Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Lancia ve Frankfurtu 2007

Vitek
Diskuze (0)
Po světové premiéře v Benátkách se i ve Frankfurtu představila omlazená Musa, tedy převlečený Fiat Idea, a dále se pokouší zakrýt dlouhodobou absenci opravdových novinek u Lancie.

Musa

Designéři z Lancia Style Centre ponechali všechny typické proporce, pouze dodali novější a elegantnější tvář ve stylu nových vozů Lancia. Vzadu se tak usídlily svítilny ze světelných diod a pozměněn byl také interiér vozu. Zákazník si nyní může vybrat ze čtrnácti laků karoserie (z toho 10 nových) a z pěti provedení interiéru (varianty Argento, Oro a Platino, přičemž poslední dvě jsou nabízeny jak v teplém tak studeném odstínu). Pokud by někdo toužil po laku se dvěma odstíny, má možnost vybrat si ze čtyř nabízených variant. Počet různých kombinací laků a interiérů je specialitou Lancie. Uvnitř najdeme kromě kůže Alcantara také chromované lišty nebo saténové doplňky. Nový materiál stropu snižuje hladinu hluku v kabině o 2 dB. Dalším velmi vítaným společníkem na dlouhých cestách je audiosystém Bose (s Bluetooth technologií pro připojení telefonů) a prosklená střecha „GranLuce“. O to, aby ve voze vládla příjemná tepelná atmosféra se stará dvouzónová klimatizace. Díky snížení dna kufru o 4 cm se jeho objem zvětšil o 70 litrů.

Jako pohonné jednotky nabízí Lancia pro model Musa dva dieselové agregáty 1.9 Multijet o výkonu 74 kW a 1.3 Multijet ve dvou výkonnostních variantách 67 a 51 kW. Benzinový agregát je v nabídce jeden, taktéž naladěn na dva výkonové stupně: 57 a 71 kW. Pokud by zákazník nechtěl manuální převodovku může si objednat robotizovanou převodovku DFN, která ale bude k mání jen k některým motorizacím.

Ypsilon Momo Design

V záplavě nádherných modelek a drobných estetických vylepšení skoro zanikla jediná technická novinka: Sportovně laděný (jakkoliv toto adjektivum k Ypsilonu pohříchu nepasuje) model se sníženým podvozkem a řadou drobných sportovních modifikací totiž nabízí známý turbodiesel 1,3 JTDM v zatím nejvýkonnější verzi působivých 77 kW a 200 Nm, což stačí ke svižnému zrychlení na stovku za 10,3 s.

BM


Vitek
Diskuze (0)