Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Landwind a Great Wall: přednost má Evropa

Libor Zezulka
Diskuze (12)
Obě čínské automobilky, které chtěly se svými produkty uspět v Evropě i USA, daly zatím přednost starému kontinentu.

Čínské automobilky Landwind a Great Wall Motors daly přednost evropskému trhu před americkým. Jak Landwind, tak Great Wall Motors vstoupí nejprve na evropský trh a teprve potom se budou ucházet o přízeň amerických zákazníků. Američané se dočkají levných čínských vozů později kvůli přísnějšímu homologačnímu procesu a obrovské konkurenci na trhu s novými auty.

Prodej vozů Landwind a Great Wall odstartuje v Evropě v příštím roce. Obě čínské automobilky vystavují své produkty na autosalonu v Paříži. O novém SUV Great Wall Hover, pick-upu Wingle a dále Landwindu Fashion a X-Pedition si můžete přečíst v naší pařížské příloze.

Libor Zezulka
Diskuze (12)
6. 10. 2006 13:24
Re: KIA
Tak to by ma tiež zaujímalo, nastran, v čom Ti tie autá nevyhovovali a prečo ich nepovažuješ za dobré.
6. 10. 2006 09:11
Re: menší konkurence???
Že jsou tam auta levnější ještě neznamená, že je tam automaticky lepší konkurence. To by z tohodle pohledu musel být u nás ve srovnání třeba s Dánskem úplný (pro zákazníka) ráj... A navíc když se podíváš na průměrnou kvalitu nepremiový americký značky, tak se ta nízká cena vysvětlí sama, jen zbytek jde na nižší daně ;-)
5. 10. 2006 19:07
KIA
Souhlasím s tebou. Kdo by si chtěl koupit KIA dneska? Je to jenom o tom, že si lepší dovolit nemůže, jinak by si ji nekoupil. Ani Hyundai ani KIA nejsou dobrá auta. A než mi tady začne někdo oponovat, tak ať mi pak napíše se kterým z těch vozů jezdil. Já se Sorentou a Tusconem a s klidným svědomím můžu říct, že to nejsou dobrá auta :no: čínské vozy budou ještě horší a ještě levnější. Ono to tiž na tom autě je nejdražší ten vývoj. Ten stojí daleko víc, než postavení výrobní haly, najmutí a zaplacení dělníků a vyrobení vozu. Proto částka, kterou za vůz zaplatíme, jde hlavně do vývoje. Výrobní cena vozu je asi 1/10 až 1/5 z jeho celkové ceny.
5. 10. 2006 14:58
menší konkurence???
Téda, dost mě překvapila větička, že v Evropě je menší konkurence, než v USA. Já osobně to vidím spíš naopak, spousta evropských aut je nabízeno v USA, zatímco opačným směrem jde jen pár vyjímek... A pokud se podívám na řežby na německým trhu, tak bych to nazval vším, jen ne malou konkurencí... A hlavně evropský zákazník dá víc na jméno, než americký (viz úspěch Lexu nebo Infinity za mořem), takže nevím, co tady chtěj strašit. :no: Na druhou stranu bude novej Landwind furt přecijenom asi lepší, než prorezlá Š120, nebo Favorit... ;-\
Avatar - R32
5. 10. 2006 13:24
Re: za 50 let
máš pravdu, ale všetci čo tam vyrábajú tak vyrábajú výlučne pre čínsky trh a to je rozdiel. A ďalší zásadný rozdiel je v tom, že keď sa auto navrhne a otestuje tu tak sa môže vyrábať prakticky kdekoľvek ale kvalita zostane (ako-tak) zachovaná. :yes: