17.8. 2018 Stanislav Kolman Stanislav Kolman

Audi A6 už koupíte se čtyřválcem. A vejdete se pod 1,4 milionu korun

 

Novým základem motorové palety Audi A6 se stala pohonná jednotky 40 TDI, tedy dvoulitrový čtyřválec s výkonem 150 kW. Čtyři kruhy už v cenících vyčíslily jeho hodnotu.

Horké novinky z Ingolstadtu už před námi nemají mnoho tajemství. Testovali jsme vlajkovou loď A8, sportovně střižné A7 Sportback a před pár dny opustila redakční garáži i nová A6. Ještě než dojde na tradiční test, v našem případě exempláře s třílitrovým šestiválcem, podívejme se podrobněji na ceník modelu. Ten se totiž rozšířil o nový agregát…

Je jím základní motorizace v podobě dvoulitrového čtyřválce s výkonem 150 kW (204 k), jenž značka obchodně označuje coby 40 TDI. Vůz se páruje se sedmistupňovou samočinnou převodovkou S tronic (silnější motory mají Tiptronic o osmi stupních), jež posílá sílu na přední kola. Podrobné technické informace zatím neznáme, ale můžeme se seznámit s cenami v jednotlivých výbavách.

S Audi Q8 v Česku: SUV kupé na výmolech. A přijela i A6

V té základní přijde nové Audi A6 na 1.399.900 Kč a již tak jde o slušně vybavený kousek. Počítejte se sedmnáctipalcovými koly, dvouzónovou klimatizací, parkovacími senzory vpředu a vzadu, LED předními a zadními světlomety, MMI zábavním systémem se dvěma obrazovkami a mild-hybridní technologií. V případě nového čtyřválce však nesází na 48V palubní síť jako šestiválce, ale pracuje s 12 V.

Vyšší výbava Sport už přijde na 1.464.900 Kč a součástí jsou 18“ litá kola, boční přívody vzduchu v předním nárazníku a zadní difuzor s hliníkovou vsadkou, dekorace z hliníku, sportovní multifunkční kožený volant či sportovní sedačky vpředu. Stejnou částku dáte i za provedení Design, které se vyznačuje ambientním osvětlením, multifunkčním volantem a ani tady nechybí přívody vzduchu a zadní difuzor.

Za volantem Audi R8 Spyder RWS: Exkluzivní supersportovní zadokolka pro každý den

Novou pohonnou jednotku 40 TDI samozřejmě dostal i kombík, tedy A6 Avant. Příplatek ve srovnání s limuzínou činí ve všech výbavách shodných 67.000 Kč, navíc má praktičtější karosářská varianta ve standardu i elektriky ovládané víko zavazadelníku, střešní ližiny a zadní opěradlo dělené a sklopné v poměru 40:20:40.

Stejný motor lze co nevidět očekávat také v aktualizovaném ceníku Audi A7 Sportback, kde je zatím testovaný motor 50 TDI jedinou dostupnou motorizací.

Audi A6 a A6 Avant - první technická data motoru 40 TDI
A6A6 Avant
Objem [l]2.02.0
Výkon [kW]150150
Točivý moment [N.m]400400
Emise [CO2]112-114119-129
Spotřeba paliva [l/100 km]4,3-4,74,5-4,9

Spolupracujeme s TipCars.com
Škoda Auto je globální značka s hodnotou téměř 40 miliard korun Škoda Auto je globální značka s hodnotou téměř 40 miliard korun

Na jaře se každý rok na její značku dívají miliony…

Zápisník Jany Havligerové: Chybička se vloudí Zápisník Jany Havligerové: Chybička se vloudí

Nový předseda horní komory parlamentu Jaroslav Kubera…

Hlasujte o největší českou průmyslovou ikonu Hlasujte o největší českou průmyslovou ikonu

Česká ekonomika už sto let stojí na silném průmyslu.…

Je čas být nepopulární, říká starosta Prahy 7 Jan Čižinský Je čas být nepopulární, říká starosta Prahy 7 Jan Čižinský

Na dosah měl po letošních volbách křeslo pražského…

 
 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Nová Mazda 3 spatřena při testování. Prototyp již mnohé prozrazuje Nová Mazda 3 spatřena při testování. Prototyp již mnohé prozrazuje

Ještě před oficiální premiérou na autosalonu v Los…

Nový Lexus UX má české ceny. Stojí už 800.000 Kč, ale musíte být rychlí Nový Lexus UX má české ceny. Stojí už 800.000 Kč, ale musíte být rychlí

Nejmenší SUV automobilky Lexus mělo premiéru letos v…

 



První jízdní dojmy: Audi A6 Avant. Jinak než s mild-hybridem ho nekoupíte První jízdní dojmy: Audi A6 Avant. Jinak než s mild-hybridem ho nekoupíte

První svezení s novou Audi A6 Avant neodhalilo žádné…

Euro NCAP 2018: Audi A6 – Pět hvězd bez zaváhání Euro NCAP 2018: Audi A6 – Pět hvězd bez zaváhání

Audi A6 ve své nejnovější generaci v testech Euro NCAP…

 



 
Tatra má ve své bohaté historii i autobusy a trolejbusy

Tatra má ve své bohaté historii i autobusy a trolejbusy. Mrkněte na ně!

Dnes 08:00

Značku Tatra nesly v minulosti i autobusy a trolejbusy.




Blesk.cz

S nástrahami Vánoc poradí odborníci: Nejhorší triky obchodníků, největší úskalí půjček i pomoc psychologa

S nástrahami Vánoc poradí odborníci: Nejhorší triky…

Stres, dluhy, nesnáze s reklamací nebo nedostatek peněz kvůli rodiči neplatícímu výživné. Problémů, které můžou…

S vážnou nemocí bojující Kadeřávková: 500 tisíc za léčbu! A stále není konec

S vážnou nemocí bojující Kadeřávková: 500 tisíc za…

Zdraví je nade všechny peníze! Tím se řídí Anna Kadeřávková (21), která se už čtyři měsíce intenzivně léčí z…

 

iSport.cz

Skvělý úspěch Šonky! Český akrobatický pilot se stal poprvé mistrem světa

Skvělý úspěch Šonky! Český akrobatický pilot se stal…

Akrobatický pilot Martin Šonka vyhrál poprvé sérii Red Bull Air Race. Celkové vítězství si čtyřicetiletý rodák z…

Šilhavého asistent otevřeně o svém handicapu. Proč odmítl klub z ligy?

Šilhavého asistent otevřeně o svém handicapu. Proč…

O svém handicapu se nezdráhá mluvit, svou celoživotní překážku v podobě chybějící části předloktí umí i humorem…

 

Reflex.cz

Televizní série Rédl: Tápající Jan Hřebejk nejspíš našel cestu, kudy se vydat dál

Televizní série Rédl: Tápající Jan Hřebejk nejspíš…

Už už to vypadalo, že se Jan Hřebejk chytl do pasti recyklace sebe samého: trilogie Zahradnictví – aneb pokus…

Jste pro zvýšení televizních a rozhlasových poplatků? Já tedy určitě NE!

Jste pro zvýšení televizních a rozhlasových…

Veřejnoprávní Česká televize i rozhlas chtějí navýšit koncesionářské poplatky. Nic nového pod sluncem, asi…