Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Hyundai i30: První foto

Ondřej Láník
Diskuze (100)
První generace Hyundaie i30 bude mít krátký život. Po necelých pěti letech ukáže automobilka ve Frankfurtu nástupce.

Automobilka Hyundai potvrdila, že na frankfurtské výstaviště letos v září přiveze novou generaci hatchbacků nižší střední třídy, kterou český zákazník zná pod označením i30. Současně s potvrzením přišla také první skica nového vozu.

Z prvního snímku je zřejmá designová příbuznost s kombi i40 a tedy i další přiblížení vzhledu vkusu evropského zákazníka.

Automobil dostane přední světlomety protáhlé daleko až nad přední kolo. Boční silueta je výrazně jiná než jak ji známe ze současné i30. Okolí C-sloupku dostalo novou podobu, sloupek samotný je štíhlejší, více zkosený a třetí boční okno má nový tvar.

Výstavní premiéra na IAA má být následovaná několikaměsíčním čekáním, první vozy by se k zákazníkům měly dostat až v roce 2012. V roce 2012 má dorazit taky nová generace Kie Cee'd.

První generace Hyundaie i30 se představila v březnu 2007, druhá generace ji tedy vystřídá na trhu po necelých pěti letech.


Nový Hyundai i30 - první snímek

Ondřej Láník
Diskuze (100)
24. 8. 2011 14:23
Jak je to s víceprvkem v zadu
Nemá někdo informaci, jestli u nové i30 nechají vzadu víceprvek (multilink)? Poslední modely to již nemají, viz. ix20 nebo nová Elantra. Podle mého bude auto povedené, ale nerad bych přišel o zadní víceprvkovou nápravu. Díky...
14. 8. 2011 08:50
Další rendering
[odkaz]
Ta světla ze Seatu tam asi opravdu nebudou a ta příď... tomu bych věřil (na spy-fotkách ty pruhy byly vidět).
Avatar - Emel
11. 8. 2011 19:52
Re: prozatím dobré
Proč dostali rozum? Současná i30 je takové střízlivé nekonfliktní auto...
Avatar - saldy
11. 8. 2011 14:27
Re: ..
taky bych typoval, že základní uspořádání podvozku zůstane, i když v jiném článku zde o Velosteru píše redaktor opak, změnit by korejci měli dodavatele tlumičů, zesílit prahy, či je vyplnit nějakou tlumící hmotou.
11. 8. 2011 12:23
Re: muhehe
Mně je sympatická jedna věc. Já třeba KIU nepokládám primárně za korejský auto - podle mně to je evropský auto vyráběný v korejský režii. A poznámka, že design H je daní evropskému vkusu? Kéž by to tak bylo. Ono se i dneska ukazuje, že globální svět je moýná někde ve sférách financí, ale globální vkus neexistuje, stejně jako neexistuje globální životní styl. Tudíž výrobky se musí přizpůsobovat jednotlivým trhům a ne aby se podařilo "vytvořit" jednoho jediného univerzalního spotřebitele s unoverzálním vkusem a potřebami. Focus III měn designově už zcela zklamal, zajímalo by mně, jak se líbí v USA, Číně nebo třeba Rusku.....globální model je u mainstreamové produkce nesmysl. A Korejci tohle pochopili, Ford naopak ne, i když tady svoji roli hraje i racionalizace a krize.....