Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Autodrom Most je stylovou kulisou pro nové Ferrari 488 GTB N-Largo od Novitec Rosso

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (3)
Po návštěvě společnosti Novitec Rosso se může Ferrari 488 GTB pochlubit agresivnějším zevnějškem i velmi zajímavými výkony svého přeplňovaného osmiválce.

Novitec Rosso jako specialista na tuning vozů značky Ferrari, patřící pod křídla Novitec Group, představuje svou nejostřejší úpravu Ferrari 488 GTB s již tradičním označením N-Largo.

Novinka z dílen ladiče s hlavním sídlem v německém Stettenu si vedle samotné proměny italského supersportu zaslouží pozornost i díky skutečnosti, že k nafocení série oficiálních snímků i natočení propagačního videa posloužil český závodní okruh v Mostě.

Novitec Rosso si skutečně důkladně pohrál s designem Ferrari a připravil si pro karoserii doplňky z kompozitních materiálů, při jejichž vývoji byla využita i měření v aerodynamickém tunelu.

Výsledkem je nové provedení přídě, přední i zadních blatníků, prahů i zadního nárazníků a nechybí ani na zádi usazené přítlačné křídlo. Komplet má zlepšovat proudění vzduchu kolem vozu i přítlak na obě nápravy při vyšších rychlostech a rovněž přispívat k lepšímu chlazení motoru i brzd.

Novitec Rosso pak dodává, že jeho nové karosářské díly rozšiřují Ferrari 488 GTB z jeho standardní šířky, kterou je 1952 mm na 2092 mm.

Na téměř kompletní přepracování povrchových panelů karoserie navazuje použití nových kovaných kol Novitec NF6 NL obutých do pneumatik o rozměrech 255/30 ZR 21 vpředu a 335/25 ZR 22 vzadu.

Nové sportovní pružiny pak mohou snižovat světlou výšku až o 35 mm a na přání je k dispozici systém Front Lift, který umožňuje za pomoci hydrauliky nastavení světlé výšky u přední nápravy v rozmezí 40 mm pro překonání zpomalovacích prahů a nájezdů na parkoviště. Do své původní polohy se vozidlo vrací po stisknutí ovladače nebo automaticky při dosažení rychlosti 80 km/h.

Za proměnou karoserie a úpravami podvozku nijak nezaostává ani přeplňovaný vidlicový osmiválec o objemu 3,9 litru, který ve své standardní podobě disponuje výkonem 492 kW (670 k) při 8000 min-1 a točivým momentem 760 N.m při 3600 min-1.

Po zákroku ladičů od Novitec Rosso se osmiválec díky dvojici plug-and-play řídících modulů Novitec N-Tronic, upravujících mapování pro vstřikování, zapalování a modifikovanému řízení plnícího tlaku může pochlubit výkonem 568 kW (772 k) při 7950 min-1 a točivým momentem 892 N.m při 3250 min-1. Součástí úprav pohonné jednotky je pak i nový výfukový systém, který zajistí i jadrnější zvukový projev.

Nové N-Largo akceleruje z 0 na 100 km/h za 2,8 s a dosahuje maximální rychlosti 342 km/h, zatímco sériový model 488 GTB zrychluje z 0 na 100 km/h za 3,0 s a dosahuje maximální rychlosti 330 km/h.

Novitec Rosso uvádí, že v nové N-Largo je připraven upravit modely 488 GTB i 488 Spider a v případě interiéru splní všechna přání jejich budoucích majitelů. Zájemci si ovšem musí pospíšit, protože v N-Largo se má proměnit pouze jedenáct vozů od každé z obou zmíněných karosářských verzí modelu 488.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (3)
1. 6. 2017 11:25
Re: To je něco..
Ano.
1. 6. 2017 11:07
Re: To je něco..
Co bys chtěl za stopu?? Martu Kubišovou??
31. 5. 2017 15:06
To je něco..
otřesnýho, ta zvuková stopa v tom Novitec videu. A vůbec střih.
Jak vidno, Ferrari tuner, furt tuner..:)