Fiat Punto Evo MyLife:  Atraktivnější Evo

Fiat Punto Evo MyLife: Atraktivnější Evo

 
 

Edice MyLife má vrátit Punto Evo mezi deset nejprodávanějších aut v Evropě v segmentu malých vozů.

Faceliftovaná verze úspěšného Grande Punta nedokázala navázat na prodejní úspěchy modelu z doby před modernizací. Nynější novinka v nabídce Fiatu má za úkol vrátit Punto mezi deset nejprodávanějších aut v Evropě v segmentu malých vozů.

Edice MyLife bude dostupná na všech evropských trzích ve dvou karosářských variantách - třídveřové a pětidveřové verzi. Hlavním designovým rysem jsou lesklé doplňky v černém laku „nero lucido.“ V černém provedení jsou rovněž kliky dveří a část nárazníků. Světlomety jsou lehce zatmavené, uvnitř jsou sedadla z nové jemnější tkaniny.

Punto MyLife bude k dispozici se třemi pohonnými jednotkami, známými z Punta Evo. Základní motorizací bude zážehový 1,2 l 8V s výkonem 48 kW. Ten bude v Itálii stát 9.900 Euro (asi 242.000,- Kč) v třídveřové verzi a v pětidveřové 10.700 Euro (asi 261.000,- Kč).

Mezi další varianty bude patřit benzinový čtyřválec 1,4 l 8V (57 kW) a naftový 1,3 Multijet 16V (55 kW) . Na vybraných trzích budou k dispozici verze spalující metan, nebo LPG.

Součástí příplatkové výbavy bude funkce eco:Drive, která vozu pomůže majitelům uspořit palivo. Spočívá v ukládání údajů o spotřebě a jízdním stylu na externí USB disk a následné analýze shromážděných dat. Fiat k eco:Drive dodává i výukový materiál, který má pomoci řidičům snížit spotřebu paliva až o 15 %. Data je možné také nahrávat na web Fiatu a v sekci eco:Ville je porovnávat a vyměňovat zkušenosti s dalšími uživateli této služby.

Základní výbava zahrne manuální klimatizaci, dva čelní a dva hlavové airbagy, ABS, EBD a ESP s funkcí Hill Holder. O zábavu se postará rádio s MP3 a integrovaný multimediální systém Blue&Me-TomTom. Ten řidiči umožní ovládat na dotykové obrazovce funkce telefonu, navigace a palubního počítače. Nově systém ovládá i hudební přehrávač.

Prodej nového modelu podpoří reklamní kampaň "High Tech - Human Touch" (dokonalá technika – dotek lidskosti). Jejím hlavním protagonistou bude italský skladatel a klavírista Giovanni Allevi.

Jake.auto.cz: Fiat Grande Punto/Punto Evo (přehled článků)

Spolupracujeme s TipCars.com
Česko se možná připojí k žalobě na německé mýto, uvedl Sobotka Česko se možná připojí k žalobě na německé mýto, uvedl Sobotka

Zavedení mýtného pro osobní auta v Německu od roku 2019,…

Ministerstvo průmyslu chce zrychlit internet, vypíše výzvu na dotace Ministerstvo průmyslu chce zrychlit internet, vypíše výzvu na dotace

Ministerstvo průmyslu a obchodu by mělo do konce března…

Jaderná energetika srazila Westinghouse, bankrot vyjde na stovky miliard Jaderná energetika srazila Westinghouse, bankrot vyjde na stovky miliard

Japonský konglomerát Toshiba informoval své hlavní…

Německé dálnice se v roce 2019 zpoplatní, rozhodl parlament Německé dálnice se v roce 2019 zpoplatní, rozhodl parlament

Řidiči osobních aut budou muset od roku 2019 platit za…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami Vybrali jsme 10 současných aut s nejodvážnějšími světlomety a svítilnami

V našem výběru najdete deset současných aut, u kterých se…

Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta Budoucí elektromobil Škody se vynořuje ze tmy. Zde je silueta

Koncept vozu bude mít svoji premiéru na autosalonu v…

 




Evropské Automobily roku: Fiat Punto (1995) Evropské Automobily roku: Fiat Punto (1995)

První generace Punta byla stejně jako předchozí Uno…

Vizualizace Fiatu 500 Plus: Bude nástupce Punta vypadat takto? Vizualizace Fiatu 500 Plus: Bude nástupce Punta vypadat takto?

V roce 2016 by měl přijít nástupce Fiatu Punto,…

 



 
Tatra 813, která se proslavila jako Kolos a Drtikolka, vyjela před 50 lety

Tatra 813, která se proslavila jako Kolos a Drtikolka, vyjela před 50 lety

Dnes 12:50

Kořeny vývoje těžkého nákladního vozidla Tatra 813 sahají do přelomu padesátých a šedesátých let, ale první exemplář, jímž byla zahájena výroba tohoto modelu byl dokončen v pátek 24. března roku 1967.




Blesk.cz

Připravte si vitamínovou bombu: 3 recepty na výborné smoothie!

Připravte si vitamínovou bombu: 3 recepty na výborné…

Smoothie je nápojem dneška. Nejde však jen »obyčejný« džus. Kromě šťávy jsou ve smoothie rozmixované celé kusy…

Vrah a hrdina z Londýna umírají pár metrů od sebe: Mrazivé záběry z kamer

Vrah a hrdina z Londýna umírají pár metrů od sebe:…

Pět mrtvých a čtyři desítky zraněných. Takový je výsledek středečního řádění britského učitele angličtiny…

 

iSport.cz

Ztráty pro reprezentaci. Do San Marina neletí Schick ani nemocný Sýkora

Ztráty pro reprezentaci. Do San Marina neletí Schick…

Česká fotbalová reprezentace poletí na důležitou kvalifikaci o světový šampionát v Rusku do San Marina (neděle,…

Darida srovnává kouče: EURO 2016? Moc jsme trénovali, asi to byla chyba

Darida srovnává kouče: EURO 2016? Moc jsme…

V reprezentaci je pátým rokem, zažil tři trenéry. Vladimír Darida má mandát srovnávat. Byl Michal Bílek opravdu…

 

Reflex.cz

Václav Klaus ml.: Byty se v Praze nestaví kvůli zeleným fanatikům ve vedení města

Václav Klaus ml.: Byty se v Praze nestaví kvůli…

Pravidelná páteční rubrika, ve které Václav Klaus ml. odpovídá na otázky šefredaktora časopisu Reflex Marka Stoniše.

Posvátná řeka na Novém Zélandu dostala jako první na světě stejná práva jako lidé

Posvátná řeka na Novém Zélandu dostala jako první na…

Více než 140 let trval boj místních Maorů na Severním ostrově na Novém Zélandu, aby úřady uznaly jejich…