Continental Conti Hybrid: Vnitrostátní pohyb

 

Německý výrobce vyvinul pro náročnou regionální přepravu zboží odolné pneumatiky s mimořádným kilometrovým proběhem.

Nákladní automobily používané ve vnitrostátní přepravě musí být mimořádně odolné. Časté brzdění a zrychlování, manévrování v úzkých prostorech a různé typy nákladu na komunikacích s proměnlivým povrchem kladou vysoké nároky na všechny součásti vozidla. Pneumatiky zde hrají velkou roli, protože zajišťují přímý kontakt mezi automobilem a vozovkou. Pro tento typ přepravy zboží přináší Continental pneumatiky Conti Hybrid v široké škále rozměrů a třech řadách podle pozice na vozidle.

Pláště nové řady po celou dobu životnosti výborně zvládají kontakt s mokrou vozovkou a neustále se vyznačují vynikajícími brzdnými vlastnostmi. Odolná kostra, větší vrstva běhounu, čtyřvrstvé trojúhelníkové ocelové nárazníky a zejména ocelová patní výztuha zajišťují spolehlivost a dlouhou životnost. Samozřejmost je zvýšení nosnosti pro vozidla Euro VI.

Díky integrovanému indikátoru VAI se dá špatná geometrie vozidla lehce rozpoznat z dezénu pneumatiky. Pneumatiky z nové řady Conti Hybrid určené na řízenou nápravu nesou označení M+S, obutí na hnanou nápravu dostalo kromě M+S také označeny alpským symbolem (piktogram sněhové vločky v horách = 3PMSF).

U pneumatik Conti Hybrid patřící do třetí generace obutí došlo i ke zlepšení protektorovatelnosti. Dlouhodobá hospodárnost založená na konceptu Contilifecycle je dále podpořena zavedením indikátorů prořezávání na všech třech pneumatikách.

Pro pláště Conti Hybrid HS3 určené pro řízené nápravy byl vyvinut nový dezén s technologií Plus Volume Pattern, který nabízí o sedmnáct procent delší životnost. Optimalizované rozmístění materiálu v rámci dezénu navíc umožnilo snížení valivého odporu.

Conti Hybrid HD3 pro hnané nápravy nabízejí v porovnání se svým předchůdcem prodloužení životnosti o pětinu. Toto vylepšení je způsobeno zejména novou konstrukcí bloků, která zahrnuje integrované lamely v 3D geometrii. Tyto lamely, které zabírají téměř dvě třetiny celkové hloubky dezénu, poskytují větší stabilitu bloků a výrazně tak omezují opotřebení. Na dezén i bočnice byly využity pryžové směsi s novým složením.

Pryžové směsi použité v případě Conti Hybrid HT3 byly speciálně vyvinuty pro návěsové pneumatiky. Nabízejí další snížení valivého odporu ve srovnání s prověřeným předchůdcem. Nově vyvinutá běhounová směs zvyšuje také životnost pneumatik o osm procent. Zvyšuje přilnavost pneumatiky, která tak díky svému chování za mokra získala EU štítek s hodnotou B. Řada Conti Hybrid HT3 mají velmi příznivou hodnotou B i v další kategorii spotřeby paliva.

Spolupracujeme s TipCars.com
Turecko možná uspořádá referendum o členství v Evropské unii Turecko možná uspořádá referendum o členství v Evropské unii

Po dubnovém referendu o posílení prezidentských pravomocí…

Teplárenská skupina MVV Energie chystá investice za půl miliardy korun Teplárenská skupina MVV Energie chystá investice za půl miliardy korun

Od loňského října do letošního února zvedly teplárny,…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Co o nás prozrazují barvy aut? Přátelští řidiči volí žlutou, sebevědomí modrou.. Co o nás prozrazují barvy aut? Přátelští řidiči volí žlutou, sebevědomí modrou..

Volba barvy laku našeho vozu prý do jisté míry souvisí s…

SUV vládnou světu automobilů. Zde je aktuální žebříček 12 nejrychlejších! SUV vládnou světu automobilů. Zde je aktuální žebříček 12 nejrychlejších!

Kategorie SUV zažívá celosvětově obrovský boom, takže…

 






 
Audi nezajímají driftovací režimy

Audi nezajímají driftovací režimy

Včera

Audi Sport odmítá "driftovací" módy svých sportovních modelů. Považuje je za naprosto zbytečné.




Blesk.cz

Krásná dívka (†23) vysílala živě na internetu svou smrt: Zemřela při autonehodě

Krásná dívka (†23) vysílala živě na internetu svou…

Byla mladá, krásná a nerozvážná. Tatarka Sitora Baratova (†23) vysílala jízdu v autě živě na internetu. Bavila…

Důchodkyně (94) už 44 let pracuje v McDonaldu. Jaké jídlo ji drží naživu?

Důchodkyně (94) už 44 let pracuje v McDonaldu. Jaké…

Jmenuje se Loraine Maurerová a ve svých 94 letech pracuje v restauraci McDonald's. Zákazníky obsluhuje již více…

 

iSport.cz

Najde Barcelona nového Iniestu? PĚT největších talentů slavné akademie

Najde Barcelona nového Iniestu? PĚT největších…

V posledních letech se tok odchovanců Barcelony do prvního týmu poněkud zastavil, ale o velké talenty pořád není…

Bulhaři zaskočili Nizozemce, Belgie ztratila. Ronaldo i Giroud dali dva góly

Bulhaři zaskočili Nizozemce, Belgie ztratila.…

SOUHRN | O první body přišli v kvalifikaci na MS 2018 fotbalisté Belgie, kteří doma pouze remizovali s Řeckem…

 

Reflex.cz

Madona z Veveří: Čí by tak sakra mohl ten obraz asi být?

Madona z Veveří: Čí by tak sakra mohl ten obraz asi být?

Soud rozhodl zcela bizarní spor, který byl podle zdravého rozumu řešitelný za dvě vteřiny. Rozumnou myšlenku…

Trump utrpěl brutální debakl v boji u zrušení Obamacare

Trump utrpěl brutální debakl v boji u zrušení Obamacare

Tábor republikánů v americkém Kongresu se dnes vzpamatovává z šoku po páteční prohře ve Sněmovně reprezentantů,…