Frankfurt živě: Daihatsu HSC – propracovaná aerodynamika a nízká spotřeba
Koncept HSC je dlouhý 3395 mm, široký 1475 mm, vysoký 1550 mm a má rozvor náprav 2490 mm. K pohonu mu slouží zážehový tříválec o objemu 658 cm³, poskytující maximální výkon 43 kW (58 k) při 7200 ot./min a točivý moment 65 Nm při 4000 ot./min. Výrobce neuvádí údaje o rychlosti a zrychlení vozu o hmotnosti 740 kg, ale vyzdvihuje spotřebu paliva 4,1 litru na 100 km a emise CO2 95 g/km.
Karoserie Daihatsu HSC se může pochlubit elegantními liniemi a také chybějícím B sloupkem a dveřmi otevíranými proti sobě. Toto řešení vytváří velký vstupní otvor do čtyřmístného interiéru, kde se usadí čtveřice dospělých cestujících. Díky propracované aerodynamice a spodní části vozu ve stylu katamaranu dosahuje koeficientu aerodynamického odporu vzduchu cD = 0,28.