Cadillac CTS-V Sport Wagon: Kompresorový 6,2 V8 také s karoserií kombi
Hlavní novinkou Cadillacu pro rok 2010 je CTS Coupe, respektive jeho výkonná verze CTS-V Coupe. Ani další modely ale nezůstávají stranou inovací a jedním z nich je logické rozšíření nabídky o kombi CTS-V Sport Wagon.
Technika nové varianty neskýtá žádná překvapení. Do karoserie Cadillacu CTS Sport Wagon bude implantován kompresorem Eaton přeplňovaný motor 6,2 V8 o výkonu 415 kW (556 koní) při 6100 min-1 (maximum točivého momentu 747 Nm při 3800 min-1). S ním bude spolupracovat manuální převodovka Tremec TR6060 nebo měničový automat Hydra-Matic 6L90. Obě převodová ústrojí mají šest stupňů.
S označením CTS-V se dále pojí adaptivní tlumiče Magentic Ride Control, brzdy Brembo (vpředu 380 mm, vzadu 373 mm) a 19palcové pneumatiky Michelin Pilot Sport PS2 obuté na kovaných ráfcích. Potřebnou trakci zajišťuje samosvorný diferenciál a asistent StabiliTrac.
Uvnitř nalezneme čalounění v kombinaci černé kůže a Alcantary, kůží je potažená také palubní deska. Standardem jsou také například sportovní sedadla Recaro, audiosystém Bose 5.1 digital surround s 40GB harddiskem nebo diodové osvícení interiéru.
Při debutu na dubnovém autosalonu v New Yorku se Cadillac CTS-V Sport Wagon předvede v barvě Midnight Silver, která byla poprvé použita na konceptu Sixteen. Automobilka také předvede několik barevných konfigurací, které nejsou zatím zamýšleny pro sériovou produkci, ale podle reakcí zákazníků by se mohly v příštích letech v nabídce objevit.
CTS-V Sport Wagon se začne vyrábět na konci roku, kdy již bude v omezených počtech dostupný pro zákazníky v USA. Exportní trhy, především Evropa a Blízký Východ, se novinky dočkají v průběhu roku 2011.