Buick Regal: Z Evropy přes Čínu do USA
Buick v roce 2010 uvede na severoamerický trh model Regal, který již dobře znají čínští zákazníci, k nimž doputoval z Evropy, kde jej známe jako Opel Insignia. Buick je na rozdíl od Opelu nabízen pouze s karoserií sedan a na čínském trhu bylo od zahájení prodeje v prosinci roku 2008 prodáno přes 64 000 vozů. K americkým zákazníkům zamíří Regal jako model roku 2011 v druhém čtvrtletí roku 2010.
Stejně jako v Číně i v Americe bude Regal nabízen pouze s čtyřdveřovou karoserií sedan. Nijak zvlášť široká nebude ani paleta stupňů výbavy a nový Buick bude nabízen v jediném provedení s označením CXL. O něco málo lepší to bude při výběru pohonné jednotky, ale ve srovnání s Evropou to je stále bída. Zákazník, který zamíří do showroomu značky Buick a zatouží po modelu Regal si totiž bude moci vybírat pouze ze dvou zážehových čtyřválců.
Základ nabídky motorů představuje atmosférický čtyřválec o objemu 2,4 litru s výkonem 136 kW (182 k) při 6700 min-1 a točivým momentem 233 Nm při 4900 min-1. Vrcholnou motorizací bude přeplňovaný čtyřválec o objemu 2,0 litru s výkonem 164 kW (220 k) při 5300 min-1 a točivým momentem 349 Nm při 2000 min-1. Oba motory budou standardně spolupracovat s šestistupňovými automatickými převodovkami a pohánět pouze přední kola.
Může se zdát, že volba čtyřválců je pro severoamerický trh nezvyklá nebo dokonce nevhodná, ale Buick měl již v osmdesátých a devadesátých letech ve své nabídce řadu modelů s atmosférickým čtyřválcem o objemu 2,5 litru. Navíc General Motors, stejně jako Ford, pracuje na downsizingu.
Pro vozy s přeplňovaným motorem bude k dispozici Interactive Drive Control System, což je adaptivní systém FlexRide, který který umožňuje stejně jako podobné konkurenční systémy výběr ze tří režimů nastavení – zde nazvaných Normal, Tour a Sport. Změny se projeví v tuhosti tlumičů, reakci na pohyb plynového pedálu, nastavení posilovače řízení a v intenzitě zásahů ESP.
Buick Regal se veřejnosti poprvé představí začátkem prosince na autosalonu v Los Angeles. Podle tiskových informací automobilky se mají jeho hlavními konkurenty stát Acura TSX a Volvo S60.