Cadillac ATS na videu dobývá svět
Cadillac zveřejnil novou reklamní kampaň propagující jeho nový model ATS. Jednotlivá videa vůz představují v různých koutech světa, minutové a půlminutové televizní spoty budou k vidění i během slavnostního zahájení letošních olympijských her v Londýně, které proběhne 27. července.
Automobilka sází především na agilitu auta, jeho jízdní vlastnosti a design. ATS se v reklamních videích ukazuje na poušti v Maroku, v ulicích Monaka, tunelech Guoliang v Číně nebo v Patagonii v Chile.
ATS bylo vyvinuto tak, aby dle slov značky konkurovalo těm nejlepším sportovně laděným sedanům. Mezi hlavními konkurenty Cadillacu figuruje BMW řady 3.
Vůz má být prodáván v různých koutech světa, proto i tato kampaň ukazující ATS v Africe, Asii i Evropě. Za volantem auta se v těchto snímcích objevuje Derek Hill, syn závodníka Phila Hilla. Režiséry videí byli Joe Berlinger a Jeff Zwart.
Cadillac ATS se na americkém trhu objeví ještě během léta, ceny startují na částce 33.990 dolarů (cca 860 tisíc korun). Zákazníci mohou vybírat ze tří zážehových motorů – 2,5litrového čtyřválce (151 kW a 259 Nm), přeplňovaného dvoulitrového čtyřválce (203 kW a 353 Nm) a 3,6litrového vidlicového šestiválce (239 kW a 373 Nm).