Citroën DS4 Racing Concept: Ostrý crossover oficiálně
O nejostřejší verzi Citroënu DS4 Racing se spekulovalo prakticky od premiéry sériového modelu na autosalonu v Paříži v roce 2010. Podle tehdejších neoficiálních a polooficiálních informací měla tato verze kombinovat přeplňovaný zážehový čtyřválec 1,6 THP s výkonem 147 kW (200 k) s elektromotorem o výkonu 70 kW (95 k).
Realita konceptu připraveného pro letošní ženevský autosalon je ovšem zcela. Novinka, která poměrně jasně naznačuje podobu sériového modelu je totiž poháněna pouze přeplňovaným čtyřválcem o objemu 1,6 litru naladěným na výkon 188 kW (256 k). Litrový výkon tohoto motoru je 163 koní. Podle zveřejněné hodnoty emisí CO2 155 g/km se má spotřeba paliva pohybovat okolo 6,5 litru na 100 km.
Kromě extrémně výkonného motoru pod kapotou se DS4 Racing od svých sériových sourozenců liší i upraveným podvozkem a karoserií. Světlá výška, díky níž vypadá DS4 trochu jako SUV, je snížena o 35 mm. K drsnějšímu výrazu přispívá i rozšíření rozchodu kol o 55 mm vpředu a 75 mm vzadu.
Podobně jako menší DS3 Racing má i DS4 Racing karoserii doplněnou o přední spoiler, rozšíření blatníků i prahů a zadní difuzor z kompozitních materiálů. Všechny tyto prvky mají přispět ke sportovnějšímu výrazu vozu a podílet se i na vylepšení aerodynamických vlastností jeho karoserie.