Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Fiat Punto Evo MyLife: Atraktivnější Evo

David Bureš
Diskuze (7)
Edice MyLife má vrátit Punto Evo mezi deset nejprodávanějších aut v Evropě v segmentu malých vozů.

Faceliftovaná verze úspěšného Grande Punta nedokázala navázat na prodejní úspěchy modelu z doby před modernizací. Nynější novinka v nabídce Fiatu má za úkol vrátit Punto mezi deset nejprodávanějších aut v Evropě v segmentu malých vozů.

Edice MyLife bude dostupná na všech evropských trzích ve dvou karosářských variantách - třídveřové a pětidveřové verzi. Hlavním designovým rysem jsou lesklé doplňky v černém laku „nero lucido.“ V černém provedení jsou rovněž kliky dveří a část nárazníků. Světlomety jsou lehce zatmavené, uvnitř jsou sedadla z nové jemnější tkaniny.

Punto MyLife bude k dispozici se třemi pohonnými jednotkami, známými z Punta Evo. Základní motorizací bude zážehový 1,2 l 8V s výkonem 48 kW. Ten bude v Itálii stát 9.900 Euro (asi 242.000,- Kč) v třídveřové verzi a v pětidveřové 10.700 Euro (asi 261.000,- Kč).

Mezi další varianty bude patřit benzinový čtyřválec 1,4 l 8V (57 kW) a naftový 1,3 Multijet 16V (55 kW) . Na vybraných trzích budou k dispozici verze spalující metan, nebo LPG.

Součástí příplatkové výbavy bude funkce eco:Drive, která vozu pomůže majitelům uspořit palivo. Spočívá v ukládání údajů o spotřebě a jízdním stylu na externí USB disk a následné analýze shromážděných dat. Fiat k eco:Drive dodává i výukový materiál, který má pomoci řidičům snížit spotřebu paliva až o 15 %. Data je možné také nahrávat na web Fiatu a v sekci eco:Ville je porovnávat a vyměňovat zkušenosti s dalšími uživateli této služby.

Základní výbava zahrne manuální klimatizaci, dva čelní a dva hlavové airbagy, ABS, EBD a ESP s funkcí Hill Holder. O zábavu se postará rádio s MP3 a integrovaný multimediální systém Blue&Me-TomTom. Ten řidiči umožní ovládat na dotykové obrazovce funkce telefonu, navigace a palubního počítače. Nově systém ovládá i hudební přehrávač.

Prodej nového modelu podpoří reklamní kampaň "High Tech - Human Touch" (dokonalá technika – dotek lidskosti). Jejím hlavním protagonistou bude italský skladatel a klavírista Giovanni Allevi.

David Bureš
Diskuze (7)
Avatar - deolator
8. 11. 2010 13:26
Re: facelift
Absolutní souhlas! To už chce opravdu spoustu umění a zkušeností, aby se facliftem stalo z nejkrásnějšího auta své třídy nejškaredější auto své třídy! Tímto ošklivým, absolutně neharmonickým kačátkem vykopali designéři Puntu hrobeček za živa... Pokud se, a to zřejmě nemají v plánu, nevrátí k duchu původního Grande Punta, tak snad aby raději začali rovnou makat na novém modelu... 8-s A měl by asi být bez takovýchto, pro Evropu nepochopitelných a zbytečných "amerikanismů" (viz odpornej šedej plast na náraznicích).
Avatar - jenik1
8. 11. 2010 07:41
Re: motory
48 Kw? Vždyť tento motor upravili na 50 Kw ve všech modelech včetně Pandy, tak v tomto modelu nechali 48 Kw? To spíše bude "tisková" chyba auto.cz
Avatar - KANKUNEN
8. 11. 2010 06:43
motory
Motory jsou MultiOld. Italové mají cit pro chaos, a předky na auta roubujou nevkusně, viz Evo, Mito a 159ka měla s Brerou úplně stejný předek.
7. 11. 2010 19:46
Re: Modernizace
Je fakt, že mě Evo oproti Grande Puntu taky nijak zvlášť neoslovilo. Vpředu bych to nazval jako "přesvětélkováno", zadek je dobrý, z nabídky v ČR zmizela 90k nafta s šestistupňovou převodovkou a 120k verze stojí přes 400 tis., což je na malé auto brutálně moc peněz! No a prodeje Eva napovídají, že s faceliftem asi netrefili na správnou strunu! Fotky, které tady vidím, mi moc jako zlepšení nepřipadají, spíš jenom jako pokus o zlepšení. Pokud Evo výrazně nezlevní, kopou si hrob!
Avatar - pelikoš
7. 11. 2010 17:20
Re: Modernizace
asi máš i trochu pravdu,ikdyž to není takový rozdíl jako u předchozí verze.jinak je to slušný auto...