Kompletní technická data nové Octavie

Kompletní technická data nové Octavie

 
 

Kompletní tabulky technických údajů a parametrů všech motorových variant nové Octavie.

Kompletní tabulky technických údajů a parametrů všech motorových variant nové Octavie. Ve fotogalerii jsou zobrazeny výkonnostní křivky jednotlivých motorů

               

Škoda Octavia1.4 MPI/55 kW1.6 MPl/75 kW1.6 MPl/75 kW (A)
Technická data
Druh motoruZážehový, řadový, chlazený kapalinou, 2xOHC, uložený vpředu napříčZážehový, řadový, chlazený kapalinou, OHC, uložený vpředu napříčZážehový, řadový, chlazený kapalinou, OHC, uložený vpředu napříč
Počet válců444
Zdvihový objem (cm3)139015951595
Vrtání/zdvih (mm)76,5 x 75,681,0 x 77,481,0 x 77,4
Největší výkon/otáčky (kW/min-1)55/500075/560075/5600
Největší točivý moment/otáčky

(Nm/min-1)

126/3800148/3800148/3800
Kompresní poměr10,5:110,5:110,5:1
Plněný emisní předpisEU 4EU 4EU 4
Plnění: elektronické vícebodové vstřikování paliva MPIxxx
Zapalování: elektronické bezdotykové, řízené řídící

jednotkou

xxx
Mazání: tlakové oběžné s plnoprůtokovým čističem olejexxx
Palivo: bezolovnatý benzin min. o. č.959595
Převodné ústrojí
Pohon předních kolxxx
Spojka: suchá, hydraulicky ovládaná jednokotoučová, s talířovou pružinou a bezazbestovým

obložením

xx 
Spojka: funkci spojky plní hydrodynamický momentový

měnič

  x
Převodovka: mechanická pětistupňová, plně

synchronizovaná

xx 
Převodovka: automatická šestistupňová s možností manuálního řazení

Tiptronic

  x
Převodové stupněI-3,77 II-2,10 III-1,39 IV-1,03 V-0,81 Z-3,18I-3,46 II-1,96

III-1,28 IV-0,98 V-0,81 Z-3,18

I-4,15 II-2,37 III-1,56 IV-1,16 V-0,86 VI-0,69 Z-3,39
Stálý převod4,5334,5334,067
Podvozek
Přední náprava: zavěšení McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xxx
Zadní náprava: víceprvkové zavěšení s podélným a příčnými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xxx
Odpružení: vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči, vzadu s tlumiči vně

pružin

xxx
Brzdy: kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem

Dual-Rate

xxx
Brzdy vpředu: kotoučové, s kotouči s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími

třmeny

xxx
Brzdy vzadu: kotoučovéxxx
Parkovací brzda: ruční mechanická na zadní kolaxxx
Řízení: hřebenové přímočinné s elektromechanickým

posilovačem

xxx
Volant: průměr (mm)370370370
Kola6 J x 15"6 J x 15"6 J x 15"
Pneumatiky195/65 R15195/65 R15195/65 R15
Karoserie
Karoserie: pětimístná dvouprostorová, pětidveřováxxx
Součinitel odporu vzduchu Cx0,300,300,30
Vnější rozměry
Délka (mm)457245724572
Šířka (mm)176917691769
Výška (mm)146214621462
Rozvor (mm)257825782578
Světlá výška (mm)140140140
Rozchod vpředu (mm)153915391539
Rozchod vzadu (mm)152815281528
Vnitřní rozměry
Šířka v loktech na předních sedadlech (mm)141514151415
Šířka v loktech na zadních sedadlech (mm)142314231423
Míra pohodlí vpředu (max./min.) (mm)1164/9221164/9221164/922
Míra pohodlí vzadu (max./min.) (mm)883/627883/627883/627
Efektivní prostor pro hlavu vpředu (mm)981981981
Efektivní prostor pro hlavu vzadu (mm)966966966
Objem zavazadlového prostoru (l)560560560
Objem zavazadlového prostoru při sklopených zadních sedadlech

(l)

135013501350
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost (kg)*123012551305
Užitečné zatížení (kg)*660660660
Celková hmotnost (kg)189019151965
Zatížení střechy (max. kg)757575
Hmotnost přípoj. vozidla nebržděného (max. kg)600600600
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 12 % (max.

kg)

90012001200
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 8 % (max.

kg)

110014001400
Svislé zatížení koule tažného zařízení (max. kg)757575
Náplně
Objem palivové nádrže (l)555555
Provozní vlastnosti
Nejvyšší rychlost (km/h)170190184
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s)15,512,315,9
Spotřeba dle: 99/100
Spotřeba * - městský cyklus (l)9,59,811,2
Spotřeba* - mimo město (l)5,55,75,8
Spotřeba* - kombinovaná (l)6,97,27,8
Emise CO2 (g/km)*166173187
Vnější průměr zatáčení (m)10,210,210,2
Škoda Octavia1.6 FSI/85 kW1.9 TDI-PD/77 kW
Technická data
Druh motoruZážehový, řadový, chlazený kapalinou, přímé vstřikování paliva, 2xOHC,

uložený vpředu napříč

Vznětový přeplňovaný, s nastavitelnou geometrií lopatek turbodmychadla, řadový, chlazený

kapalinou, přímé vysokotlaké vstřikování paliva, OHC, uložený vpředu napříč

Počet válců44
Zdvihový objem (cm3)15981896
Vrtání/zdvih (mm)76,5 x 86,979,5 x 95,5
Největší výkon/otáčky (kW/min-1)85/600077/4000
Největší točivý moment/otáčky (Nm/min-1)155/4000250/1900
Kompresní poměr12,0:119,0:1
Plněný emisní předpisEU 4EU 3
Plnění: elektronicky řízené přímé vstřikování palivax 
Plnění: elektronicky řízené vysokotlaké vstřikování sdruženými vstřikovači (tzv. Pumpe-Düse

System)

 x
Zapalování: elektronické bezdotykové, řízené řídící jednotkoux 
Mazání: tlakové oběžné s plnoprůtokovým čističem olejexx
Palivo: bezolovnatý benzin min. o. č.98 
Palivo: motorová nafta x
Převodné ústrojí
Pohon předních kolxx
Spojka: suchá, hydraulicky ovládaná jednokotoučová, s talířovou pružinou a bezazbestovým

obložením

xx
Převodovka: mechanická pětistupňová, plně synchronizovanáxx
Převodové stupněI-3,46 II-1,96 III-1,28 IV-0,98 V-0,78 Z-3,18I-3,78 II-2,06

III-1,35 IV-0,97 V-0,74 Z-3,60

Stálý převod4,5333,389
Podvozek
Přední náprava: zavěšení McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xx
Zadní náprava: víceprvkové zavěšení s podélným a příčnými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xx
Odpružení: vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči, vzadu s tlumiči vně

pružin

xx
Brzdy: kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem

Dual-Rate

xx
Brzdy vpředu: kotoučové, s kotouči s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími

třmeny

xx
Brzdy vzadu: kotoučovéxx
Parkovací brzda: ruční mechanická na zadní kolaxx
Řízení: hřebenové přímočinné s elektromechanickým posilovačemxx
Volant: průměr (mm)370370
Kola6 J x 15"6 J x 15"
Pneumatiky195/65 R15195/65 R15
Karoserie
Karoserie: pětimístná dvouprostorová, pětidveřováxx
Součinitel odporu vzduchu Cx0,300,30
Vnější rozměry
Délka (mm)45724572
Šířka (mm)17691769
Výška (mm)14621462
Rozvor (mm)25782578
Světlá výška (mm)140140
Rozchod vpředu (mm)15391539
Rozchod vzadu (mm)15281528
Vnitřní rozměry
Šířka v loktech na předních sedadlech (mm)14151415
Šířka v loktech na zadních sedadlech (mm)14231423
Míra pohodlí vpředu (max./min.) (mm)1164/9221164/922
Míra pohodlí vzadu (max./min.) (mm)883/627883/627
Efektivní prostor pro hlavu vpředu (mm)981981
Efektivní prostor pro hlavu vzadu (mm)966966
Objem zavazadlového prostoru (l)560560
Objem zavazadlového prostoru při sklopených zadních sedadlech

(l)

13501350
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost (kg)*12651320
Užitečné zatížení (kg)*660660
Celková hmotnost (kg)19251980
Zatížení střechy (max. kg)7575
Hmotnost přípoj. vozidla nebržděného (max. kg)600650
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 12 % (max. kg)12001400
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 8 % (max. kg)14001600
Svislé zatížení koule tažného zařízení (max. kg)7575
Náplně
Objem palivové nádrže (l)5555
Provozní vlastnosti
Nejvyšší rychlost (km/h)198192
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s)11,211,8
Spotřeba dle: 99/100
Spotřeba * - městský cyklus (l)8,76,4
Spotřeba* - mimo město (l)5,44,2
Spotřeba* - kombinovaná (l)6,65,0
Emise CO2 (g/km)*158135
Vnější průměr zatáčení (m)10,210,2

Škoda Octavia1.9 TDI-PD/77 kW (A)2.0 TDI-PD/103 kW
Technická data
Druh motoruVznětový přeplňovaný, s nastavitelnou geometrií lopatek turbodmychadla,

řadový, chlazený kapalinou, přímé vysokotlaké vstřikování paliva, OHC, uložený vpředu napříč

Vznětový

přeplňovaný, s nastavitelnou geometrií lopatek turbodmychadla, řadový, chlazený kapalinou, přímé vysokotlaké

vstřikování paliva, 2xOHC, uložený vpředu napříč

Počet válců44
Zdvihový objem (cm3)18961968
Vrtání/zdvih (mm)79,5 x 95,581 x 95,5
Největší výkon/otáčky (kW/min-1)77/4000103/4000
Největší točivý moment/otáčky (Nm/min-1)250/1900320/1750 - 2500
Kompresní poměr19,0:118,5:1
Plněný emisní předpisEU 4EU 4
Plnění: elektronicky řízené vysokotlaké vstřikování sdruženými vstřikovači (tzv. Pumpe-Düse

System)

xx
Mazání: tlakové oběžné s plnoprůtokovým čističem olejexx
Palivo: motorová naftaxx
Převodné ústrojí
Pohon předních kolxx
Spojka: suchá, hydraulicky ovládaná jednokotoučová, s talířovou pružinou a bezazbestovým

obložením

 x
Spojka: dvě souosé spojky, mokré, vícelamelové, elektrohydraulicky

ovládané

x 
Převodovka: mechanická šestistupňová, plně synchronizovaná x
Převodovka: automatická šestistupňová DSG s možností manuálního řazení

Tiptronic

x 
Převodové stupněI-3,46 II-2,05 III-1,30 IV-0,90 V-0,91 VI-0,76 Z-3,99I-3,77

II-2,09 III-1,32 IV-0,98 V-0,98 VI-0,81 Z-4,55

Stálý převod4,375/3,3333,450/2,760
Podvozek
Přední náprava: zavěšení McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xx
Zadní náprava: víceprvkové zavěšení s podélným a příčnými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xx
Odpružení: vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči, vzadu s tlumiči vně

pružin

xx
Brzdy: kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem

Dual-Rate

xx
Brzdy vpředu: kotoučové, s kotouči s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími

třmeny

xx
Brzdy vzadu: kotoučovéxx
Parkovací brzda: ruční mechanická na zadní kolaxx
Řízení: hřebenové přímočinné s elektromechanickým posilovačemxx
Volant: průměr (mm)370370
Kola6 J x 15"6 J x 15"
Pneumatiky195/65 R15195/65 R15
Karoserie
Karoserie: pětimístná dvouprostorová, pětidveřováxx
Součinitel odporu vzduchu Cx0,300,30
Vnější rozměry
Délka (mm)45724572
Šířka (mm)17691769
Výška (mm)14621462
Rozvor (mm)25782578
Světlá výška (mm)140140
Rozchod vpředu (mm)15391539
Rozchod vzadu (mm)15281528
Vnitřní rozměry
Šířka v loktech na předních sedadlech (mm)14151415
Šířka v loktech na zadních sedadlech (mm)14231423
Míra pohodlí vpředu (max./min.) (mm)1164/9221164/922
Míra pohodlí vzadu (max./min.) (mm)883/627883/627
Efektivní prostor pro hlavu vpředu (mm)981981
Efektivní prostor pro hlavu vzadu (mm)966966
Objem zavazadlového prostoru (l)560560
Objem zavazadlového prostoru při sklopených zadních sedadlech

(l)

13501350
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost (kg)*13601355
Užitečné zatížení (kg)*660660
Celková hmotnost (kg)20202015
Zatížení střechy (max. kg)7575
Hmotnost přípoj. vozidla nebržděného (max. kg)650650
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 12 % (max. kg)14001400
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 8 % (max. kg)16001600
Svislé zatížení koule tažného zařízení (max. kg)7575
Náplně
Objem palivové nádrže (l)5555
Provozní vlastnosti
Nejvyšší rychlost (km/h)189208
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s)12,29,6
Spotřeba dle: 99/100
Spotřeba * - městský cyklus (l)7,77,2
Spotřeba* - mimo město (l)4,74,6
Spotřeba* - kombinovaná (l)5,85,5
Emise CO2 (g/km)*157149
Vnější průměr zatáčení (m)10,210,2

* Údaje platí pro vůz v základním provedení bez mimořádných výbav.

Poznámka: Technická data pro motorizace 2.0 FSI/110 kW s mechanickou převodovkou a 1.6 FSI/85 kW, 2.0 FSI/110 kW, 2.0 TDI-PD/103 kW s automatickou převodovkou nebyly v době vydání k dispozici

Rallye Dakar 2018
Spolupracujeme s TipCars.com
Komentář Heleny Horské: Rok 2018 - párty vrcholí, je čas myslet na zítřek Komentář Heleny Horské: Rok 2018 - párty vrcholí, je čas myslet na zítřek

Začátek roku je dobrou příležitostí podívat se do…

Americký Senát neodvrátil platební neschopnost. Vláda nemá na běžný provoz Americký Senát neodvrátil platební neschopnost. Vláda nemá na běžný provoz

Americký Senát se navzdory horečným vyjednáváním…

Export zpomaluje, zahraniční firmy přestávají dávat Česku zakázky Export zpomaluje, zahraniční firmy přestávají dávat Česku zakázky

Živelný růst zahraničních zakázek pro český průmysl je…

 
 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Toto je nová Škoda Fabia! Láká na premiéru v Ženevě Toto je nová Škoda Fabia! Láká na premiéru v Ženevě

Škoda Auto dnes zveřejnila první skicu modernizované…

Apollo IE při nočním testování v Hongkongu. Je vůbec z této planety? Apollo IE při nočním testování v Hongkongu. Je vůbec z této planety?

Automobilka Apollo své nejnovější superauto Intensa…

 






 
Hunta Overcomer: Seznamte se s běloruským monstrem, které zvládne jakýkoliv terén. Umí i plavat!

Hunta Overcomer: Seznamte se s běloruským monstrem, které zvládne jakýkoliv terén. Umí i plavat!

Dnes 09:21

Chcete investovat do čistokrevného offroadu a ježdění v ledových krách je pro vás denní chleba? Těžko byste hledali lepšího služebníka…




Blesk.cz

Hana Brejchová se pustila do neteře Terezy Brodské: Jde po penězích!

Hana Brejchová se pustila do neteře Terezy Brodské:…

Sestra slavné herečky Jany Brejchové (77) Hana (71) se už před lety přestala stýkat se zbytkem své rodiny. Nemá…

Čas plesů očima Františky: Manuál jak uspět, nebýt za burana! Inspirujte se vzory, poučte z průšvihů

Čas plesů očima Františky: Manuál jak uspět, nebýt…

Počátek roku patří bálům, jež v únoru finišují, do půli března doznívají a jsou považovány za gala vrchol…

 

iSport.cz

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

Suchý: Krmenčík by se Basileji hodil. Slavia dře jako pod Jarolímem

Suchý: Krmenčík by se Basileji hodil. Slavia dře…

S Basilejí sehrál duel proti nejlepšímu týmu Česka. A pro Plzeň měl Marek Suchý jen slova uznání. „Nedivil bych…

 

Reflex.cz

Bohumil Pečinka: Co by se vlastně stalo, kdyby se prezidentem stal Jiří Drahoš

Bohumil Pečinka: Co by se vlastně stalo, kdyby se…

Prezidentský poločas je dobrá záminka k zamyšlení, co by nastalo, kdyby se hlavou státu stal Jiří Drahoš. O jeho…

Kombucha je zpátky: Tajemná houba, co není houba a je skvělá na kocovinu

Kombucha je zpátky: Tajemná houba, co není houba a…

Pamatujeme si ji už z hlubokého totáče jako jeden z mála alternativních zdrojů energie a „tekutého zdraví“. Pak…