Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Spy Photos: Porsche 911 Turbo na Nürburgringu

Aleš Jungmann
Diskuze (2)
Nové Porsche 911 Turbo sice během testů na Severní smyčce jezdilo hodně rychle, našim fotografům stejně neproklouzlo.

Identifikace je v tomto případě poměrně snadná – širší prahy s nasávacími otvory vzadu kudy proudí životně potřebný chladný vzduch tento zamaskovaný model 911 jasně odlišují od předchozích testovacích 911.

Něco ostatně napovídají i dvě velké koncovky výfuku. Pod kapotou by mělo být okolo 405 kW, bližší údaje se dozvíme tak, jak se bude blížit termín oficiálního spuštění prodeje. To by mělo být přesně za rok, tedy v létě 2012.

Nová 911 má mít vnější rozměry 4491 x 1808 x 1299 mm (dosud 4435 x 1852 x 1300), rozměry 911 Turbo se mohou o pár milimetrů lišit.

Rozvor obou verzí bude 2450 mm, je tedy o 10 cm dělší. ve Stuttgartu údajně potřebovali tuto délku kvůli instalaci elektromotoru mezi motor a převodovku. Hybrid má přijít v roce 2015.

Aleš Jungmann
Diskuze (2)
24. 7. 2011 13:49
Taky se těším
Též se velice těším, auto vypadá i přes maskování naprosto dokonale a opět se stane to co vždy .. Porsche mě zase překvapí .. ostatně jako vždy.
Jinak nevím kdo to tu žbleptá o té nádrži, ale kdyby si o tom něco přečetl udělal by daleko líp... !!! Nádrž u porsche není součástí deformační zóny tudíž se deformuje až pokud je náraz kritický a přetížení dosahuje hodnot ohrožujícíh na životě kdy konstrukce již nevydrží. !!! Nádrž vepředu neužívá pouze porsche a ještě dodám odkaz pro nechápavé .. [odkaz] je to 911 996 ? první prototypy 1997 ? jak je vydět prostor pro nádrž která se nachází hned před kabinou je nedotknutý, náraz je pravděpodobně v rychlosti 56 km/h ale do pevné a šikmé překážky tudíž ať nikdo netvrdí že porsche je nebezpečné auto ba naopak.
Avatar - Dylan McKay
24. 7. 2011 08:25
těším se
Než tady zase ten pomatený rozum napíše o hoření, tak napíšu já, že se moc těším, a asi nejvíc na interiér nové generace... :yes: