Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

VW Golf Cabriolet: České ceny začínají na 499.900,-Kč

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 20. 5. 2011 • 12:23
71
5
Zobrazit náhledy (71)
Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf Volkswagen Golf
Takřka devět let trvalo Volkswagenu, než navázal na úspěšnou ságu otevřených Golfů. Šestá generace s plátěnou střechou je nyní k mání i u nás.

Kabriolet je sice postaven na bázi Golfu VI, verze s textilní klasikou byly ovšem k mání pouze u první a třetí generace. Ta byla sice na jaře 1998 modernizována do podoby čtyřky, ale pouze zepředu, vzadu i uvnitř ale zůstalo takřka vše při starém. Novinka je tedy vlastně jejím nástupcem a zároveň představuje pro někoho mnohem přijatelnější alternativu ke kupé-kabrioletu Eos.

Nyní si ji mohou dopřát i patřičně movití Češi. Z evropské nabídky šesti motorů bude u nás dostupná zatím pouze polovina. Základ představuje přeplňovaná dvanáctistovka TSI se 77 kW, výkonnější volbou je zážehový agregát 1,4 TSI/118 kW. Oba jsou spřaženy se šestistupňovým manuálem, ke čtrnáctistovce lze objednat i dvouspojkovou převodovku DSG se sedmi rychlostmi, ovšem za mastný příplatek 55 tisíc Kč.

Přeplňovaný vznětový motor není v kabrioletech dnes ničím neobvyklým, měl jej ostatně již trojkový Golf. Ten s pořadovým číslem VI se u nás chlubí objemem 1,6 l, ze kterého poskytne stejný výkon jako slabší turbobenzin, tedy 77 kW. K přenosu točivého momentu na přední nápravu mu stačí pět manuálně řazených rychlostí.

Ceník startuje na částce 499.900,- Kč. Co za ni novopečeným majitelům topless Golf nabídne? Dva čelní airbagy a kolenní vzduchový vak pro řidiče, výškově nastavitelné bezpečnostní pásy s předpínači a výstrahou při nezapnutí, či úchyty dětských sedaček Isofix. Elektronické pomocníky zastupují například ABS, kontrola stabilizace s brzdovým asistentem, EDS, ASR, MSR a hill-holder.

Komfort na palubě zpříjemní klimatizace Climatic, standardní audio se čtyřmi reproduktory umí přehrávat nejen CD, ale i MP3. Sedadla řidiče i spolujezdce jsou výškově nastavitelná, volant lze seřizovat ve dvou osách. Velikost zavazadelníku lze rozšířit díky sklopnému asymetricky dělenému zadnímu opěradlu. Vyhřívaná zrcátka ovládají elektromotorky, součástí centrálního zamykání je i dálkové ovládání střechy. Šestnáctipalcová kola s pneumatikami 205/55 R16 jsou ovšem pouze ocelová, stejně jako alespoň dojezdová rezerva. Koncová světla standardně využívají diody.

Výbavové stupně bychom hledali marně, základ je ovšem možné značně rozšířit, k dispozici jsou celé pakety Performance, Design & Style, Technika a Komfort.

Dále je možné individualizovat vůz díky samostatným prvkům. Vyberme například automatickou dvouzónovou klimatizaci (5.900,- Kč), tempomat (11.600,-Kč), nejlevnější litá kola (14.100,- Kč), navigaci (23.200,- Kč), parkpilot (12.300,- Kč) sportovní podvozek (3.400,- Kč), bi-xenony (31.300,- Kč) mlhovky (5.800,- Kč), či multifunkční volant (14.900,- Kč).

Audio systémy jsou v nabídce tři, nejlevnější se šesti reproduktory bez CD měniče stojí 2.900 korun. V kabrioletu se určitě bude hodit větrná clona, za kterou si u VW účtují 10.200,- Kč.

Ještě k cenám ostatních motorických verzí: turbodiesel 1,6 TDI přijde minimálně na 566.300 korun, 1,4 TSI už stojí přes 600 tisíc. Paket Blue Motion Technology je k mání k 1,2 TSI a k 1,6 TDI, v obou případech se ztenčí bankovní účet zájemce o 12.600,- Kč. Zahrnuje start-stop systém a rekuperaci kinetické energie.

Volkswagen Golf Cabriolet - Ceny na českém trhu (květen 2011)
Motor1,2 TSI1,4 TSI1,4 TSI2,0 TSI1,6 TDI2,0 TDI
Převodovka6M (6M BMT)6M (7DSG)6M (7DSG)6DSG5M (5M BMT)6M (6DSG)
Zdvihový objem [cm3]119713901390198415981968
Válce/ventily4/24/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]77/500090/5000118/5800155/5300-620077/4400103/4200
Největší toč. mom. [Nm/min-1]175/1550-4100200/1500-4000250/1500-4000280/1700-5200250/1500-2500320/1750-2500
Max. rychlost [km/h]188 (188)197 (197)216 (216)235188 (188)207 (205)
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,7 (11,7)10,5 (10,5)8,4 (8,4)7,312,1 (12,1)9,9 (9,9)
Komb. spotřeba [l/100 km]5,9 (5,7)6,4 (6,3)6,4 (6,3)7,54,8 (4,4)4,5 (5,1)
Poh. hmotnost [kg]1341 (1346)1456 (1479)1484 (-)15481498 (-)1521 (1545)
Cena [Kč]499.900,- /512.500,--606.700,- /661,700,--566.300,- /578.900,--

Témata
Avatar - salamoon
20. 5. 2011 23:27
Re: neslušné
mne sa velmi nepozdavaju tie vystrelujuce srandy... vela ochrany teda neponukaju... chlapci vo vw asi zabudli,ze auto sa nie vzdy prevrati na rovny asfalt bez nerovnosti,kamenov atd... :no:
20. 5. 2011 12:49
neslušné
Tak oproti meganu to nemá pevnou střechu, ale pouze plátěnou - velká nevýhoda. Hlavně to nemá to nejdůležitější co má mít kabrio a to je desing. Upřímě golf cabrio je prostě hnusný, takže lepší by bylo, aby tě v něm nikdo neviděl :-) Design je do jisté míry subjektivní ale toto se prostě nedá.... :no:
20. 5. 2011 10:16
slusne
celkom slusne auticko a ma to co mi na Megane cabrio chybalo. Vacsi vyber motorov, resp aj silnejsi motor v ponuke.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku