Kompletní technická data nové Octavie

Kompletní technická data nové Octavie

 
 

Kompletní tabulky technických údajů a parametrů všech motorových variant nové Octavie.



Kompletní tabulky technických údajů a parametrů všech motorových variant nové Octavie. Ve fotogalerii jsou zobrazeny výkonostní křivky jednotlivých motorů

Škoda Octavia1.4 MPI/55 kW1.6 MPl/75 kW1.6 MPl/75 kW (A)
Technická data
Druh motoruZážehový, řadový, chlazený kapalinou, 2xOHC, uložený vpředu napříčZážehový, řadový, chlazený kapalinou, OHC, uložený vpředu napříčZážehový, řadový, chlazený kapalinou, OHC, uložený vpředu napříč
Počet válců444
Zdvihový objem (cm3)139015951595
Vrtání/zdvih (mm)76,5 x 75,681,0 x 77,481,0 x 77,4
Největší výkon/otáčky (kW/min-1)55/500075/560075/5600
Největší točivý moment/otáčky

(Nm/min-1)

126/3800148/3800148/3800
Kompresní poměr10,5:110,5:110,5:1
Plněný emisní předpisEU 4EU 4EU 4
Plnění: elektronické vícebodové vstřikování paliva MPIxxx
Zapalování: elektronické bezdotykové, řízené řídící

jednotkou

xxx
Mazání: tlakové oběžné s plnoprůtokovým čističem olejexxx
Palivo: bezolovnatý benzin min. o. č.959595
Převodné ústrojí
Pohon předních kolxxx
Spojka: suchá, hydraulicky ovládaná jednokotoučová, s talířovou pružinou a bezazbestovým

obložením

xx 
Spojka: funkci spojky plní hydrodynamický momentový

měnič

  x
Převodovka: mechanická pětistupňová, plně

synchronizovaná

xx 
Převodovka: automatická šestistupňová s možností manuálního řazení

Tiptronic

  x
Převodové stupněI-3,77 II-2,10 III-1,39 IV-1,03 V-0,81 Z-3,18I-3,46 II-1,96

III-1,28 IV-0,98 V-0,81 Z-3,18

I-4,15 II-2,37 III-1,56 IV-1,16 V-0,86 VI-0,69 Z-3,39
Stálý převod4,5334,5334,067
Podvozek
Přední náprava: zavěšení McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xxx
Zadní náprava: víceprvkové zavěšení s podélným a příčnými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xxx
Odpružení: vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči, vzadu s tlumiči vně

pružin

xxx
Brzdy: kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem

Dual-Rate

xxx
Brzdy vpředu: kotoučové, s kotouči s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími

třmeny

xxx
Brzdy vzadu: kotoučovéxxx
Parkovací brzda: ruční mechanická na zadní kolaxxx
Řízení: hřebenové přímočinné s elektromechanickým

posilovačem

xxx
Volant: průměr (mm)370370370
Kola6 J x 15"6 J x 15"6 J x 15"
Pneumatiky195/65 R15195/65 R15195/65 R15
Karoserie
Karoserie: pětimístná dvouprostorová, pětidveřováxxx
Součinitel odporu vzduchu Cx0,300,300,30
Vnější rozměry
Délka (mm)457245724572
Šířka (mm)176917691769
Výška (mm)146214621462
Rozvor (mm)257825782578
Světlá výška (mm)140140140
Rozchod vpředu (mm)153915391539
Rozchod vzadu (mm)152815281528
Vnitřní rozměry
Šířka v loktech na předních sedadlech (mm)141514151415
Šířka v loktech na zadních sedadlech (mm)142314231423
Míra pohodlí vpředu (max./min.) (mm)1164/9221164/9221164/922
Míra pohodlí vzadu (max./min.) (mm)883/627883/627883/627
Efektivní prostor pro hlavu vpředu (mm)981981981
Efektivní prostor pro hlavu vzadu (mm)966966966
Objem zavazadlového prostoru (l)560560560
Objem zavazadlového prostoru při sklopených zadních sedadlech

(l)

135013501350
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost (kg)*123012551305
Užitečné zatížení (kg)*660660660
Celková hmotnost (kg)189019151965
Zatížení střechy (max. kg)757575
Hmotnost přípoj. vozidla nebržděného (max. kg)600600600
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 12 % (max.

kg)

90012001200
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 8 % (max.

kg)

110014001400
Svislé zatížení koule tažného zařízení (max. kg)757575
Náplně
Objem palivové nádrže (l)555555
Provozní vlastnosti
Nejvyšší rychlost (km/h)170190184
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s)15,512,315,9
Spotřeba dle: 99/100
Spotřeba * - městský cyklus (l)9,59,811,2
Spotřeba* - mimo město (l)5,55,75,8
Spotřeba* - kombinovaná (l)6,97,27,8
Emise CO2 (g/km)*166173187
Vnější průměr zatáčení (m)10,210,210,2
Škoda Octavia1.6 FSI/85 kW1.9 TDI-PD/77 kW
Technická data
Druh motoruZážehový, řadový, chlazený kapalinou, přímé vstřikování paliva, 2xOHC,

uložený vpředu napříč

Vznětový přeplňovaný, s nastavitelnou geometrií lopatek turbodmychadla, řadový, chlazený

kapalinou, přímé vysokotlaké vstřikování paliva, OHC, uložený vpředu napříč

Počet válců44
Zdvihový objem (cm3)15981896
Vrtání/zdvih (mm)76,5 x 86,979,5 x 95,5
Největší výkon/otáčky (kW/min-1)85/600077/4000
Největší točivý moment/otáčky (Nm/min-1)155/4000250/1900
Kompresní poměr12,0:119,0:1
Plněný emisní předpisEU 4EU 3
Plnění: elektronicky řízené přímé vstřikování palivax 
Plnění: elektronicky řízené vysokotlaké vstřikování sdruženými vstřikovači (tzv. Pumpe-Düse

System)

 x
Zapalování: elektronické bezdotykové, řízené řídící jednotkoux 
Mazání: tlakové oběžné s plnoprůtokovým čističem olejexx
Palivo: bezolovnatý benzin min. o. č.98 
Palivo: motorová nafta x
Převodné ústrojí
Pohon předních kolxx
Spojka: suchá, hydraulicky ovládaná jednokotoučová, s talířovou pružinou a bezazbestovým

obložením

xx
Převodovka: mechanická pětistupňová, plně synchronizovanáxx
Převodové stupněI-3,46 II-1,96 III-1,28 IV-0,98 V-0,78 Z-3,18I-3,78 II-2,06

III-1,35 IV-0,97 V-0,74 Z-3,60

Stálý převod4,5333,389
Podvozek
Přední náprava: zavěšení McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xx
Zadní náprava: víceprvkové zavěšení s podélným a příčnými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xx
Odpružení: vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči, vzadu s tlumiči vně

pružin

xx
Brzdy: kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem

Dual-Rate

xx
Brzdy vpředu: kotoučové, s kotouči s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími

třmeny

xx
Brzdy vzadu: kotoučovéxx
Parkovací brzda: ruční mechanická na zadní kolaxx
Řízení: hřebenové přímočinné s elektromechanickým posilovačemxx
Volant: průměr (mm)370370
Kola6 J x 15"6 J x 15"
Pneumatiky195/65 R15195/65 R15
Karoserie
Karoserie: pětimístná dvouprostorová, pětidveřováxx
Součinitel odporu vzduchu Cx0,300,30
Vnější rozměry
Délka (mm)45724572
Šířka (mm)17691769
Výška (mm)14621462
Rozvor (mm)25782578
Světlá výška (mm)140140
Rozchod vpředu (mm)15391539
Rozchod vzadu (mm)15281528
Vnitřní rozměry
Šířka v loktech na předních sedadlech (mm)14151415
Šířka v loktech na zadních sedadlech (mm)14231423
Míra pohodlí vpředu (max./min.) (mm)1164/9221164/922
Míra pohodlí vzadu (max./min.) (mm)883/627883/627
Efektivní prostor pro hlavu vpředu (mm)981981
Efektivní prostor pro hlavu vzadu (mm)966966
Objem zavazadlového prostoru (l)560560
Objem zavazadlového prostoru při sklopených zadních sedadlech

(l)

13501350
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost (kg)*12651320
Užitečné zatížení (kg)*660660
Celková hmotnost (kg)19251980
Zatížení střechy (max. kg)7575
Hmotnost přípoj. vozidla nebržděného (max. kg)600650
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 12 % (max. kg)12001400
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 8 % (max. kg)14001600
Svislé zatížení koule tažného zařízení (max. kg)7575
Náplně
Objem palivové nádrže (l)5555
Provozní vlastnosti
Nejvyšší rychlost (km/h)198192
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s)11,211,8
Spotřeba dle: 99/100
Spotřeba * - městský cyklus (l)8,76,4
Spotřeba* - mimo město (l)5,44,2
Spotřeba* - kombinovaná (l)6,65,0
Emise CO2 (g/km)*158135
Vnější průměr zatáčení (m)10,210,2

Škoda Octavia1.9 TDI-PD/77 kW (A)2.0 TDI-PD/103 kW
Technická data
Druh motoruVznětový přeplňovaný, s nastavitelnou geometrií lopatek turbodmychadla,

řadový, chlazený kapalinou, přímé vysokotlaké vstřikování paliva, OHC, uložený vpředu napříč

Vznětový

přeplňovaný, s nastavitelnou geometrií lopatek turbodmychadla, řadový, chlazený kapalinou, přímé vysokotlaké

vstřikování paliva, 2xOHC, uložený vpředu napříč

Počet válců44
Zdvihový objem (cm3)18961968
Vrtání/zdvih (mm)79,5 x 95,581 x 95,5
Největší výkon/otáčky (kW/min-1)77/4000103/4000
Největší točivý moment/otáčky (Nm/min-1)250/1900320/1750 - 2500
Kompresní poměr19,0:118,5:1
Plněný emisní předpisEU 4EU 4
Plnění: elektronicky řízené vysokotlaké vstřikování sdruženými vstřikovači (tzv. Pumpe-Düse

System)

xx
Mazání: tlakové oběžné s plnoprůtokovým čističem olejexx
Palivo: motorová naftaxx
Převodné ústrojí
Pohon předních kolxx
Spojka: suchá, hydraulicky ovládaná jednokotoučová, s talířovou pružinou a bezazbestovým

obložením

 x
Spojka: dvě souosé spojky, mokré, vícelamelové, elektrohydraulicky

ovládané

x 
Převodovka: mechanická šestistupňová, plně synchronizovaná x
Převodovka: automatická šestistupňová DSG s možností manuálního řazení

Tiptronic

x 
Převodové stupněI-3,46 II-2,05 III-1,30 IV-0,90 V-0,91 VI-0,76 Z-3,99I-3,77

II-2,09 III-1,32 IV-0,98 V-0,98 VI-0,81 Z-4,55

Stálý převod4,375/3,3333,450/2,760
Podvozek
Přední náprava: zavěšení McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xx
Zadní náprava: víceprvkové zavěšení s podélným a příčnými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xx
Odpružení: vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči, vzadu s tlumiči vně

pružin

xx
Brzdy: kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem

Dual-Rate

xx
Brzdy vpředu: kotoučové, s kotouči s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími

třmeny

xx
Brzdy vzadu: kotoučovéxx
Parkovací brzda: ruční mechanická na zadní kolaxx
Řízení: hřebenové přímočinné s elektromechanickým posilovačemxx
Volant: průměr (mm)370370
Kola6 J x 15"6 J x 15"
Pneumatiky195/65 R15195/65 R15
Karoserie
Karoserie: pětimístná dvouprostorová, pětidveřováxx
Součinitel odporu vzduchu Cx0,300,30
Vnější rozměry
Délka (mm)45724572
Šířka (mm)17691769
Výška (mm)14621462
Rozvor (mm)25782578
Světlá výška (mm)140140
Rozchod vpředu (mm)15391539
Rozchod vzadu (mm)15281528
Vnitřní rozměry
Šířka v loktech na předních sedadlech (mm)14151415
Šířka v loktech na zadních sedadlech (mm)14231423
Míra pohodlí vpředu (max./min.) (mm)1164/9221164/922
Míra pohodlí vzadu (max./min.) (mm)883/627883/627
Efektivní prostor pro hlavu vpředu (mm)981981
Efektivní prostor pro hlavu vzadu (mm)966966
Objem zavazadlového prostoru (l)560560
Objem zavazadlového prostoru při sklopených zadních sedadlech

(l)

13501350
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost (kg)*13601355
Užitečné zatížení (kg)*660660
Celková hmotnost (kg)20202015
Zatížení střechy (max. kg)7575
Hmotnost přípoj. vozidla nebržděného (max. kg)650650
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 12 % (max. kg)14001400
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 8 % (max. kg)16001600
Svislé zatížení koule tažného zařízení (max. kg)7575
Náplně
Objem palivové nádrže (l)5555
Provozní vlastnosti
Nejvyšší rychlost (km/h)189208
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s)12,29,6
Spotřeba dle: 99/100
Spotřeba * - městský cyklus (l)7,77,2
Spotřeba* - mimo město (l)4,74,6
Spotřeba* - kombinovaná (l)5,85,5
Emise CO2 (g/km)*157149
Vnější průměr zatáčení (m)10,210,2

* Údaje platí pro vůz v základním provedení bez mimořádných výbav.

Poznámka: Technická data pro motorizace 2.0 FSI/110 kW s mechanickou převodovkou a 1.6 FSI/85 kW, 2.0 FSI/110 kW, 2.0 TDI-PD/103 kW s automatickou převodovkou nebyly v době vydání k dispozici

Spolupracujeme s TipCars.com
Moravskoslezské horské dráhy míří do Indonésie Moravskoslezské horské dráhy míří do Indonésie

Společnost Huisman ze Sviadnova na Frýdecko-Místecku…

Konec intervencí se blíží, investoři se zbavují eura Konec intervencí se blíží, investoři se zbavují eura

Čeští investoři se připravují na éru volného kurzu…

Češi postaví v Aghánistánu cementárnu, projekt vyjde na miliardy Češi postaví v Aghánistánu cementárnu, projekt vyjde na miliardy

Česká republika hodlá investovat 70 milionů dolarů (1,74…

Z energetiky Aleny Vitáskové: Tarif pro samovýrobce Z energetiky Aleny Vitáskové: Tarif pro samovýrobce

Samovýrobci jsou ti, kteří elektrickou energii vyrábějí…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Socialistické stroje: Ještě nedávno zatracované, dnes ale dobrá investice Socialistické stroje: Ještě nedávno zatracované, dnes ale dobrá investice

Protože před Sametovou revolucí u nás jezdila téměř…

10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka 10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka

I české vozy se můžou stát slavnými na internetu. My jsme…

 




Prodloužili jsme převody u Octavie 1.6 MPI: Snížila se spotřeba? A co dynamika? Prodloužili jsme převody u Octavie 1.6 MPI: Snížila se spotřeba? A co dynamika?

Jednou z cest ke snížení spotřeby paliva může být…

Těžká nehoda Škody Octavia na D2. Vůz zastavil jen kousek od stojanu benzinky! Těžká nehoda Škody Octavia na D2. Vůz zastavil jen kousek od stojanu benzinky!

K těžké nehodě došlo včera ráno na dálnici D2 směrem na…

 



 
Tatra a její nejslavnější nákladní vozidla z minulosti i současnosti

Tatra a její nejslavnější nákladní vozidla z minulosti i současnosti

Dnes 08:00

První nákladní vozidlo se spalovacím motorem bylo v Kopřivnici postaveno v roce 1898. Připomeňte si ty nejslavnější nákladní automobily značky Tatra z minulosti i současnosti.




Blesk.cz

To nejlepší z Itálie: Krása přírody se tu snoubí s nepřebernou historií a bohatou kulturou!

To nejlepší z Itálie: Krása přírody se tu snoubí s…

Itálie má přes 7 600 kilometrů pobřeží, nejvyšší horu Evropy (Mont Blanc, 4810 m) i nepřeberné historické…

O život Špinarové bojovali lékaři do poslední chvíle. Jedno vyšetření za druhým!

O život Špinarové bojovali lékaři do poslední…

Od středeční noci ležela v bezvědomí. Zpěvačka Věra Špinarová (65), na niž její fanoušci nepřetržitě mysleli,…

 

iSport.cz

Ještě rok s kapitánem. Bednář si plácl s Mountfieldem i na příští sezonu

Ještě rok s kapitánem. Bednář si plácl s…

V Hradci Králové v těchto dnech slaví historický postup do extraligového semifinále, euforie je neutuchající.  A…

Skvělý start v reprezentaci! Barák dává góly, Jankto jako živá voda

Skvělý start v reprezentaci! Barák dává góly, Jankto…

Dostali šanci a popadli ji. Hodně pevně. Tři čeští nováčci, které povolal do zbraně trenér Karel Jarolím,…

 

Reflex.cz

Předchozí generace měla pocit, že jí patří svět, tato ho považuje za noční můru, říká přední britská ekonomka

Předchozí generace měla pocit, že jí patří svět,…

Britská ekonomka Noreena Hertzová je zázračné dítě. Univerzitu dokončila v 19, o čtyři roky později už radila…

Zemřela Věra Špinarová, malá velká rockerka

Zemřela Věra Špinarová, malá velká rockerka

Ve věku 65 let zemřela v neděli v pražské motolské nemocnici zpěvačka Věra Špinarová. ČTK to dnes oznámil její…