Maybach: O budoucnosti značky se rozhodne do konce roku
Sám generální ředitel Daimleru Dieter Zetsche řekl na autosalonu v Detroitu, že o tom, zda bude zrušena, či nikoliv, se rozhodne s konečnou platností do konce roku 2011.
Mluvilo se také o spolupráci s Aston Martinem na vývoji budoucích modelů. Zetsche možnou kooperaci nepřímo potvrdil, řekl: Je předmětem zkoumání, zda se jedná o životaschopný obchodní model.
Superluxusní Maybach se měl stát konkurentem vozů Rolls-Royce a Bentley. V USA začínají jeho ceny na 366.000 dolarech (asi 6,75 milionu korun) a oblíbili si jej zejména hiphopeři, sportovci a některé další hvězdy showbusinessu, jeden vlastní například Jay Leno. Prodeje ale nikdy nedosáhly předpokládaných čísel. Loni se například prodalo ve Spojených státech jen 63 aut, v České republice našel poslední nový vůz nového majitele v roce 2009.
Jméno Wilhelma Maybacha je úzce spjato s počátky dějin automobilu v moderním pojetí. Automobilku se svým jménem ale založil až v roce 1909 a první experimentální vůz Maybach W1 byl vyroben o dalších deset let později. Druhá světová válka znamenala konec luxusních a patřičně drahých automobilů, kterých vzniklo v několika typových řadách jen asi 1.800. V roce 1960 koupil tehdejší koncern Daimler-Benz to, co ze slávy zbylo. Návrat jména Maybach se odehrál na autosalonu v Tokiu 1997, koncept ale ještě nesl trojcípou hvězdu Mercedesu.
Řada 57/62 se vyrábí od roku 2002 a kromě výkonnějších verzí S obsahuje také částečně otevřené provedení Landaulet a pancéřovaný Guard.