Budoucnost displejů: Budou se skrývat v dřevěném obložení!
Třeba Bentley. Angličané se aktuálně vezou na vlně obchodního úspěchu. Vloni prodeje meziročně vzrostly o 9 % na 11,023 aut a Britové jsou hrdí zejména na to, že k prudkému nárůstu došlo v Evropě - o 56 %. Jde už o čtvrtý rok v kuse s prodeji přes 10.000 vozů a díky SUV Bentayga lze očekávat, že už nad touto hranicí zůstanou. Ale ani v tomto segmentu trhu nelze spoléhat na nostalgii z dob (ne)dávno minulých, okořeněnou vyšší světlostí.
Bentley očekává, že se svět změní i pro nejluxusnější značky planety. Do věku, kdy budou moci řídit auto, se začíná dostávat nová generace potenciálních zákazníků, narozených koncem minulého a počátkem tohoto milénia a ta vyznává úplně jiné hodnoty, kterým se Bentley bude muset přizpůsobit.
Základem je samozřejmě konektivita - Bentley hodlá zákazníky uchvátit zobrazovací technikou OLED, integrovanou do luxusního dřevěného dýhování, která bude vidět pouze v případě, kdy si to řidič nebo spolujezdec bude přát nebo to bude potřebovat. Vypadá to fantasticky, ale nestačí to. Automobilka také začne pracovat na vytvoření celosvětové sítě klubů a rozšíření concierge služeb a to včetně takových, jako je dotankování auta v místě určení bez nutnosti obtěžovat se s návštěvou čerpací stanice. Bentley také zvažuje v rámci chystaného klubového programu službu sdílení automobilů, kdy si zákazník značky bude moci za určitý poplatek v případě potřeby vypůjčit jiný model značky.
Pokud se tedy chystáte pořídit k osmnáctinám svůj první bentley, vězte, že se pro vás chystají v příštích několika letech velké věci... Chybí už jen dotáhnout do zdárného konce koncept EXP 10 Speed 6.