BMW řady 7: první fotografie páté generace
Automobilka BMW se u nové generace řady 7 nepouštěla do žádných divokých experimentů s designem, kterých si do sytosti užila u odcházející čtvrté generace a vsadila na jistotu nenásilných elegantních linií. Tvary karoserie nové generace by měly přeci jen více odpovídat vkusů tradičních klientů, zajímajících se o velké luxusní limuzíny. Podobně jako se umírnil vzhled exteriéru je tomu i v interiéru, kde došlo k přemístění řadící páky ze sloupku volantu zpět na středovou konzoli a natočení palubní desky opět na řidiče.
Prozatím jsou k dispozici pouze bližší údaje k verzím 750i a 750Li pro severoamerický trh, k jejichž pohonu poslouží vidlicový osmiválec 4,4 litru twin turbo, který debutoval v modelu X6. Tato pohonná jednotka bude v BMW řady 7 poskytovat výkon přes 294 kW (400 k) od 5500 ot./min. do 6400 ot./min. a točivý moment 610 Nm od 1750 ot./min. do 4500 ot./min. Síla přeplňovaného osmiválce bude na kola přenášena prostřednictvím šestistupňové automatické převodovky s možností sekvenčního řazení.
Vedle řady elektronických systému, kterými jsou vybaveny současné modely značky BMW přichází řady 7 s novinkou nazvanou Integral Active Steering. Tento systém představuje aktivní řízení zadních kol, která se natáčejí ve stejném smyslu jako přední při vyšších rychlostech a v opačném smyslu při otáčení a manévrování v nízkých rychlostech. Pátá generace řady 7 přichází také s druhou generací systému iDrive, který má být nyní mnohem intuitivnější.