Daimler Buses: Rozšiřování nabídky služeb Omniplus

Daimler Buses: Rozšiřování nabídky služeb Omniplus

 
 

Nabídka služeb servisní značky Omniplus se neustále rozšiřuje. K novinkám patří například mobilní paket Omniplus BusMobility pro autobusy Mercedes-Benz a Setra.

Pod značkou Omniplus je nabízena údržba a servis autobusů Mercedes-Benz a Setra, školení řidičů i servisů, ojetá vozidla a finanční služby. Více než 600 autorizovaných provozoven v Evropě představuje jednu z nejširších sítí servisů zaměřených na autobusy.

Servisy značky Omniplus jsou podle rozsahu nabízených služeb rozčleněny do kategorií Omniplus BusWorld a Omniplus BusPort. V případě nehody nebo poruchy je k dispozici nepřetržitá služba 24h Service.

Pod značkou Omniplus se ukrývá i nabídka originálních náhradních dílů, od kompletních motorů až po nejmenší šroubek pro autobusy Mercedes-Benz a Setra. V centrálním skladu náhradních dílů v Neu-Ulmu je uloženo přes 100.000 dílů a i díky kompletní dokumentaci není problém objednávat originální komponenty i 15 let po ukončení jejich výroby.

Svým zákazníkům nabízí Omniplus servisní karty Basic a Premium. Ty nabízejí řadu služeb, mezi které patří například dílenský servis Omniplus, bezplatné telefonní číslo 24 hodin denně v rodném jazyce zákazníka, mezinárodní adresář v případě potřeby náhradního autobusu, pomoc v případě defektu pneumatiky službou Omniplus Tire Service nebo náhradní autobus včetně řidiče v rámci služby Omniplus BusPool (prozatím pouze pro Německo).

Servisní karta Omniplus Basic nabízí poskytnutí platební záruky, tzv. obligo. V případě potřeby navýšení částky záruky, jí lze po dohodě navýšit během několika minut online. S kartou Omniplus Basic lze řešit i pravidelný servis v dílně.

Za servisní kartu Omniplus Basic s platností na 4 roky zaplatí zákazníci společností Mercedes-Benz a Setra jednorázový poplatek ve výši 25 Euro na vozidlo. Servisní karta Omniplus Premium je bezplatně k dispozici pro všechny zákazníky autobusů značky Mercedes-Benz a Setra s kladným výsledkem kontroly bonity. Její platnost činí dva roky.

V případě nehody je zákazníkům Omniplus zajištěna rychlá pomoc. Pro tyto případy jsou stanoveny pevné paušály za ujetý kilometr po celé Evropě. Účtováno je maximálně 250 km jízdného za příjezd a odjezd. Pevně je definován i rámec pro přirážky ke mzdě a cenám náhradních dílů mimo běžnou pracovní dobu.

Novinkou v nabídce je paket BusMobility. Ten nabízí výrazně rozšířené služby a zabezpečení v případě poruchy. Například převzetí kompletních nákladů za výjezd mechanika servisu 24H a montáž, a náklady za náhradní díly až do výše 200,- Euro v místě poruchy nebo nehody. Pokud není možné odstranit poruchu na místě, přebírá služba BusMobility náklady na odtažení až do výše 2000 Euro za rok.

I v případě opravy vozidla v servisní dílně dochází na služby BusMobility. Pokud není na skladě potřebný náhradní díl, převezme tato služba náklady za expresní nákup originálního dílu až do výše 300 Euro na každý případ poruchy.

Pokud není možné i přes poskytnutí služby 24h Service Omniplus rychlé obnovení provozuschopnosti, pomůže služba BusMobility finančně a bude se podílet na péči o cestující a personál. Pokud bude odstraňování škody trvat déle než 5 hodin, převezme náklady ve výši 1500 Euro, při více než 8 hodinách až 3500 Euro.

Při poruše či nehodě v mezinárodní zájezdové dopravě může dojít k potížím při dorozumívání nebo může řidič potřebovat právní pomoc. I zde najde řidič oporu ve službě BusMobility.

Pokud by u řidiče s vozidlem zajištěným službou BusMobility došlo k udělení pokuty nebo k intervenci v souvislosti s dopravním přestupkem, jsou pokryty jak organizační náklady centrály na vyžádání kaucí, na přezkoušení zákonnosti pokuty, pomoc při tlumočení, tak i náklady na zprostředkování mezi policií a soudem.

Prostřednictvím služby 24h Service Omniplus si mohou řidiči autobusu nebo podnikatelé, v kteroukoli denní či noční dobu vyžádat telefonickou podporu. Přihlásí se svým rodným jazykem v mezinárodní centrále servisu 24 hodin, kde ověří typ servisní karty Omniplus, kterou vlastní, a informuje nejbližší servis. O autobus se postará mechanik.

Paket BusMobility je k dostání jak pro nová vozidla, tak i pro ojetiny do stáří 8 let. Platnost paketu mobility lze přitom zvolit flexibilně od jednoho do tří let. Jednorázovou platbou je autobus zajištěn po celou dobu platnosti paketu, a tím nejsou vystavovány další faktury za služby v rámci paketu BusMobility.

Se službou BusMobility bude v budoucnosti možné využívat servisní služby ve 40 evropských zemích – od Portugalska po Rusko a od Řecka po Norsko. Balíček pro mobilitu BusMobility můžete získat u všech partnerů Omniplus nebo přímo při nákupu nového vozidla.

Spolupracujeme s TipCars.com
Goldman Sachs stěhuje zaměstnance kvůli brexitu Goldman Sachs stěhuje zaměstnance kvůli brexitu

V největším finančním centru Evropy zaměstnává Goldman…

Zápisník Dušana Kütnera: O pokrytectví Zápisník Dušana Kütnera: O pokrytectví

Prezident Miloš Zeman nepůjde na pohřeb jedné z…

Krteček hodlá dobýt Hollywood. Karolína Milerová buduje holding s globálními ambicemi Krteček hodlá dobýt Hollywood. Karolína Milerová buduje holding s globálními ambicemi

Natáčení dalších nových dílů Krtečka v 3D podobě se může…

Amazon kupuje největší arabský eshop Souq.com Amazon kupuje největší arabský eshop Souq.com

Americký internetový prodejce Amazon se dohodl na koupi…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění…

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty…

 






 
Tesla a její Autopilot: Proč je pořád nepoužitelný?

Tesla a její Autopilot: Proč je pořád nepoužitelný?

Včera

Není to tak dávno, co se media a internet hemžily články či videi s vozem Tesla model S a jeho autonomním systémem řízení Autopilot. Tragická nehoda z května 2016 však dohnala tvůrce se nad celou věcí zamyslet. Jak to celé zatím vypadá?




Blesk.cz

Strach o Věru Špinarovou: Náhlý převoz vrtulníkem do nemocnice!

Strach o Věru Špinarovou: Náhlý převoz vrtulníkem do…

Měl to být další skvělý večer během jejího koncertního turné. Jenže se změnil v drama. Zpěvačka Věra Špinarová…

Další tunel v Praze? Povede mezi budovami, vystaví v něm exponáty

Další tunel v Praze? Povede mezi budovami, vystaví v…

Více jak dva roky probíhá rekonstrukce Národního muzea v Praze. Obě budovy nově propojí podzemní tunel, který by…

 

iSport.cz

Indrák přispěl k obratu hattrickem: Řekli jsme si, že to nezabalíme

Indrák přispěl k obratu hattrickem: Řekli jsme si,…

Už se zdálo, že je s nimi amen. Plzeňští hokejisté prohrávali po první třetině na ledě mistrovského Liberce 1:3.…

Úžasná Koukalová! Na domácí exhibici rozdala fanouškům své medaile

Úžasná Koukalová! Na domácí exhibici rozdala…

Biatlonistka Gabriela Koukalová předvedla fanouškům svoji bezprostřednost i skvělou formu. Na domácím exhibičním…

 

Reflex.cz

Terorista zabil v Londýně nedaleko parlamentu tři lidi, sám pak přišel o život

Terorista zabil v Londýně nedaleko parlamentu tři…

Muž ozbrojený nožem zranil blízko britského parlamentu v Londýně policistu. Bezprostředně po útoku jej policie…

Krutost první světové války. Podívejte se, jak zachytili fotografové události na bojištích

Krutost první světové války. Podívejte se, jak…

Před sto lety probíhala 1. světová válka. Velká část bitev se odehrávala v zákopech, od bojů minulých století se…