Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Infiniti G37 2010: Mírný facelift a vysoký standard výbavy

Diskuze (12)
U Infiniti nachystali pro modelový rok 2010 jemný facelift sedanu G37. Technika se nemění, ale vnější vzhled dostane jemné retuše. První vozy budou nové specifikace dodány na počátku roku 2010.

Infiniti jde u své klíčové modelové řady – sedanu střední třídy G37 – cestou postupného vylepšování. Aktuální generace se poprvé představila v roce 2007 jako G35 s motorem o objemu 3,5 litru známým i z Nissanu 350Z. První modernizace přišla s uvedením na evropské trhy v modelovém roce 2009, sedan řady G dostal, stejně jako o rok dříve kupé, nový motor 3,7 V6 a vznikl model G37.

G37 sedan se od G35 vzhledově nijak neliší. Facelift tak přichází ke slovu až pro modelový rok 2010, po třech letech výroby. Designéři se soustředili především na přední část vozu. Nová maska chladiče dostane výraznější lišty na horním a spodním okraji, které budou nově protaženy více do šířky, mimo obrys samotné masky.

Mírným přepracováním projde také přední nárazník – dostane plastičtější tvar a podélnou lištu do prostředního nasávacího otvoru. Přední světla zůstávají u adaptivní bi-xenonové optiky. Mlhovky se ale přemístí do samostatných světelných jednotek v nárazníku; dosud byly součástí sdružených předních lamp.

Zbývající části karoserie zůstávají nezměněny a to samé v zásadě platí i pro interiér. Infiniti provede jen úpravu barevných odstínů čalounění a dekoru, v nabídce se objeví nová kombinace světlých sedadel v barvě žluté pšenice a černé palubní desky (viz foto). Středová konzola v okolí řadicí páky je mírně upravena po vzoru crossoverů EX a FX, přístrojový štít a LCD displej dostanou bílé podsvícení místo dosavadního modrého.

V nabídce se objeví nový infotainmentový systém Conectiviti+, dosud dodávaný jen do G37 Cabrio. Toto zařízení kombinuje všechny obvyklé funkce, mimo jiné 30GB harddisk na hudbu a satelitní navigaci, specialitou je integrace Michelinova průvodce po restauracích a hotelích.

Pohonná jednotka 3,7 V6 (235 kW) s variabilním časováním a zdvihem ventilů VVEL zůstává beze změn. Zadní kola (G37) nebo všechna čtyři (G37x) pohání prostřednictvím šestistupňové manuální nebo sedmistupňové automatické převodovky. V nabídce zůstane i sportovněji laděná verze G37S, výhradně s pohonem zadních kol a s aktivním řízením obou náprav 4WAS.

Infiniti na Auto.cz a Autofun
Infiniti: Luxusní značka Nissanu slaví dvacetiny
TEST: Infiniti G37x - Nebezpečně ve formě (Autofun)
TEST: Infiniti G37S Coupé – Drtivý útok na Evropu
TEST: Infiniti EX37 – Jízda na EX

Diskuze (12)
Re: teda
Nechci smečovat, chci jen upozornit, že boj s konzervativním evropanem, dlouhé roky masírovaným klamavou reklamou o kvalitě zejména některých výrobků je skoro marný.
Nicméně Nekonečno produkuje něco, co by snad mohlo kalné vody čeřit.
Takže díky Infinity za pokus, fandím ti. :yes:
Avatar - pelikoš
4. 12. 2009 19:45
Re: teda
a protože jsem týmový hráč ,tak teď můžou smečovat všichni[odkaz]
4. 12. 2009 19:05
Re: teda
njn, já bral vžycky G35ku potažmo G37ku jako luxusnější variantu 350Z, takže to mám fakt spjatý s kupéčkem úplně totálně. No co už. Tak ať už je facelift i toho kupéčka >:D
Avatar - Ricardo
4. 12. 2009 18:41
Re: teda
No je vidět, že to je pro nás pořád novinka a všichni v tom trochu "plaveme" :-)
4. 12. 2009 17:40
Re: teda
whou, mea culpa! pro mě bylo G - coupe, a M - sedan. Očividně je to jinak a Gčko je jak coupe tak sedan.
(a že je v linku cabrio za to naopak nemůžu)