Toyota je i nadále nejhodnotnější značkou

V letošním hodnocení značek ve studii BrandFinance® Auto 50 marketingové agentury Brand Finance byla Toyota označena za nejhodnotnější automobilovou značkou světa.
V každoroční studii BrandFinance® Global 500 (Global 250 v r. 2007) si Toyota již od roku 2007 stabilně udržuje pozici jedničky mezi automobilkami.
„Toyota usilovně zapracovala na opětném získání důvěry zákazníků a obnovení své pověsti v otázkách spolehlivosti, ale současně představila nové stylové modely a reklamní kampaně oslovující i mladší zákazníky,“ řekl výkonný ředitel Brand Finance David Haigh.
V hodnocení pro rok 2013 se hodnota značky Toyota podle Brand Finance zvýšila o 6 % na 26 mld. USD (20 mld. eur). Agentura rovněž zvýšila rating Toyoty na stupeň AA+
| Pořadí | Značka | Hodnota [miliardy USD] |
| 1 | Toyota | 26 |
| 2 | Volkswagen | 23,7 |
| 3 | BMW | 23,2 |
| 4 | Mercedes-Benz | 20,3 |
| 5 | Ford | 19,6 |
| 6 | Nissan | 17,6 |
| 7 | Honda | 16,1 |
| 8 | Porsche | 11,2 |
| 9 | Hyundai | 8,7 |
| 10 | Renault | 8,4 |
| 11 | Peugeot | 6,6 |
| 12 | Chevrolet | 6 |
| 13 | Fiat | 5,8 |
| 14 | Audi | 5,5 |
| 15 | Kia | 5,4 |
| … | … | … |
| 40 | Škoda | 1,8 |












