářský dosah.
Tato analýza ukázala, že z 13.850 červnových článků patřilo 8,1 % Škodě Superb. Ta tak výrazně překonala "dvojku" v podobě Mercedes-Benzu GLE, jemuž se věnovalo 5,9 % příspěvků. Potěšeni ale mohou být v Renaultu, protože třetí místo s nejtěsnějším rozdílem obsadilo kompaktní SUV Kadjar.
TNS oznámilo ještě pořadí na dalších dvou místech. I čtvrtá pozice patřila značce s kosočtvercem ve znaku, tentokráte Renaultu Espace se 4,8 % příspěvků a pátou pozici si zajistil Mercedes-Benz GLC se 4,6 %. Podle společnosti nabývají sociální sítě, blogy a další online komunikační kanály stále větší důležitosti a firmy by prý měly do této oblasti včas investovat, pokud nechtějí pocítit negativní následky, způsobené absencí v této důležité oblasti.
Červnové automobilové hity internetu | ||
Pořadí | Model | Podíl komentářů |
1. | Škoda Superb | 8,1 % |
2. | Mercedes-Benz GLE | 5,9 % |
3. | Renault Kadjar | 5,8 % |
4. | Renault Espace | 4,8 % |
5. | Mercedes-Benz GLC | 4,6 % |