20.4. 2014 David Bureš Google+ profil David Bureš

Maybach se vrátí již na podzim

Maybach se vrátí již na podzim

Nový Maybach bude speciální verzí Mercedes-Benzu S. Má se jednat o prodloužený dvanáctiválcový model.

O návratu luxusní značky Maybach koncernu Daimler se spekuluje již pár měsíců. Agentura Reuters s odvoláním na nejmenovanou osobu seznámenou se situací tvrdí, že nový model s tímto označením bude představen v listopadu.

Maybach se vrátí jakožto speciální verze Mercedes-Benzu S, jejím základem bude prodloužená varianta S 600. Provedení Maybach má měřit asi 5,5 metru, rozvor bude dlouhý zhruba 3,36 metru, což je o 20 centimetrů více než u verze Long. Pod kapotou třídy S Maybach bude pracovat šestilitrová V12 biturbo, vyloučena není ani posilněná verze od AMG.

Opětovným použitím názvu značky Maybach, která přestala vyrábět své vozy v červnu 2012, chce Daimler zacílit na ty movitější klienty, pro které je běžná třída S málo. Takoví zákazníci nyní hledají luxusní automobily především ve Velké Británii – u značek Rolls-Royce a Bentley. Právě jejich modelům (jmenovitě Ghostu a Mulsanne) bude chtít esko s logy Maybachu konkurovat.

Mercedes-Benz S Maybach má debutovat na dvou autosalonech ve stejnou dobu – v americkém Los Angeles a čínském Kantonu. V obou případech se jedná o velice nadějné trhy pro takový automobil.

Značka Maybach byla obnovena v roce 2002 poté, co se od roku 1940 vozy této značky nevyráběly. V roce 2012 Maybach ukončil svoji činnost, protože ve své moderní éře nebyl příliš úspěšný. Za 11 let prodal jen asi 3.000 aut, přičemž na každém prodaném vozu údajně prodělal v přepočtu devět milionů korun. Zřejmě z toho důvodu se Maybach nevrátí jako samostatná značka, ale jako verze třídy S.

Psali jsme: Maybach je zpátky na scéně, opět chce konkurovat Britům

Podle zdroje Reuters pracuje Mercedes-Benz také na třídě S ve variantě Pullman. Ta bude ještě delší a luxusnější než Maybach.

Nový Pullman se má stát opět státnickou limuzínou, její rozvor má být o rovný metr delší než u základní třídy S, což by znamenalo hodnotu rozvoru 4.035 mm. V nabídce má být i pancéřovaná verze, která bude stát až milion eur (27,5 milionu korun).

První Pullman debutoval v roce 1963, na délku měl přes šest metrů. Majestátní automobil si velice oblíbili diktátoři, s Pullmanem jezdili například jugoslávský prezident Josip Broz Tito a rumunský prezident Nicolae Ceaucescu. Prodloužené provedení Pullman Guard bylo odvozeno také od minulé generace třídy S.

Spolupracujeme s TipCars.com
Česká firma je o krok blíž výrobě dronů v Rusku Česká firma je o krok blíž výrobě dronů v Rusku

Společnost Primoco chce své civilní bezpilotní letouny…

VIDEO: Osobní vlak na vodík není vzdálená budoucnost, v Česku už jeden jezdí VIDEO: Osobní vlak na vodík není vzdálená budoucnost, v Česku už jeden jezdí

Po českých kolejích jezdí vlak budoucnosti – Coradia…

Trump chystá vystoupení USA ze skupiny NAFTA Trump chystá vystoupení USA ze skupiny NAFTA

Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa…

 
 







Doporučujeme
Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně! Špatné držení volantu vás může přijít draho. Podívejte se, jak je to správně!

Správné držení volantu je pro bezpečné řízení automobilu…

Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu? Vodík kontra akumulátor: Proč je vodík na ústupu?

Ještě před deseti lety byl vodík coby palivo v kurzu.…

 

AutoRevue
Rychlá jízda ve Velké Británii teď přijde na desetitisíce. Také omezují diesely Rychlá jízda ve Velké Británii teď přijde na desetitisíce. Také omezují diesely

Lidem cestujícím do Velké Británie lze doporučit, aby…

Z Nissanu Micra je klasické městské auto. Ceny v ČR začínají na 259 000 Kč Z Nissanu Micra je klasické městské auto. Ceny v ČR začínají na 259 000 Kč

Zatímco minulé generace malého Nissanu měly spíše…

 







 
Jak se správně vyhýbat na kluzké vozovce? Víme, jak předejít problémům!

Jak se správně vyhýbat na kluzké vozovce? Víme, jak předejít problémům!

Včera

Jak jsme se mohli sami nedávno přesvědčit, sníh a led nás mohou překvapit i na jaře. Dnes si ukážeme, jak se vyhnout problémům při vyhýbacím manévru.




Blesk.cz

Finále plesové sezóny? Za velké prachy valčík beznaděje

Finále plesové sezóny? Za velké prachy valčík beznaděje

Sezóna plesů skončila a opět se ukázalo, že i na velkých a prestižních bálech, jakým byl i ten Česko Slovenský v…

Slavný autosalon jde k zemi. Bývalá firma milovníka vnadných blondýn je v konkurzu

Slavný autosalon jde k zemi. Bývalá firma milovníka…

Někdejší největší síť autosalonů v Česku A. Charouz Motors skončila v konkurzu. Uvedl to ve středu…

 

iSport.cz

Kometa a LM? Nutné zlo, partnery ani fanoušky nezajímá, říká Zábranský

Kometa a LM? Nutné zlo, partnery ani fanoušky…

Automaticky se ziskem extraligového titulu připadlo Kometě právo startovat v příštím ročníku Ligy mistrů. Na…

Velký návrat Šarapovové. V prvním zápase po aféře porazila Vinciovou

Velký návrat Šarapovové. V prvním zápase po aféře…

Návrat k tenisu po trestu za doping se ruské hvězdě Marii Šarapovové vydařil. Na turnaji ve Stuttgartu porazila…

 

Reflex.cz

Je suis Bělobrádek aneb Co zůstalo skryto za radou k nalezení nového chlapa

Je suis Bělobrádek aneb Co zůstalo skryto za radou k…

Předseda KDU-ČSL Pavel Bělobrádek pohoršil v rozhovoru pro The Student Times snad všechny české svobodné matky.…

Generálním ředitelem České televize bude i nadále Petr Dvořák

Generálním ředitelem České televize bude i nadále…

Generálním ředitelem České televize dnes Rada ČT na dalších šest let zvolila jejího současného šéfa Petra…