Elektrického Ferrari se dočkáme nejdříve v roce 2022

Ferrari vedle drtivé většiny svých blízkých i vzdálených konkurentů představuje poměrně konzervativní značku, která se věnuje svým tradičním sportovním, supersportovním a GT vozům s osmiválcovými a dvanáctiválcovými motory.
Své tradice porušuje velmi decentním způsobem a prozatím vždy s jistým úspěchem u zákazníků, čehož velmi dobrým důkazem je model FF spolu se svým nástupcem GTC4Lusso, disponující pohonem všech kol nebo hypersporty LaFerrari a LaFerrari Aperta, využívající hybridní pohonný systém.
V současnosti se Ferrari připravuje na rozšíření své palety modelů o novinku, která bude představovat historický mezník, protože s ní italská automobilka zamíří i mimo zpevněné vozovky. Na počátku příštího desetiletí se máme dočkat prvního SUV značky Ferrari.
Dalším porušením tradic se měl v rámci současného pětiletého obchodního plánu stát čistě elektřinou poháněný supersport, o němž se Sergio Marchionne, aktuální generální ředitel automobilky Ferrari, zmínil na letošním lednovém autosalonu v Detroitu.
Podle informací, které nyní získal a zveřejnil Automotive News měl Sergio Marchionne během dubnové výroční schůze vedení automobilky Ferrari zmínit, že čistě elektřinou poháněný elektromobil prozatím nepatří mezi priority značky.
V rámci současného pětiletého obchodního plánu se máme dočkat pouze nového hybridního modelu. Ten nemá být vyráběn v limitované edici jako LaFerrari a jeho premiéra se má uskutečnit na autosalonu ve Frankfurtu nad Mohanem v roce 2019. Podle těchto informací se odhaduje, že se může jednat právě o nové SUV.
Na tento model chce Ferrari údajně navázat minimálně ještě jedním typem s hybridním pohonným ústrojím a teprve po něm a nejdříve v roce 2022 se můžeme dočkat pro sériovou výrobu určeného elektromobilu se vzpínajícím se koněm ve znaku, i když plány vedení maranellské automobilky se mohou téměř kdykoliv změnit a vše bude nakonec úplně jinak.