Giugiaro bude vyvíjet supersport! Pro Čínu...
Techrules na letošním březnovém autosalonu v Ženevě představil dvojici konceptů supersportovních kupé pojmenovaných AT96 TREV a GT96 TREV. V prvním případě se za AT skrývá Aviation Turbine a v tom druhém lze GT rozložit na Gas Turbine, zatímco TREV je u obou zkratkou pro Turbine-Recharging Electric Vehicle.
Pohonný systém obou prototypů využívá malou turbínu, sloužící k dobíjení baterie, poskytující energii jednomu elektromotoru u přední nápravy a dvojici elektromotorů u zadní nápravy.
Model AT96 TREV, který se pyšní množstvím spoilerů, využívá letecké palivo kerosen, zatímco civilnější GT96 TREV spaluje bioplyn nebo stlačený zemní plyn.
Prototyp AT96 TREV údajně zvládne akceleraci z 0 na 100 km/h za 2,5 s a jeho maximální rychlost se pohybuje okolo 350 km/h, zatímco spotřeba paliva se má pohybovat okolo 0,18 l kerosenu na 100 km.
Podle Automotive News Europe získala společnost Techrules pro spolupráci na vývoji i výrobě Giorgetta Giugiara i jeho syna Fabrizia. Ti v loňském roce opustili studio Italdesign, které je nyní majetkem automobilky Audi a věnují se nyní vlastním projektům, k nimž zařadili i čínské supersporty.
Zatímco otec a syn Giugiarové budou stát za finálním designem produkčních modelů AT96 TREV a GT96 TREV, tak společnost L.M.Gianetti se sídlem v Turíně pomůže s jejich vývojem a laděním pohonných systémů i podvozků.
Tato italská firma s kořeny v šedesátých letech se v posledních letech podílela například na vzniku Ferrari P4/5 Competizione nebo funkčním konceptu Bugatti Vision Gran Turismo.


















































