Kompletní technická data nové Octavie

Kompletní technická data nové Octavie

 
 

Kompletní tabulky technických údajů a parametrů všech motorových variant nové Octavie.

Kompletní tabulky technických údajů a parametrů všech motorových variant nové Octavie. Ve fotogalerii jsou zobrazeny výkonnostní křivky jednotlivých motorů

               

Škoda Octavia1.4 MPI/55 kW1.6 MPl/75 kW1.6 MPl/75 kW (A)
Technická data
Druh motoruZážehový, řadový, chlazený kapalinou, 2xOHC, uložený vpředu napříčZážehový, řadový, chlazený kapalinou, OHC, uložený vpředu napříčZážehový, řadový, chlazený kapalinou, OHC, uložený vpředu napříč
Počet válců444
Zdvihový objem (cm3)139015951595
Vrtání/zdvih (mm)76,5 x 75,681,0 x 77,481,0 x 77,4
Největší výkon/otáčky (kW/min-1)55/500075/560075/5600
Největší točivý moment/otáčky

(Nm/min-1)

126/3800148/3800148/3800
Kompresní poměr10,5:110,5:110,5:1
Plněný emisní předpisEU 4EU 4EU 4
Plnění: elektronické vícebodové vstřikování paliva MPIxxx
Zapalování: elektronické bezdotykové, řízené řídící

jednotkou

xxx
Mazání: tlakové oběžné s plnoprůtokovým čističem olejexxx
Palivo: bezolovnatý benzin min. o. č.959595
Převodné ústrojí
Pohon předních kolxxx
Spojka: suchá, hydraulicky ovládaná jednokotoučová, s talířovou pružinou a bezazbestovým

obložením

xx 
Spojka: funkci spojky plní hydrodynamický momentový

měnič

  x
Převodovka: mechanická pětistupňová, plně

synchronizovaná

xx 
Převodovka: automatická šestistupňová s možností manuálního řazení

Tiptronic

  x
Převodové stupněI-3,77 II-2,10 III-1,39 IV-1,03 V-0,81 Z-3,18I-3,46 II-1,96

III-1,28 IV-0,98 V-0,81 Z-3,18

I-4,15 II-2,37 III-1,56 IV-1,16 V-0,86 VI-0,69 Z-3,39
Stálý převod4,5334,5334,067
Podvozek
Přední náprava: zavěšení McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xxx
Zadní náprava: víceprvkové zavěšení s podélným a příčnými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xxx
Odpružení: vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči, vzadu s tlumiči vně

pružin

xxx
Brzdy: kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem

Dual-Rate

xxx
Brzdy vpředu: kotoučové, s kotouči s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími

třmeny

xxx
Brzdy vzadu: kotoučovéxxx
Parkovací brzda: ruční mechanická na zadní kolaxxx
Řízení: hřebenové přímočinné s elektromechanickým

posilovačem

xxx
Volant: průměr (mm)370370370
Kola6 J x 15"6 J x 15"6 J x 15"
Pneumatiky195/65 R15195/65 R15195/65 R15
Karoserie
Karoserie: pětimístná dvouprostorová, pětidveřováxxx
Součinitel odporu vzduchu Cx0,300,300,30
Vnější rozměry
Délka (mm)457245724572
Šířka (mm)176917691769
Výška (mm)146214621462
Rozvor (mm)257825782578
Světlá výška (mm)140140140
Rozchod vpředu (mm)153915391539
Rozchod vzadu (mm)152815281528
Vnitřní rozměry
Šířka v loktech na předních sedadlech (mm)141514151415
Šířka v loktech na zadních sedadlech (mm)142314231423
Míra pohodlí vpředu (max./min.) (mm)1164/9221164/9221164/922
Míra pohodlí vzadu (max./min.) (mm)883/627883/627883/627
Efektivní prostor pro hlavu vpředu (mm)981981981
Efektivní prostor pro hlavu vzadu (mm)966966966
Objem zavazadlového prostoru (l)560560560
Objem zavazadlového prostoru při sklopených zadních sedadlech

(l)

135013501350
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost (kg)*123012551305
Užitečné zatížení (kg)*660660660
Celková hmotnost (kg)189019151965
Zatížení střechy (max. kg)757575
Hmotnost přípoj. vozidla nebržděného (max. kg)600600600
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 12 % (max.

kg)

90012001200
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 8 % (max.

kg)

110014001400
Svislé zatížení koule tažného zařízení (max. kg)757575
Náplně
Objem palivové nádrže (l)555555
Provozní vlastnosti
Nejvyšší rychlost (km/h)170190184
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s)15,512,315,9
Spotřeba dle: 99/100
Spotřeba * - městský cyklus (l)9,59,811,2
Spotřeba* - mimo město (l)5,55,75,8
Spotřeba* - kombinovaná (l)6,97,27,8
Emise CO2 (g/km)*166173187
Vnější průměr zatáčení (m)10,210,210,2
Škoda Octavia1.6 FSI/85 kW1.9 TDI-PD/77 kW
Technická data
Druh motoruZážehový, řadový, chlazený kapalinou, přímé vstřikování paliva, 2xOHC,

uložený vpředu napříč

Vznětový přeplňovaný, s nastavitelnou geometrií lopatek turbodmychadla, řadový, chlazený

kapalinou, přímé vysokotlaké vstřikování paliva, OHC, uložený vpředu napříč

Počet válců44
Zdvihový objem (cm3)15981896
Vrtání/zdvih (mm)76,5 x 86,979,5 x 95,5
Největší výkon/otáčky (kW/min-1)85/600077/4000
Největší točivý moment/otáčky (Nm/min-1)155/4000250/1900
Kompresní poměr12,0:119,0:1
Plněný emisní předpisEU 4EU 3
Plnění: elektronicky řízené přímé vstřikování palivax 
Plnění: elektronicky řízené vysokotlaké vstřikování sdruženými vstřikovači (tzv. Pumpe-Düse

System)

 x
Zapalování: elektronické bezdotykové, řízené řídící jednotkoux 
Mazání: tlakové oběžné s plnoprůtokovým čističem olejexx
Palivo: bezolovnatý benzin min. o. č.98 
Palivo: motorová nafta x
Převodné ústrojí
Pohon předních kolxx
Spojka: suchá, hydraulicky ovládaná jednokotoučová, s talířovou pružinou a bezazbestovým

obložením

xx
Převodovka: mechanická pětistupňová, plně synchronizovanáxx
Převodové stupněI-3,46 II-1,96 III-1,28 IV-0,98 V-0,78 Z-3,18I-3,78 II-2,06

III-1,35 IV-0,97 V-0,74 Z-3,60

Stálý převod4,5333,389
Podvozek
Přední náprava: zavěšení McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xx
Zadní náprava: víceprvkové zavěšení s podélným a příčnými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xx
Odpružení: vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči, vzadu s tlumiči vně

pružin

xx
Brzdy: kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem

Dual-Rate

xx
Brzdy vpředu: kotoučové, s kotouči s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími

třmeny

xx
Brzdy vzadu: kotoučovéxx
Parkovací brzda: ruční mechanická na zadní kolaxx
Řízení: hřebenové přímočinné s elektromechanickým posilovačemxx
Volant: průměr (mm)370370
Kola6 J x 15"6 J x 15"
Pneumatiky195/65 R15195/65 R15
Karoserie
Karoserie: pětimístná dvouprostorová, pětidveřováxx
Součinitel odporu vzduchu Cx0,300,30
Vnější rozměry
Délka (mm)45724572
Šířka (mm)17691769
Výška (mm)14621462
Rozvor (mm)25782578
Světlá výška (mm)140140
Rozchod vpředu (mm)15391539
Rozchod vzadu (mm)15281528
Vnitřní rozměry
Šířka v loktech na předních sedadlech (mm)14151415
Šířka v loktech na zadních sedadlech (mm)14231423
Míra pohodlí vpředu (max./min.) (mm)1164/9221164/922
Míra pohodlí vzadu (max./min.) (mm)883/627883/627
Efektivní prostor pro hlavu vpředu (mm)981981
Efektivní prostor pro hlavu vzadu (mm)966966
Objem zavazadlového prostoru (l)560560
Objem zavazadlového prostoru při sklopených zadních sedadlech

(l)

13501350
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost (kg)*12651320
Užitečné zatížení (kg)*660660
Celková hmotnost (kg)19251980
Zatížení střechy (max. kg)7575
Hmotnost přípoj. vozidla nebržděného (max. kg)600650
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 12 % (max. kg)12001400
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 8 % (max. kg)14001600
Svislé zatížení koule tažného zařízení (max. kg)7575
Náplně
Objem palivové nádrže (l)5555
Provozní vlastnosti
Nejvyšší rychlost (km/h)198192
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s)11,211,8
Spotřeba dle: 99/100
Spotřeba * - městský cyklus (l)8,76,4
Spotřeba* - mimo město (l)5,44,2
Spotřeba* - kombinovaná (l)6,65,0
Emise CO2 (g/km)*158135
Vnější průměr zatáčení (m)10,210,2

Škoda Octavia1.9 TDI-PD/77 kW (A)2.0 TDI-PD/103 kW
Technická data
Druh motoruVznětový přeplňovaný, s nastavitelnou geometrií lopatek turbodmychadla,

řadový, chlazený kapalinou, přímé vysokotlaké vstřikování paliva, OHC, uložený vpředu napříč

Vznětový

přeplňovaný, s nastavitelnou geometrií lopatek turbodmychadla, řadový, chlazený kapalinou, přímé vysokotlaké

vstřikování paliva, 2xOHC, uložený vpředu napříč

Počet válců44
Zdvihový objem (cm3)18961968
Vrtání/zdvih (mm)79,5 x 95,581 x 95,5
Největší výkon/otáčky (kW/min-1)77/4000103/4000
Největší točivý moment/otáčky (Nm/min-1)250/1900320/1750 - 2500
Kompresní poměr19,0:118,5:1
Plněný emisní předpisEU 4EU 4
Plnění: elektronicky řízené vysokotlaké vstřikování sdruženými vstřikovači (tzv. Pumpe-Düse

System)

xx
Mazání: tlakové oběžné s plnoprůtokovým čističem olejexx
Palivo: motorová naftaxx
Převodné ústrojí
Pohon předních kolxx
Spojka: suchá, hydraulicky ovládaná jednokotoučová, s talířovou pružinou a bezazbestovým

obložením

 x
Spojka: dvě souosé spojky, mokré, vícelamelové, elektrohydraulicky

ovládané

x 
Převodovka: mechanická šestistupňová, plně synchronizovaná x
Převodovka: automatická šestistupňová DSG s možností manuálního řazení

Tiptronic

x 
Převodové stupněI-3,46 II-2,05 III-1,30 IV-0,90 V-0,91 VI-0,76 Z-3,99I-3,77

II-2,09 III-1,32 IV-0,98 V-0,98 VI-0,81 Z-4,55

Stálý převod4,375/3,3333,450/2,760
Podvozek
Přední náprava: zavěšení McPherson se spodními trojúhelníkovými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xx
Zadní náprava: víceprvkové zavěšení s podélným a příčnými rameny a příčným zkrutným

stabilizátorem

xx
Odpružení: vinutými pružinami s teleskopickými tlumiči, vzadu s tlumiči vně

pružin

xx
Brzdy: kapalinové dvouokruhové, diagonálně propojené s podtlakovým posilovačem

Dual-Rate

xx
Brzdy vpředu: kotoučové, s kotouči s vnitřním chlazením a jednopístovými plovoucími

třmeny

xx
Brzdy vzadu: kotoučovéxx
Parkovací brzda: ruční mechanická na zadní kolaxx
Řízení: hřebenové přímočinné s elektromechanickým posilovačemxx
Volant: průměr (mm)370370
Kola6 J x 15"6 J x 15"
Pneumatiky195/65 R15195/65 R15
Karoserie
Karoserie: pětimístná dvouprostorová, pětidveřováxx
Součinitel odporu vzduchu Cx0,300,30
Vnější rozměry
Délka (mm)45724572
Šířka (mm)17691769
Výška (mm)14621462
Rozvor (mm)25782578
Světlá výška (mm)140140
Rozchod vpředu (mm)15391539
Rozchod vzadu (mm)15281528
Vnitřní rozměry
Šířka v loktech na předních sedadlech (mm)14151415
Šířka v loktech na zadních sedadlech (mm)14231423
Míra pohodlí vpředu (max./min.) (mm)1164/9221164/922
Míra pohodlí vzadu (max./min.) (mm)883/627883/627
Efektivní prostor pro hlavu vpředu (mm)981981
Efektivní prostor pro hlavu vzadu (mm)966966
Objem zavazadlového prostoru (l)560560
Objem zavazadlového prostoru při sklopených zadních sedadlech

(l)

13501350
Hmotnosti
Pohotovostní hmotnost (kg)*13601355
Užitečné zatížení (kg)*660660
Celková hmotnost (kg)20202015
Zatížení střechy (max. kg)7575
Hmotnost přípoj. vozidla nebržděného (max. kg)650650
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 12 % (max. kg)14001400
Hmotnost přípoj. vozidla bržděného - stoupání 8 % (max. kg)16001600
Svislé zatížení koule tažného zařízení (max. kg)7575
Náplně
Objem palivové nádrže (l)5555
Provozní vlastnosti
Nejvyšší rychlost (km/h)189208
Zrychlení z 0 na 100 km/h (s)12,29,6
Spotřeba dle: 99/100
Spotřeba * - městský cyklus (l)7,77,2
Spotřeba* - mimo město (l)4,74,6
Spotřeba* - kombinovaná (l)5,85,5
Emise CO2 (g/km)*157149
Vnější průměr zatáčení (m)10,210,2

* Údaje platí pro vůz v základním provedení bez mimořádných výbav.

Poznámka: Technická data pro motorizace 2.0 FSI/110 kW s mechanickou převodovkou a 1.6 FSI/85 kW, 2.0 FSI/110 kW, 2.0 TDI-PD/103 kW s automatickou převodovkou nebyly v době vydání k dispozici

Spolupracujeme s TipCars.com
Izraelský premiér odmítl předčasné volby. V těžké době se vláda nesvrhává, říká Izraelský premiér odmítl předčasné volby. V těžké době se vláda nesvrhává, říká

Izraelský premiér Benjamin Netanjahu v neděli v projevu…

Babiš: Syn a jeho matka již pochopili, jak je novináři zneužili Babiš: Syn a jeho matka již pochopili, jak je novináři zneužili

Andrej Babiš mladší a jeho matka už pochopili, jak je…

Protesty ve Francii proti zdražování pohonných hmot  si vyžádaly stovky zraněných a jednu mrtvou Protesty ve Francii proti zdražování pohonných hmot si vyžádaly stovky zraněných a jednu mrtvou

Přes čtyři sta raněných, z toho čtrnáct těžce, a jednu…

 
 







Doporučujeme
Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí? Pokuta za rychlost v Chorvatsku, Rakousku či Itálii. Jaký trest vám hrozí v zahraničí?

Vysoké tresty za rychlost jako již tradičně hrozí v…

Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

 

AutoRevue
Kia ProCeed se již oficiálně vyrábí. Ta nejlákavější má 204 koní Kia ProCeed se již oficiálně vyrábí. Ta nejlákavější má 204 koní

Oficiální světová premiéra Kie ProCeed proběhla už na…

Nový Lexus UX má české ceny. Stojí už 800.000 Kč, ale musíte být rychlí Nový Lexus UX má české ceny. Stojí už 800.000 Kč, ale musíte být rychlí

Nejmenší SUV automobilky Lexus mělo premiéru letos v…

 






 
Pojištění existuje už 320 let. Víte, jak staré je to automobilové?

Pojištění existuje už 320 let. Víte, jak staré je to automobilové?

Dnes 17:35

Automobilový zákon odpovědnosti za škodu je starý právě 110 let. Dějiny českého pojišťovnictví však ještě o 210 let starší.




Blesk.cz

ONLINE Hádka o syna Babiše u Moravce. Faltýnek: „Chce se mi z vás zvracet“

ONLINE Hádka o syna Babiše u Moravce. Faltýnek:…

Andrej Babiš (ANO) odletěl za synem do Švýcarska, Jiří Pospíšil z TOP 09, původní profesí právník a exministr…

Nubia X je hit. První várka „celodisplejového“ smartphonu se vyprodala za minutu

Nubia X je hit. První várka „celodisplejového“…

Nubia X je další z novodobých smartphonů, které se snaží od konkurence odlišit atypickou konstrukcí. V případě…

 

iSport.cz

Dočkal: Mé výkony? Jsem rád, že se překlopilo naše vnímání u veřejnosti

Dočkal: Mé výkony? Jsem rád, že se překlopilo naše…

Jedním ze symbolů – zatím zdařilé – reprezentační éry pod taktovkou Jaroslava Šilhavého je Bořek Dočkal. Dále…

Ty vole, taková nálož! Youtuber The Top pařil CZC.cz iSport Cup. Postoupil?

Ty vole, taková nálož! Youtuber The Top pařil CZC.cz…

Nikdy předtím se žádného turnaje nezúčastnil. "Poprvé jsem se nechal zlákat!" zdůraznil Vojta Mikulík alias The…

 

Reflex.cz

Světově proslulý jazzový chameleón Emil Viklický vyráží na narozeninové turné

Světově proslulý jazzový chameleón Emil Viklický…

Emil Viklický je hudební pojem, který by jistě vystačil na samostatnou knihu. Moravský rodák z Olomouce, kde…

Svědectví ženy o svobodě a demokracii penisů. Jaká je Výstava skutečně nahých mužů?

Svědectví ženy o svobodě a demokracii penisů. Jaká…

Co s načatým 17. listopadem? Jít demonstrovat, poslechnout si koncert nebo se zúčastnit satirického průvodu? To…