Smart ForTwo míří do Brazílie a do Číny
Prodej by měl začít v dubnu 2009. Smart je dnes zastoupen na 37 trzích po celém světě, ačkoli před deseti lety byl nabízen pod zcela novou značkou, pouze v Německu a dalších osmi vyspělých trzích tehdejší EU. Od ledna 2008 je v prodeji také v USA, kde slaví úspěch. K dosud prodaným 20 tisícům kusů jistě přispěla také situace kolem cen ropy a dění v autoprůmyslu v USA. Na léto příštího roku je ohlášeno zahájení prodeje v Číně.
Brazílie je automobilově různorodým trhem, va kterém Smart vidí potenciál zejména v městských centrech jako je Sao Paulo. ve velkoměstě, kde žije 10 milionů obyvatel je denně registrována tisícovka nových automobilů. Povědomí o šetrnosti k životnímu prostředí je i mezi Brazilci stále vyšší, což Smartu s minimální spotřebou nahrává, podobně jako pouze 2,5 m dlouhá karoserie, s níž bude i v centrech brazilských měst relativně jednoduché najít místo k parkování.