Nissan GT-R Track Edition: Aby byl ještě rychlejší, přijde o zadní sedadla
Nissan se snaží ze svého sportovního modelu dostat co nejvíce. A to neplatí jen o schopnostech hodných supersportu, ale také o penězích z jeho prodeje. Z tohoto pohledu jsou nejlepší speciální edice, které přidají malé vylepšení na poli techniky, avšak slušné vylepšení v prodejní ceně. A jelikož GT-R není pro Nissan zrovna zlatým dolem, je tu Track Edition 2014.
Ta se představila na Chicago Auto Show a přidává prvky laděné pro závodní tratě, jako je vyndání zadních sedadel, drobné aerodynamické zlepšení díky přednímu spoileru, lepší chlazení brzd a přitvrzení podvozku. Toho bylo dosáhnuto výměnou „standardních“ tlumičů za tlumiče Bilstein DampTronic. Jejich vyladění probíhalo na… Nordschleife, samozřejmě.
Dalším drobným vylepšením je výměna vstřikovačů pro lepší točivý moment mezi 4500 a 6000 ot/min. Maximální hodnoty však zůstaly na 550 koních a 630 Nm. Na motoru se také objeví hliníková plaketa se jménem technika, který ho stavěl.
Kolik bude Track Edition zákazníky stát zveřejněno nebylo, ale k normálním 2,5 milionu jistě bude třeba nějaký ten stotisíc přihodit.