Maserati GranCabrio MC Stradale: Nabroušený trojzubec přišel o střechu
MC Stradale s plátěnou střechou samozřejmě vychází ze stejnojmenného odlehčeného kupé, které se prodává od února 2011. Přední nárazník u otevřené verze tedy odpovídá prodejnímu závodnímu speciálu MC GT4, stejně jako dvojice vstupů vzduchu pro chlazení brzd za předními koly. Chybí
jen otvor v kapotě.
Centrálně umístěné koncovky výfuku mají zase původ ve variantě MC Trofeo pro značkový pohár. Jiný než u série je zadní nárazník i boční prahy. Zvýšen byl rovněž přítlak pomocí spoileru na odtrhové hraně zavazadelníku a řízení je stejně jako u GranTurisma MC Stradale řádně přiostřené.
Dárcem orgánů bylo pro změnu GranTurismo S. Vidlicový osmiválec objemu 4,7 l (pro ctitele přesných čísel 4691 cm3) disponuje zcela jistě výkonem alespoň 330 kW (449 k)/7000 min-1. Točivý moment 510 Nm/4750 min-1 přenáší sekvenční převodovka MC Race na zadní nápravu. Připomeňme, že podvozek má rozvor 2942 mm, na karbon-keramických kotoučových brzdách od Bremba se s největší pravděpodobností nic nezměnilo.
Další čísla včetně přesných rozměrů, hmotnosti i provozních vlastností dosud zůstávají tajemstvím, od výchozího kupé se ale určitě budou lišit pouze nepatrně. Podrobnosti se dozvíme až v metropoli nad Seinou.