Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ceny Renaultu Fluence nyní začínají na 234.900 Kč

David Bureš
Diskuze (343)
Renault zlevnil stávající provedení Fluence, faceliftovaná verze tohoto sedanu na trh dorazí příští rok.

Renault plošně snížil ceny modelu Fluence před faceliftem o 30.000 korun. První cena vozu tak nyní činí 234.900 Kč. V tomto případě je Fluence poháněn benzinovou šestnáctistovkou o výkonu 81 kW.

Fluence nikdy nestál méně, nynější první cena ale zůstává vyšší než v případě sesterské dvojice Citroën C-Elysée, Peugeot 301, které v základu s tříválcem 1,2 VTi (53 kW) stojí 220.000 Kč. Ceny této dvojky se srovnatelným čtyřválcem 1,6 VTi (85 kW) však začínají na 270.000 korun.

Renault Fluence je už v základní variantě Confort dobře vybaven, nechybí šest airbagů, tempomat, přední mlhovky, elektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátka, manuální klimatizace, centrální zamykání, elektrické stahování oken, rádio s ovládáním na volantu nebo 15palcová ocelová kola.

Vyšší stupeň Techno Feel za příplatek 30.000 tisíc přidává 16palcová kola z lehkých slitin, volant a hlavici řadicí páky v kůži, dešťový a světelný senzor, vyhřívaná vnější zpětná zrcátka a dvouzónovou automatickou klimatizaci s výdechy pro zadní sedadla.

Privilege dále disponuje hands-free kartou Renault, elektricky sklopnými vnějšími zpětnými zrcátky, navigačním a komunikačním systémem Carminat TomTom s mapovým pokrytím východní Evropy, zadními parkovacími senzory a výškově nastavitelným sedadlem spolujezdce. Kliky dveří jsou v tomto případě chromované.

Sportway je pak hlavně o stylu. Automobil v této verzi vypadá sportovněji díky upraveným nárazníkům, 17palcovým hliníkovým kolům, spoileru na víku zavazadelníku a chromovaným koncovkám výfuku. Uvnitř jsou hliníkové pedály, standardem je metalický lak. Proti Privilege vozu chybí systém Carminat TomTom.

Renault Fluence – ceny na českém trhu
Motor1,6 16v2,0 16v1,5 dCi1,5 dCi
Převodovka5M6M5M6M (6DS)
Zdvihový objem [cm3]1598199714611461
Válce/ventily4/44/44/24/2
Největší výkon [kW/min-1]81/6000105/600066/400081/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]151/4250195/3750200/1750240/2000
Max. rychlost [km/h]185200180185 (185)
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,79,913,011,0 (11,9)
Komb. spotřeba [l/100 km]6,77,94,44,6 (4,4)
Cena Confort [Kč]234.900,--279.900,--
Cena Techno Feel [Kč]264.900,---319.900,-
Cena Privilege [Kč]284.900,---339.900,-
Cena Sportway [Kč]304.900,-339.900,--359.900,-

K turbodieselu 1,5 dCi (81 kW) je možné u verzí Techno Feel a Privilege objednat za příplatek 30.000 korun šestistupňovou dvouspojkovou převodovku EDC.

David Bureš
Diskuze (343)
6. 12. 2012 13:02
Re: za ty prachy dobrý
To je jasný to vím a máš recht, ale musela ta tyč být tak dlouhá?
6. 12. 2012 13:01
Re: za ty prachy dobrý
a proč bych Ti to psal? Já vyjadřuji svůj osobní názor, auto je to pěkné, já osobně bych si ho nekoupil, ale jinak na něj opravdu negace nepěji. To, že se Ti to nelíbí je pouze Tvůj problém:-)
5. 12. 2012 12:45
Re: Nádhera
GTImu přeskočil řetěz a Ada se nadobrobro zbláznil po tom, co mu za jeho auto na vrakáči nabídli 10 tis >:D
5. 12. 2012 12:42
Re: Poslední rána pro prodej Rapidu v ČR za současné ceny...
Ano Ado, lidé stejně blbí, jak ty, si rádi koupí Rapida 1,6 TDI. Možná sem naivní, ale pevně doufám, že takových duševních mrzáků, jako seš ty, tu po naši vlasti neběhá zrovna moc...
5. 12. 2012 12:23
Re: za ty prachy dobrý
>:D Prosím tě, napiš mi JEDINOU věc, ve které má německý mainstream náskok nad francouzským. Děkuji.