Continental Conti Hybrid: Vnitrostátní pohyb

 

Německý výrobce vyvinul pro náročnou regionální přepravu zboží odolné pneumatiky s mimořádným kilometrovým proběhem.

Nákladní automobily používané ve vnitrostátní přepravě musí být mimořádně odolné. Časté brzdění a zrychlování, manévrování v úzkých prostorech a různé typy nákladu na komunikacích s proměnlivým povrchem kladou vysoké nároky na všechny součásti vozidla. Pneumatiky zde hrají velkou roli, protože zajišťují přímý kontakt mezi automobilem a vozovkou. Pro tento typ přepravy zboží přináší Continental pneumatiky Conti Hybrid v široké škále rozměrů a třech řadách podle pozice na vozidle.

Pláště nové řady po celou dobu životnosti výborně zvládají kontakt s mokrou vozovkou a neustále se vyznačují vynikajícími brzdnými vlastnostmi. Odolná kostra, větší vrstva běhounu, čtyřvrstvé trojúhelníkové ocelové nárazníky a zejména ocelová patní výztuha zajišťují spolehlivost a dlouhou životnost. Samozřejmost je zvýšení nosnosti pro vozidla Euro VI.

Díky integrovanému indikátoru VAI se dá špatná geometrie vozidla lehce rozpoznat z dezénu pneumatiky. Pneumatiky z nové řady Conti Hybrid určené na řízenou nápravu nesou označení M+S, obutí na hnanou nápravu dostalo kromě M+S také označeny alpským symbolem (piktogram sněhové vločky v horách = 3PMSF).

U pneumatik Conti Hybrid patřící do třetí generace obutí došlo i ke zlepšení protektorovatelnosti. Dlouhodobá hospodárnost založená na konceptu Contilifecycle je dále podpořena zavedením indikátorů prořezávání na všech třech pneumatikách.

Pro pláště Conti Hybrid HS3 určené pro řízené nápravy byl vyvinut nový dezén s technologií Plus Volume Pattern, který nabízí o sedmnáct procent delší životnost. Optimalizované rozmístění materiálu v rámci dezénu navíc umožnilo snížení valivého odporu.

Conti Hybrid HD3 pro hnané nápravy nabízejí v porovnání se svým předchůdcem prodloužení životnosti o pětinu. Toto vylepšení je způsobeno zejména novou konstrukcí bloků, která zahrnuje integrované lamely v 3D geometrii. Tyto lamely, které zabírají téměř dvě třetiny celkové hloubky dezénu, poskytují větší stabilitu bloků a výrazně tak omezují opotřebení. Na dezén i bočnice byly využity pryžové směsi s novým složením.

Pryžové směsi použité v případě Conti Hybrid HT3 byly speciálně vyvinuty pro návěsové pneumatiky. Nabízejí další snížení valivého odporu ve srovnání s prověřeným předchůdcem. Nově vyvinutá běhounová směs zvyšuje také životnost pneumatik o osm procent. Zvyšuje přilnavost pneumatiky, která tak díky svému chování za mokra získala EU štítek s hodnotou B. Řada Conti Hybrid HT3 mají velmi příznivou hodnotou B i v další kategorii spotřeby paliva.

Spolupracujeme s TipCars.com
Komentář: Realitní bublina je opět ve hře Komentář: Realitní bublina je opět ve hře

Ve středu byla zveřejněna statistika Eurostatu vývoje cen…

Polský senát schválil kontroverzní reorganizaci nejvyššího soudu Polský senát schválil kontroverzní reorganizaci nejvyššího soudu

Horní komora polského parlamentu Senát dnes v noci…

Češi mohou opravit největší rafinérii v Iráku. Obnova země má tlumit migraci Češi mohou opravit největší rafinérii v Iráku. Obnova země má tlumit migraci

Irácký velvyslanec Valíd Šiltágh vyzval české firmy k…

O krachující leteckou společnost Alitalia je obrovský zájem O krachující leteckou společnost Alitalia je obrovský zájem

Krachující italská letecká společnost Alitalia obdržela…

 
 







Doporučujeme
Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta? Když policista řídí provoz na křižovatce. Víte, co znamenají jeho gesta?

Policista řídící provoz na křižovatce mnohé řidiče mate.…

Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo? Víte, jaké palivo v zahraničí natankovat? A jak se vyznat v označení Gazole či Senza Plombo?

Ne ve všech státech Evropské unie se nafta označuje jako…

 

AutoRevue
5W, 10W nebo něco jiného? Opravdu víte vše o motorovém oleji? 5W, 10W nebo něco jiného? Opravdu víte vše o motorovém oleji?

Mechanická konstrukce automobilu se dá s nadsázkou…

Víme, jaká ojetá auta se v Česku prodávají... Jsou čím dál starší Víme, jaká ojetá auta se v Česku prodávají... Jsou čím dál starší

Společnost Cebia analyzovala současnou podobu trhu s…

 





 
S Peugeotem 308 GTi na okruhu Ascari: Skvělá mechanická práce i jedno překvapení

S Peugeotem 308 GTi na okruhu Ascari: Skvělá mechanická práce i jedno překvapení

Včera

Peugeot nedávno modernizoval model 308 a nezapomněl ani na ostrou verzi GTi. Technicky se nezměnila, a jak jsme zjistili ve Španělsku, ani to nebylo potřeba.




Blesk.cz

Kubera o „boji“ o Hrad: Valenta dodá vrtulník, žena se na mou kandidaturu mračí

Kubera o „boji“ o Hrad: Valenta dodá vrtulník, žena…

Senátor a dlouholetý teplický primátor Jaroslav Kubera (ODS) se už chystá na případnou prezidentskou kampaň.…

„Osekaná“ kandidátka ČSSD na jihu Čech je kompletní. Po Zimolovi odešlo 9 lidí

„Osekaná“ kandidátka ČSSD na jihu Čech je kompletní.…

Jihočeští sociální demokraté po sporech s celostátním vedením ČSSD potvrdili v korespondečním hlasování členů,…

 

iSport.cz

S Froomem hraje sám ďábel. Dovolil si parádičku a zdravil legendu Tour

S Froomem hraje sám ďábel. Dovolil si parádičku a…

PŘÍMO Z FRANCIE | V naprosté pohodě je na Tour de France obhájce titulu Chris Froome. Až v takové, že si během…

Kučera po debaklu Baníku: Katastrofa! Případné otazníky mám vyřešené

Kučera po debaklu Baníku: Katastrofa! Případné…

Pětigólový ranec si odnesl ostravský Baník z generálky proti druholigovému Třinci. Soupeři, s nímž v minulé…

 

Reflex.cz

Michal Hrůza o svém úrazu v Ostravě a o tom, jak se podruhé narodil

Michal Hrůza o svém úrazu v Ostravě a o tom, jak se…

Přemýšlel jsem, bez které „hlášky“ by se žádný hudební festival neobešel. Kterou větu slýchám každou chvíli,…

Příběh dojemné fotografie Marlene Dietrichové poklekající před ruským spisovatelem Paustovským

Příběh dojemné fotografie Marlene Dietrichové…

Marlene Dietrichová byla celosvětově známou a uznávanou herečkou a zpěvačkou. Konstantin Paustovskij byl ruský a…