Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia III může stát i přes milion korun

Diskuze (189)
Třetí generace Octavie přichází s historicky nejnižší zaváděcí cenou, ale také s nejpestřejší nabídkou příplatkové výbavy.

Aktualizováno (28.1.) : upravili jsme ceny dle aktuálního ceníku Škoda

Kdo nebude spokojený s rozsahem výbavy u základní Octavie za 334.900 korun, může si připlatit za silnější motor i lepší výbavu. Pokud snad někdo chce všechnu dostupnou výbavu, je pro něj připraven soupis volitelných položek o čtyřech stranách.

Právě takovou nejdražší Octavii jsme se pro vás rozhodli sestavit. Jako základ jsme zvolili nejdražší motor 2,0 TDI, nejvyšší výbavu Elegance a přidávali postupně jednotlivé příplatky. Nemůžeme ale samozřejmě sečíst všechny nabízené extras: například osmnáctipalcová kola nelze skombinovat s paketem pro špatné cesty (se sportovním podvozkem už ovšem ano). Stejně tak si zákazník musí u turbodieselového motoru „vybrat“ mezi start-stopem a dvouspojkovou převodovkou DSG.

Nejzajímavějším z drahých příplatků je tzv. Traveller Assistant paket. Za 67.800 korun kombinuje rozpoznání dopravních značek, Intelligent Light Assistant, Lane Assistant pro kontrolovanou jízdu v pruzích, navigační systém Columbus, barevný palubní počítač Maxi DOT, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým stmíváním a senzorem vlhkosti, dešťový senzor a osvětlení prostoru pro nohy vpředu a vzadu. Funkci čtení dopravních značek Škoda jinak nedodává, proti součtu ceníkových cen jednotlivých položek ale tento paket nepřináší finanční úsporu.

Konečný součet všech nabízených příplatkových výbav je působivě vysoký. Málokdo ale zvolí všechna myslitelná rozšíření nejvyšší výbavy Elegance, aby cenu zvýšil ze standardních 589.900 Kč na doslova plně vybavených 1.001.729 Kč. Kompletní přehled doplňků najdete v následující tabulce.

Škoda Octavia III - přehled nejvyšší dostupné výbavy
Motor2,0 TDI/110 kW
VýbavaElegance Plus
Základní cena [Kč]589.900,-
Alarm6.000,-
Automatic Parking Assistant22.000,-
Bluetooth s hlasovým ovládáním4.000,-
Crew Protect Assistant11.000,-
Čalounění interiéru kůže47.000,-
Drive Mode Selection2.500,-
Driver Activity Assistant1.500,-
Elektricky nastavitelná přední sedadla30.000,-
Elektricky sklopná zrcátka s pamětí6.000,-
Chrompaket3.000,-
Mechanické zabezpečení Construct (bez montáže)5.929,-
Isofix na sedadle spolujezdce900,-
Litá 18" kola7.000,-
Metalický lak13.200,-
Náhradní kolo1.400,-
Nezávislé přídané topení24.500,-
Sportovní podvozek2.900,-
Paket Simply Clever1.500,-
Přední mlhovky Corner černé3.000,-
Dvouspojková převodovka DSG50.000,-
Roletka Sun&Pack3.000,-
Sound System Canton12.900,-
Střešní okno20.000,-
Tažné zařízení12.000,-
Traveller Assistant67.800,-
Tříramenný volant s páčkami řazení3.000,-
Vyhřívané ostřikovače700,-
Vyhřívání předních a zadních sedadel4.900,-
Vyjímatelný vak Unibag3.000,-
Bi-xenonové světlomety24.500,-
Zadní stírač Aero2.700,-
Záruka 4 roky/120.000 km11.500,-
Zásuvka 220V2.500,-
Cena při shodné výbavě [Kč]1.001.729,-

Diskuze (189)
30. 1. 2013 16:25
Re: neni to moc
jojo vyjímka, třeba Mercedes třid R... To by se dalo brát jako SUV, ne? To bych si nechal líbit... :-!
30. 1. 2013 16:23
Re: neni to moc
tedy diskutujeme tu o oktávce za mega... za ty prachy mášk senzačně vybavený S-MAX a všude dost místa. Pokud chceš kompaktní MPV v cenové relaci srovnatelné s Octou, tak co třeba C4 Grand Picasso, či P 5008 (3 plnohodnotná zadní sedadla s isofixem a kufr někde jinde). Nebo Mazda 5, Touran, ale tym už ty zadní sedadla nejsou úplně ono.
Upřímně - pokud je to auto pro velkou rodinu primárně určené jako rodinné, pak je lepší zamířit do třídy pro rodinu, než si koupit předražený kombík.
30. 1. 2013 16:14
Re: neni to moc
vyhláška řeší usazení dětí obecně, sedačka může být umístěna kdekoliv ve vozidle, platí pouze, že pokud pokud umístíš na přední sedadlo sedačku v protisměru, musí být deaktivován aibag na této sedačce. Pokud to vozidlo neumožní, nesmíš tam sedačku v protosměru umístit. jiné omezení není. Má-li na předním sedadle sedět dítě menší než 150cm, mladší 12let, musí být vybaveno odpovídající sedačkou (a to i v případě, že váží více než 36 kg - nebo tam nesmí sedět). v případě sedačky ve směru jízdy se aibag samozřejmě nedeaktivuje. Jiná omezení ve vyhlášce nejsou.
30. 1. 2013 09:45
Re: Nekoupitelné
V předposledním odstavci jsi to napsal přesně. Před 10 lety bych to napsal taky, teď už bohužel nevybírám auto jen sám pro sebe.
30. 1. 2013 09:42
Re: Stěrač
:yes: :-)