Hyundai chce v Evropě ujet všem. Známe jeho strategii!
Ambiciózní plán mají naplnit tři desítky nových modelů a jejich derivátů. „Definovali jsme čtyři strategické pilíře, které vychází z očekávání našich zákazníků. Právě ty nám mají pomoci, abychom se do roku 2021 stali asijskou automobilovou jedničkou v Evropě,“ uvádí Thomas Schmid, výkonný ředitel Hyundai Motor Europe.
O co přesně jde? V první řadě značka sází na své DNA, konkrétně modelovou řadu „i“. V minulém roce tvořily tyto vozy 55 % prodejů.
Automobilka nezapomíná ani na ekologii a mobilitu. Do roku 2020 uvede 14 „zelených“ novinek, včetně pěti hybridů, čtyř plug-in hybridů a stejného počtu elektrických aut. Chybět nebude ani vůz poháněný palivovým článkem. V rámci vize budoucnosti se počítá s investicemi do mobility, autonomních systémů i sdílení vozidel.
Hyundai reaguje i na módní vlnu SUV. V segmentu je automobilka aktivní od roku 2001, kdy na trh uvedla model Santa Fe. Od té doby se řada značně rozrostla. Společnost v Evropě prodala již 1,4 milionů SUV, přičemž tím nejúspěšnějším je Tucson. Připomeňme, že s novinkou Kona naskakuje Hyundai do stále rychleji frčícího vlaku B-SUV. Již příští rok ukáže světu také čistě elektrickou verzi.
Posledním pilířem vize je sázka na výkon a emoce. Hyundai v roce 2014 vstoupil do šampionátu WRC a zkušenosti ze světa motorsportu přetavuje i do běžných vozů, konkrétně sportovně laděných modelů N. Prvním želízkem je i30 N, avšak již nyní víme, že ostrá flotila se v příštích letech bude rozšiřovat.