Supersportovní Lexus LFA putoval k poslednímu zákazníkovi v Evropě
Jednalo se o poslední ze čtyřiceti exemplářů včetně čtyř verzí v úpravě Nürburgring Package, které se objevily v Evropě, přičemž celkově vzniklo 500 vozů. Největší zájem projevili kupující z Německa (15 vozů), následuje Švýcarsko (6), Velká Británie (5), Nizozemsko (4) a Francie (3).
Vůz se vyráběl od 15. prosince 2010 do 14. prosince 2012 s vysokým podílem ruční práce tempem jeden exemplář denně. Majitelem vozu s výrobním číslem 493 se stal Nicolas Schilling, dlouholetý příznivec Japonska, exportér francouzských a italských vín do domoviny vozů Lexus, který také ve Švýcarsku otevřel jednu z vůbec prvních restaurací s vybranou japonskou kuchyní.
„Nejprve mne uchvátil design LFA, ale když jsem uslyšel zvuk motoru, okamžitě jsem poznal můj vysněný vůz!,“ prohlásil Schilling a dodal: „LFA pro mne představuje dalekosáhlé pokrokové technologie, absolutní vášeň a odhodlanost, to vše oblečené do čisté elegance. Je to vůz světové třídy!“
V Evropě se prodalo celkem čtyřicet vozů LFA, včetně čtyř kusů v úpravě Nürburgring Package. První automobil byl předán v únoru 2011. Z Evropy pocházel vůbec jediný zákazník na světě, který si zakoupil hned tři vozy LFA, další dva zákazníci si objednali druhý vůz poté, co převzali první.
Bílá barva byla v případě LFA u evropských zákazníků vůbec nejoblíbenějším odstínem laku (prodáno sedm vozů v zářivě bílé a sedm v perleťově bílé), za ní následují černá (5) a perleťově červená (4). Pro perleťově modrý odstín laku (oblíbený u známého moderátora Jeremyho Clarksona) se rozhodli dva zákazníci a další dva zvolili perleťově žlutou barvu.