Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen Beetle: Ceny na českém trhu začínají na 379.900,- Kč

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 28. 9. 2011 • 21:31
98
55
Zobrazit náhledy (98)
Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen Volkswagen

Ač se na webových stránkách importéra VW můžeme dočíst, že nový Beetle přijde na český trh až na jaře, ceník i výbavy jsou známy již dnes.

Ještě letos v červnu to na autosalonu v Brně vypadalo na to, že první cena Brouka bude začínat na baťovských 399.900,-Kč, nakonec je ještě o 20 tisíc nižší.

Druhou generaci novodobého Brouka teď koupíte již pod hranicí 380 tisíc korun. U nás budou k dispozici čtyři čtyřválcové motory, výhradně přeplňované a přímovstřikové. Platí to jak pro zážehové, tak i pro vznětové jednotky.

V nabídce tedy najdeme 1,2 TSI s výkonem 77 kW, 1,4 TSI (118 kW), 2,0 TSI (147 kW) a konečně jediný turbodiesel 1,6 TDI/77 kW. Nejdříve přijde na trh nejslabší dvanáctistovka. Benzinové agregáty jsou spřaženy s šestistupňovou mechanickou převodovkou, ke 2,0 TSI je ve standardu dvouspojková skříň DSG se stejným počtem rychlostí. Sedm stupňů zatím v ceníku chybí.

Stupně výbavy jsou tři: základní logicky pojmenovaná Basic, střední Design a nejvyšší Sport.

Beetle Basic s motorem 1,2 TSI (77 kW) stojí minimálně 379.900,- Kč. I jeho výbava je poměrně bohatá: vždyť zahrnuje čtveřici airbagů, asistent pro rozjezd do kopce, manuální klimatizaci, CD/MP3 audio systém s osmi reproduktory, středovou loketní opěrku a tempomat. Samozřejmostí jsou ABS, ESP, dálkové centrální zamykání a elektrická okna i vyhřívaná zrcátka. Kola jsou sice šestnáctipalcová, ovšem pouze ocelová. Brouk ovšem nepřišel o alespoň dojezdovou rezervu. Základ poznáme také podle černých klik dveří a přístrojové desky ve stejné barvě.

Beetle Design přijde minimálně na 404.100,- Kč, s motorem 1,4 TSI (118 kW) je pak o dalších 55.700,- dražší. Ten už má v základu lité šestnáctky a dále pak přední mlhovky. Jinak se liší pouze chromovanými dekory na karoserii, lepšími sedadly a palubní deskou a vnějšími klikami v barvě vozu.

Rovněž příplatkových položek je dost. Rádio s měničem CD stojí 9.300 Kč, za nejdražší systém Fender dáte 17.900,-Kč. Nabídka dále obsahuje parkovací asistent (9.800,-), bezklíčkové odemykání a startování (8.600,-), automatickou klimatizaci (12,400,-), litá kola v šesti různých provedeních (od 10.000,- do 27.800,-), částečně kožený interiér (75.700,-), vyhřívaná přední sedadla (6.400,-) elektrické střešní okno (32.100,-) nebo bixenony s diodami pro denní svícení (17.400 ,-). Nejlevnější navigace přijde na 20.500 ,-Kč.

Ve verzi Sport (1,4 TSI za 492.600 Kč) dostanete navíc například volant a řadicí páku v kůži, elektronickou uzávěrku diferenciálu XDS, dále pochopitelně sportovní sedadla, hliníkové pedály, tvrdší podvozek, sedmnáctipalcová litá kola a integrovaný zadní spoiler. Za automatickou klimatizaci Climatronic se zde připlácet rovněž nemusí.

Nejvýkonnější Beetle 2,0 TSI (147 kW) s výbavou Sport a šestistupňovou převodovkou DSG přijde na 555.200,- Kč. Jemu nechybí ani stylové doplňky: červené brzdové třmeny a dvě chromované koncovky výfuku. Mimochodem: tyto dvě zážehové jednotky lze objednávat výhradně ve sportovním provedení.

Ještě jsme se podrobněji nezmínili o turbodieselu. Motor 1,6 TDI (77 kW) spojený výhradně s pětistupňovým přímo řazeným převodným ústrojím spotřebuje v kombinaci 4,5 l nafty na 100 km a za vůz jím vybavený dáte alespoň 437.900 Kč. S balíčkem BMT (BlueMotion Technology) bude ještě o 0,2 l úspornější, na ten si ale budeme muset počkat až do druhé poloviny příštího roku.















Volkswagen Beetle - technické údaje a české ceny
Motor 1,2 TSI 1,4 TSI 2,0 TSI 1,6 TDI
Převodovka 6M 6M 6DSG 5M
Zdvihový objem [cm3] 1197 1390 1984 1598
Válce/ventily 4/2 4/4 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min-1] 77/5000 118/5800 147/5100 77/4400
Největší toč. mom. [Nm/min-1] 175/1550-4100 240/1500-4500 280/1700-5000 250/1500-2500
Max. rychlost [km/h] 180 208 223 180
Zrychlení 0-100 km/h [s] 10,9 8,3 7,5 11,5
Komb. spotřeba [l/100 km] 5,9 6,6 7,7 4,5
Cena Basic [Kč] 379.000,- - - 437.900,-
Cena Design [Kč] 404.100,- 459.800,- - 461.700,-
Cena Sport [Kč] - 492.600,- 555.200,- -
Témata
Avatar - Martin911Turbo
29. 9. 2011 17:21
Blondes car
Ono je potřeba hned na začátku si říct, pro koho VW nového brouka dělal a to je kategorie Blondes. Blondýnu nebude zajímat, jaký motor má v autě, jestli má víceprvek na zadní nápravě. Pro blondýnku bude vždy důležitý styl, elegnce, automatická převodovka, automatický parkovací asistent, střešní okno nebo cabrio,... a dostáváme se k jádru pudla. Sáhne stylová blondýnka, ve stylovém outfitu, se stylovoukabelkou z níž ji kouká hlavička neposedné čivavky po VW - odpovídám ne, sáhne po Mini cooperu, Alfě Romeo (Mito, Guileta), Fiatu (500) nebo Citroenu (DS3). Po VW sáhne maximálně její matka, která je už za horizontem a které ujel poslední vlak nadějí ;-)
29. 9. 2011 13:48
Re: škoda
Už jsem ti to jednou psal. Víceprvek není samospásný a velmi záleží na sladění s ostatními komponenty podvozku. Ve finále může být víceprvek naprosto tragický a naopak "torzka" může být výborná. Viz. např. ostré Renaulty, popř. CTR 8.g. vs. 7.g.
29. 9. 2011 13:43
Re: Vzor evoluce
Když se může nafta nabízet i v Sciroccu...
29. 9. 2011 07:42
Oproti minule dobrý
Minulý "Nový Brouk" se mi nelíbil vůbec. Tohle už vypadá o něco líp.
Cena mi nepřipadá přemrštěná. Nicméně je to na okraji mého zájmu, protože po tomhle typu auta se zrovna nesháním.
Avatar - Hammunasakra
28. 9. 2011 23:55
Re: škoda
Stačí: "Kylie" ;-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku