Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Modernizovaný Ford Ka+ vstupuje na český trh. Kolik dáte za novou terénní verzi Active?

David Bureš
Diskuze (11)
Malý hatchback Fordu v modernizovaném balení je na českém trhu dostupný s jediným motorem, zážehovým tříválcem 1.2 Ti-VCT.

Ford letos mohutně obměňuje svoji nabídku. Dočkali jsme se modernizovaného Mustangu (včetně verze Bullitt) nebo nové Fiesty ST, příští měsíc na trh dorazí čtvrtá generace Focusu. Teď Ford zahajuje český prodej modernizovaného malého hatchbacku Ka+. Zaváděcí ceny startují na částce 272.990 korun.

Tato cena se vztahuje na verzi Ultimate, která zahrnuje 15palcová ocelová kola, manuální klimatizaci, elektricky ovládaná přední okna, palubní počítač, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, mlhovky, šest airbagů nebo rádio se čtyřmi reproduktory a Bluetooth.

Pod kapotou tluče motor 1.2 Ti-VCT o výkonu 63 kW, který je jedinou možností v české nabídce. Toto obchodní označení už známe ze stávající verze, nově to však už není čtyřválec, ale tříválec. Motor s hliníkovým blokem, bez vyvažovací hřídele je odvozen od tříválce 1.5 EcoBoost. Parametry však zůstávají prakticky shodné s předchůdcem, výkon je stejný, točivý moment nepatrně povyskočil ze 112 na 115 N.m.

Další důležitou novinkou v nabídce modernizovaného Ka+ je pak terénní verze Active, která chce konkurovat malým SUV. Za ní dáte 310.990 korun, přičemž vedle oplastované karoserie a zvýšeného podvozku o 23 mm se liší také širší výbavou. Proti stupni Active přidává tempomat, kožený volant s béžovým prošíváním (ale stále jen výškově nastavitelný), podlahové rohože, střešní ližiny s hliníkovou úpravou nebo 15palcová kola z lehkých slitin.

Výbavu obou nabízených variant pak lze rozšířit několika zvýhodněnými sadami. Winter za 6.500 korun přidává vyhřívání předních sedadel a čelního skla či loketní opěrku sedadla řidiče, City za 12.000 korun zase zadní parkovací senzory, zadní elektricky ovládaná okna nebo vyhřívaná a elektricky sklopná vnější zpětná zrcátka. Součástí balíčku Comfort za 15.450 korun je pak automatická klimatizace, rádio s šesti reproduktory a multimediální systém SYNC 3 ovládaný prostřednictvím 6,5palcové dotykové obrazovky.

Ford Ka+ – ceny a technické údaje modernizované verze
Motor1.2 Ti-VCT
Zdvihový objem [cm3]1194
Válce3
Největší výkon [kW/min]63/5500-6500
Točivý moment [N.m/min]115/4250
Převodovka5M
Komb. spotřeba [l/100 km]5,0 (5,7*)
Max. rychlost [km/h]169
Zrychlení 0-100 km/h [s]13,5
Cena Ultimate [Kč]272.990
Cena Active [Kč]310.990
*Pro verzi Active

David Bureš
Diskuze (11)
22. 6. 2018 19:38
Re: kto si potom kúpi viňále?
Presne, chcu si vybudovat vinale imidz a ruinuju si to tymi indicko-rumunskymi srackami.
22. 6. 2018 15:04
Re: kto si potom kúpi viňále?
možno keby tu bol len ford, ale takto hazardujú neskutočne, značka musí mať nejakú konzistenciu.
Avatar - twistedTSD
22. 6. 2018 14:03
Re: kto si potom kúpi viňále?
To je právě pointa. Dotáhli laciný indický vergl, aby zdůraznili, že Fiesta je teď těžké viňále, supermainstream a prémie, které je hodna jen vybraná společnost. Vysol aspoň 400 a budeš viňále taky. :-)
22. 6. 2018 13:30
kto si potom kúpi viňále?
ecosport a ka+ nikdy nemali vidieť európu. Na jednej strane vymývajú mozgy, ako chce ford s mondeom fokusom a fiestou navýšiť marže, viňále sem viňále tam a potom privezú taký model, že človek nikdy nedá za viňále melón, keď ovál nosí aj taký odpad.
Avatar - 3_diamanty
21. 6. 2018 23:23
Re: Fordem tam a vlakem zpátky.
na fordy tiez nie som uz snad odjakziva ... ale toto je fakt blby vtip ... znamy ma focus 74kw kombi ecoboost .. uz asi 3 roky.. a zatial bez problemov ;-) .. jedine co ma prekvapilo bolo to ze vpredu som sa citil v nom oblepeny ako v malom aute .. to povedzme lancer je o level inde ... ale hadam aj svokrov golf 6 je voci nemu vzdusne a priestranne auto... ale snad novy focus v tomto uz bude inde... :yes: