Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Cadillac CTS-V Sport Wagon: Kompresorový 6,2 V8 také s karoserií kombi

Diskuze (24)
Cadillac v poslední době buduje komplexní modelové portfolio, a tak představení modelu CTS-V v provedení Sport Wagon není žádným velkým překvapením. Jeho prodej v USA bude zahájen na konci roku, exportní trhy přijdou na řadu.

Hlavní novinkou Cadillacu pro rok 2010 je CTS Coupe, respektive jeho výkonná verze CTS-V Coupe. Ani další modely ale nezůstávají stranou inovací a jedním z nich je logické rozšíření nabídky o kombi CTS-V Sport Wagon.

Technika nové varianty neskýtá žádná překvapení. Do karoserie Cadillacu CTS Sport Wagon bude implantován kompresorem Eaton přeplňovaný motor 6,2 V8 o výkonu 415 kW (556 koní) při 6100 min-1 (maximum točivého momentu 747 Nm při 3800 min-1). S ním bude spolupracovat manuální převodovka Tremec TR6060 nebo měničový automat Hydra-Matic 6L90. Obě převodová ústrojí mají šest stupňů.

S označením CTS-V se dále pojí adaptivní tlumiče Magentic Ride Control, brzdy Brembo (vpředu 380 mm, vzadu 373 mm) a 19palcové pneumatiky Michelin Pilot Sport PS2 obuté na kovaných ráfcích. Potřebnou trakci zajišťuje samosvorný diferenciál a asistent StabiliTrac.

Uvnitř nalezneme čalounění v kombinaci černé kůže a Alcantary, kůží je potažená také palubní deska. Standardem jsou také například sportovní sedadla Recaro, audiosystém Bose 5.1 digital surround s 40GB harddiskem nebo diodové osvícení interiéru.

Při debutu na dubnovém autosalonu v New Yorku se Cadillac CTS-V Sport Wagon předvede v barvě Midnight Silver, která byla poprvé použita na konceptu Sixteen. Automobilka také předvede několik barevných konfigurací, které nejsou zatím zamýšleny pro sériovou produkci, ale podle reakcí zákazníků by se mohly v příštích letech v nabídce objevit.

CTS-V Sport Wagon se začne vyrábět na konci roku, kdy již bude v omezených počtech dostupný pro zákazníky v USA. Exportní trhy, především Evropa a Blízký Východ, se novinky dočkají v průběhu roku 2011.

Diskuze (24)
2. 4. 2010 23:31
Re: šupa!!
Neboj i americký muscle cars už umí i zatáčet. ;-)

[odkaz]
1. 4. 2010 10:07
Re: šupa!!
jenže to není podélný listový pero ale příčný.
Levný to není, coilover tlumiče jsou levnější...
Když chceš údaje, tak si je najdi, nebo použij magické slůvko :-! , ale budiž
[odkaz]

Jinak koncepčně stejně starý Ferrari F430 nemá proti Corvette žádnou šanci, to jenom k tématu "supersport Ferrari počínaje"
31. 3. 2010 23:52
Re: šupa!!
Proč sem cpeš rovinku na 1/4 míle?BMW má o 50 koní míň dá se čekat že bude na rovince trošku pomalejší.Audi má o třicet koní,bude asi rychlejší.Mě ale zajímají zatáčky,tam si cadillac podají oba dva.
31. 3. 2010 23:38
Re: šupa!!
Dej mi sem nějakej odkaz kde se píše jak je listový péro hi-tech,rád se poučím.
Jednoduše to tam cpou protože je to levný a na ty jejich stomílový rovinky není nic jinýho potřeba.Kdyby to bylo tak nejskvělejší má to tam každej supersport ferarri počínaje...
31. 3. 2010 23:15
Re: šupa!!
Pořád si myslíš, že by tenhle Cadi nepotrápil RS6, nebo M5 ?? :-O

[odkaz]

[odkaz]