Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

BMW 5: Nová generace na českém trhu od 1.292.200 Kč

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (38)
BMW 5 nové generace již zná své ceny pro český trh. Základem je vznětové 520d s cenou od 1.292.200 Kč, zatímco nabídku benzinových verzí zahajuje 530i za 1.398.800 Kč.

BMW na kompletní představení nové generace sedanu řady 5 s interním označením G30 v polovině října prakticky ihned navázalo ceníkem pro německý trh a nyní zveřejňuje oficiální ceny pro český trh.

V pořadí již sedmá generace BMW řady 5 se začne prodávat 11. února 2017, nicméně již nyní jej lze objednávat. Společnost BMW Group Česká republika už stanovila základní ceny.

Nové BMW řady 5 přichází na trh s bohatou základní výbavou, obsahující řadu bezpečnostních, komfortních a asistenčních systémů.

Součástí standardní výbavy je kromě jiných položek zejména navigační systém Business včetně bezplatné aktualizace mapových podkladů po dobu tří let, parkovací asistent pro přední a zadní část vozu, služby ConnectedDrive Services s přístupem k funkcím portálu BMW Online a možností propojení s aplikacemi v chytrém mobilním telefonu.

Samozřejmostí je i funkce přednárazové ochrany Active Guard, LED světlomety či Asistent pozornosti. Volič jízdních režimů Driving Experience Control je nově doplněn režimem Adaptive.

BMW 5 (G30)– zážehové motory a ceny
Verze530i530i xDrive540i540i xDrive
Převodovka8A8A8A8A
Zdvihový objem [cm3]1998199829982998
Počet válců/ventilů4/44/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]185/5200-6500185/5200-6500250/5500-6500250/5500-6500
Největší toč. mom. [Nm/min-1]350/1450-4800350/1450-4800450/1380-5200450/1380-5200
Max. rychlost [km/h]250250250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]6,2/6,06,25,1/4,84,8
Komb. spotř. [l/100 km]5,9-5,56,4-6,06,9-6,57,4-6,9
Cena [Kč]1.398.8001.466.4001.560.0001.627.600

Kromě standardního provedení je nové BMW řady 5 k dispozici i v provedeních Luxury Line za 99.060 Kč a Sport Line (od 67.288 Kč do 73.970 Kč podle motoru), které doplňuje možnost volby M sportovního paketu, jehož cena se v závislosti na motorizaci pohybuje od 130.026 Kč do 146.068 Kč. Díky tomu lze charakter nového BMW řady 5 lépe přizpůsobit vkusu jednotlivých majitelů. V nabídce jsou tradičně připraveny rozsáhlé možnosti individualizace.

Nabízeny jsou například pakety asistenčních systémů Driving Assistant a Driving Assistant Plus (umožňuje poloautomatickou jízdu), parkovací asistent s funkcí Remote 3D View (sledování okolí vozu na chytrém telefonu), ovládání pomocí gest či inovovaný BMW Head-Up Display.

BMW 5 (G30)– vznětové motory a ceny
Verze520d520d xDrive530d530d
Převodovka6M (8A)8A8A8A
Zdvihový objem [cm3]1995199529932993
Počet válců/ventilů4/44/46/46/4
Největší výkon [kW/min-1]140/4000140/4000195/4000195/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]400/1750-2500400/1750-2500620/2000-2500620/2000-2500
Max. rychlost [km/h]238 (235)232250250
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,7 (7,5)7,65,75,4
Komb. spotř. [l/100 km]4,5-4,24,9-4,54,9-4,55,4-5,0
Cena [Kč]1.292.2001.417.0001.534.0001.599.000

Za zmínku stojí i masážní funkce předních sedadel, paket Ambient Air pro provonění a ionizaci interiéru či Adaptivní LED světlomety s neoslňující funkcí BMW Selective Beam.

Nechybí ani nejnovější generace systému ovládacího systému iDrive s novým grafickým rozhraním s konfigurovatelnými aktivními dlaždicemi a ovládáním pomocí gest. Připomenout lze i audioaparaturu Bowers & Wilkins s celkovým výkonem 1400 W za 124.150 Kč.

Ceník pro český trh na rozdíl od toho německého prozatím neobsahuje částky, za něž bude možné pořídit dvojicí verzí, jejichž dodávky budou spuštěny až v březnu.

První z nich je úsporný vznětový čtyřválec BMW 520d EfficientDynamics Edition s výkonem 140 kW a spotřebou nafty v kombinovaném provozu okolo 3,9 l na 100 km, jehož cena je v Německu stanovena na 47.750 eur (asi 1.294.000 Kč).

Druhým je pak zároveň i vrchol nabídky v podobě osmiválcového M550i s výkonem 340 kW za 82.700 eur (zhruba 2.241.000 Kč).

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (38)
Avatar - chalan66
4. 11. 2016 08:12
NEVIEM
:no: Neviem, je v podstate pekné , ale naozaj žiadny wav efekt sa nekoná ! No a palubovky v BMW sú podľa mňa už moc preplácané a pôsobia v detailoch dosť lacno ! Volant absolútne hnusný a s lacno vyzerajúcimi plastami a aj okolo výduchov kúrenia! Volanty v BMW majú ešte jednu veľkú slabinu aj v luxusnejších verziách a to že vŕzgajú dosť výrazne ! V pol ročnej 4 som to počul aj cez pustené rádio! V X5 vŕzgal od novoty a je toho viac ! Za tie prašule , nech sa nikto nehnevá ..... :no: :no: :no:
4. 11. 2016 03:49
Re: Paráda
JJ, sedí to. Přesně jak jsem napsal.
3. 11. 2016 23:40
Re: Paráda
A kam se ta rezerva dá? Fakt obnovili vanu v podlaze kufru? To by bylo super! :-) :yes:
Avatar - Pixla
3. 11. 2016 21:19
Re: Paráda
Tak čtěte a a znovu a lépe.
3. 11. 2016 19:59
Re: Paráda
Opravdu musím, bez omluvy. Tohle je nejblbější příspěvek v diskuzi.