Cadillac ATS-V+ by mohl dostat osmiválec o objemu 7.0 l a sedmistupňový manuál
Zhruba před měsícem se nechal hlavní inženýr Cadillacu Dave Leone slyšet, že značka chystá výkonnější variantu svého sportovního sedanu ATS-V, který by mohla dostat přídomek plus. Nyní přinesl magazín Motor Trend informaci, že nepůjde pouze o „přifouknutí“ standardního dvakrát přeplňovaného šestiválce o objemu 3.6 litru a výkonu 346 kW, ale že se má pod kapotu dostat rovnou zcela jiný motor.
A nepůjde prý o nic menšího než o sedmilitrový small block LS7, který dobře známe třeba z předchozí Corvette Z06 nebo z Chevroletu Camaro Z/28. Pod kapotou druhého jmenovaného měla jednotka výkon 377 kW a točivý moment 651 N.m, ale při použití v ATS-V+ by mohl výkon ještě stoupnout.
Jednotka má spolupracovat se sedmistupňovým manuálem či osmistupňovým automatem, s použitím dvouspojkové automatické převodovky se počítá až později. Cadillac ATS-V+ by mohl být představen příští rok a zcela jistě bude rychlejší než běžné ATS-V, které dosprintuje z klidu na 96 km/h za 3,8 sekundy a má maximální rychlost 304 km/h.