Indian Chieftain Dark Horse: Styl až na prvním místě

 

Znovuzrozená značka Indian Motorcycle se má čile k světu a pro letošní sezónu si připravila nový bagger, který je temnou verzí modelu Chieftain.

Indian Motorcycle je v současnosti značkou, patřící od roku 2011 pod křídla Polaris Industries, produkující mimo jiné i motocykly značky Victory a tříkolky Slingshot. Výrobu zcela nově vyvinutých motocyklů Indian tento koncern spustil v roce 2013 a od té doby jejich nabídku neustále rozšiřuje.

Nejnovějším přírůstkem do rodiny současných modelů značky Indian Motorcycle je Chieftain Dark Horse, mířící do stále populárnější kategorie baggerů, což jsou zjednodušeně řečeno lehce očesané cestovní motorky.

Identifikovat lze zástupce této kategorie díky nízkému čelními plexi, absenci horního kufru nebo opěrky spolujezdce, zarovnání linie bočních kufrů se zadním blatníkem a díky všem těmto úpravám celkově nižší siluetě motorky.

Indian Chieftain Dark Horse všechny požadavky na zařazení mezi baggery splňuje a dál rozvíjí styl výchozího modelu Chieftain, od nějž se odlišuje vlastně jen svou matně černou povrchovou úpravou, minimálním využitím chromování a standardně montovaným jednomístným sedlem.

Pod temným zevnějškem se i nadále ukrývá rám z hliníkové slitiny, v němž je uložen vzduchem chlazený vidlicový dvouválec Thunder Stroke 111 o objemu 1811 cm3, který disponuje maximálním točivým momentem 139 N.m při 2600 min-1. Motor spolupracuje s šestistupňovou převodovkou a síla agregátu se na zadní kolo přenáší pomocí ozubeného řemenu.

Stroj s rozvorem 1668 mm je dlouhá 2571 mm, široká 1000 mm, vysoká 1388 mm a jezdcovo pozadí si hoví ve výšce 660 mm. Nejen rozměry, ale i hmotnost 380 kg s plnou nádrží o objemu 20,8 l dávají jasně najevo, že tento Indian není žádný drobeček.

Součástí standardní výbavy modelu Chieftain Dark Horse je i přes jeho minimalistické pojetí řada prvků, zvyšujících komfort i bezpečí na palubě, mezi ně patří mimo jiné bezklíčové startování, kontrola tlaku v pneumatikách, ABS, elektricky ovládané zámky bočních kufrů, 100Wattový audio systém a Bluetooth.

Samozřejmostí jsou široké možnosti individualizace od vyšších řidítek přes začernění zbývajících chromovaných prvků a to i včetně výfuku až po sedlo pro spolujezdce pro ty, které nebaví jízda bez batůžku.

Na domácím severoamerickém trhu je cena tohoto Indianu stanovena na 21.999 amerických dolarů (zhruba 530.000 Kč), zatímco výchozí Chieftain je o 1000 amerických dolarů dražší (okolo 24.000 Kč). Na českém trhu je standardní model nabízen za 757.900 Kč a cena Dark Horse prozatím nebyla zveřejněna.

Spolupracujeme s TipCars.com
V Dukovanech skončila odstávka čtvrtého bloku V Dukovanech skončila odstávka čtvrtého bloku

V jaderné elektrárně Dukovany skončila po devíti dnech…

Developeři plánují zdražení nájmů v obchodních centrech Developeři plánují zdražení nájmů v obchodních centrech

Developeři letos plánují zdražení nájmů v obchodních…

KSČM chce, aby chudším lidem mohl hradit právníka stát KSČM chce, aby chudším lidem mohl hradit právníka stát

Chudší lidé by měli mít možnost, aby jim náklady na…

 
 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
V garáži Elona Muska zůstala jen dvě klasická auta. E-Type a lidový vůz V garáži Elona Muska zůstala jen dvě klasická auta. E-Type a lidový vůz

V losangeleském domě Elona Muska za v přepočtu 350…

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové…

 





 
Volkswagen Corrado slaví 30 let: Zahájilo útok na vrchol!

Volkswagen Corrado slaví 30 let: Zahájilo útok na vrchol!

Dnes 08:00

Z výrobce obstarožních „brouků“ a kompaktních golfů se Volkswagen postupem doby vypracoval na tvůrce, který dokáže potrápit i německou prémiovou trojku. První vlaštovkou v dlouhé cestě na vrchol se stalo právě kupé Corrado. Proč tomu tak bylo?




Blesk.cz

Barbara, která v reality show ulovila milionáře: Dcera svého tátu poznala až v televizi

Barbara, která v reality show ulovila milionáře:…

Rozárie Kautmanová (9) je dcerou Barbary Kautmanové (41) a tehdejšího milionáře z novácké reality show Vem si…

Mahulena Bočanová v podniku, který nedávno vyhořel. Péče o postiženou dceru jí dává zabrat!

Mahulena Bočanová v podniku, který nedávno vyhořel.…

Herečka Mahulena Bočanová (50) se po dlouhé době objevila na party. Jelikož se sama stará o postiženou dceru…

 

iSport.cz

Program MS v hokeji 2018:  kompletní rozpis zápasů, skupiny, play off

Program MS v hokeji 2018: kompletní rozpis zápasů,…

Rok 2018 přináší sportovním fanouškům jeden vrchol za druhým. Po únorové olympiádě v Jižní Koreji odstartuje v…

Mladík Galvas dál sní o MS. Udělám pro nominaci maximum, sliboval bek

Mladík Galvas dál sní o MS. Udělám pro nominaci…

V útoku mají z čeho vybírat, defenziva ale strádá. Trenéři české hokejové reprezentace pokračují v ladění…

 

Reflex.cz

Tohle (ne)chcete vidět. Ukážeme vám, jak zjistit, co všechno na vás má Facebook

Tohle (ne)chcete vidět. Ukážeme vám, jak zjistit, co…

Skandál kolem sbírání uživatelských dat sociální sítí Facebook i po týdnech nabírá na obrátkách. Majitel Mark…

Číslo pět žije – je pět ministerstev hodně, či málo? Budou Hamáčkovci spíše v roli užitečných oranžových idiotů, či součástí řešení problému?

Číslo pět žije – je pět ministerstev hodně, či málo?…

Babišovo hnutí ANO nabídlo sociální demokracii v potenciální společné vládní koalici pět ministerstev, a to…