Toyota poodhaluje detaily nového Land Cruiseru na dalších videích
Díky řadě úniků už sice tušíme, jak by měl produkční Land Cruiser řady 300 vypadat, automobilka ho však začala poodhalovat teprve nedávno.
Oficiální premiéra nové generace vrcholného Land Cruiseru 300 se kvapem blíží. Jak už jsme se dozvěděli minulý týden, vůz bude odhalen během on-line premiéry již 9. června, tedy tuto středu. A i když už ho díky řadě úniků téměř známe, teprve nyní přicházejí první drobné ochutnávky přímo od automobilky.
Konkrétně na YouTube kanálu Toyota Middle East se v posledních dnech objevují videa, vždy s délkou šesti sekund, která kromě připomínky světové premiéry nabízejí i drobnou ochutnávku z omlazeného designu. Automobilka tak postupně poodhalila upravenou masku, světelný podpis čelních světlometů i nový světelný design zadních svítilen.

Jak už přitom delší dobu víme, design nové generace Land Cruiseru nebude revoluční, ale spíše evoluční. Kromě přepracované masky a lehce upravené zádě si automobilka také lehce vyhrála s podběhy, zadním bočním sklem, umístěním zrcátek a dalšími drobnostmi.
V interiéru by však změny měly být podstatně větší. Dočkáme se modernějšího interiéru se zcela novou středovou konzolou, nebude chybět velký digitální přístrojový štít či infotainment, audio-systém JBL, dvojice obrazovek vzadu, atd.
Samozřejmě nebude chybět ani poctivá technika do terénu, doplněná o 3D Multi-Terrain systém s kamerou sledující dokonce i plochu pod vozem. Posádka se také může těšit na prémiový interiér, čtyřzónovou klimatizaci, atd. Novinkou však bude nový výbavový stupeň GR Sport, který by mohl velkému terénnímu kolosu propůjčit také trochu sportovnosti.

Automobilka prozatím nezveřejnila nic konkrétního o technice nového modelu, již nyní však víme, že vůz vznikne s nejvyšší pravděpodobností na platformě TNGA-F, namísto motorů V8 nabídne menší přeplňované vidlicové šestiválce a přenos výkonu na kola by měla zajišťovat desetistupňová automatická převodovka.
Navzdory ztrátě motorů V8 ovšem Land Cruiser 300 rozhodně nezeslábne. Benzínový turbem přeplňovaný 3,5litrový motor V6 by měl nabídnout cca 305 kW a 650 Nm, zatímco 3,3litrový turbodiesel by měl nabídnout cca 225 kW a 700 Nm točivého momentu. Tedy alespoň podle dosud uniklých tabulek s parametry.