Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Subaru WRX STI tS: Limitovaná edice s karbonovou střechou

David Bureš
Diskuze (12)
Nová střecha má nižší hmotnost a vyšší tuhost, pro zákazníky však bude zřejmě důležitější samotný vzhled.

Hlavní odlišností WRX STI tS bude karbonová střecha, která byla vyvinuta ve spolupráci firem Fuji Heavy Industries a Toray Industries. Karbonová střecha je na sériovém Subaru použita vůbec poprvé.

Střechu z karbonových vláken dále doplňuje hliníková kapota, upravený přední spoiler a 18palcová kola s novým designem. Vedle toho se na karoserii několikrát objevuje logo tS. Výběr barev bude omezen na dva perleťové laky (bílý a černý) a dva metalické – stříbrný a modrý WR.

Subaru WRX STI je v Japonsku možné objednat ve dvou motorizacích, což bylo zachováno i v limitované edici tS.

Standardem je přeplňovaný dvoulitrový boxer o výkonu 227 kW a točivém momentu 422 Nm, na výběr je ale i slabší provedení, takzvané WRX STI A-Line tS. To pohání 2,5 Boxer turbo o výkonu 221 kW a s maximem točivého momentu 350 Nm. Zatímco první verze je spojena se šestistupňovým manuálem, A-Line používá pětistupňovou automatickou převodovku.

Podvozek využívá prvky použité již na Impreze WRX STI R205. Změny zahrnují nové tlumiče a pružiny, stabilizátory a vyztužená spodní ramena přední nápravy.

Vůz bude dostupný u všech japonských dealerů, a to od 25. ledna 2011. Edice bude limitována na 400 vyrobených kusů.

TEST Subaru WRX STI - Konečně zadeček! (11/2010)

Subaru WRX STi: Sedan dorazil na český trh

Jake.auto.cz: Subaru Impreza (přehled testů a dalších článků)

David Bureš
Diskuze (12)
Avatar - bubucci
23. 12. 2010 12:36
Re: DISKUZNÍ PREDÁTOR
Stačí jednou vytočit trojku do plných a na včechny mainstreamové perly rychle zapomeneš >:-[]
23. 12. 2010 00:25
Re: DISKUZNÍ PREDÁTOR
nene vystihl to přesně ;-) Nebo vytahneš eso z rukávu a ukážeš nám odpověď VW na tenhle stroj????
22. 12. 2010 22:42
Re: DISKUZNÍ PREDÁTOR
Mariánku... >:D je vidět, že se zatím neholíš >:-[] Strniště má grády až třetí den, ale nech to zatím plavat, myslím že ti tu dobře sedí ta role diskuzního predátora... >:-[] :yes:
22. 12. 2010 20:21
Re: Sákryš,
Zřejmě netřeba stále omílat fyzikální zákony ;-) nebo třeba poraď konstruktérům F1 aby monopost udělali co nejvyšší.
Stále dokola se tu omílají větší nesmysly. :-!
22. 12. 2010 15:48
Re: POZIRAC EURODRZKU
Samozřejmě pokud nesedláš šíro >:D >:D >:D