Fisker Karma: Peníze i modernizace
Čínský vlastník, společnost Wanxiang, oznámila modernizaci vozu Fisker Karma Hybrid. Vůz ale ukázala pouze z ptačí perspektivy.
Zatím tedy nemůžeme říci, co všechno se na voze změnilo. Ani sama firma se k novince dosud nevyjádřila, zatím jenom hýří pojmy jako „Zaměřeno na luxus a úsporu energie“. Nicméně tohle už víme… Čínský vlastník by ale měl značce přinést tolik potřebný kapitál, aby se firma mohla posunout dále.
Výrobce vozů Fisker Karma je plný kontroverzí. Od všemožných problémů s pohonem, přes soudní spory s firmou Tesla až po havárii Carlose Santany, jenž usnul za volantem a „trefil“ dva zaparkované vozy. Nikomu se naštěstí nic nestalo. Produkce stávajícího vozu byla započata v letech 2011 až 2012, přičemž se vůz vyrábí ve finském závodě Valmet Automotive.
K pohonu využívá kombinaci spalovacího motoru Opel Ecotec Turbo a dvou elektromotorů.