Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nissan GT-R Track Edition: Aby byl ještě rychlejší, přijde o zadní sedadla

Jakub Kraus
Diskuze (8)
GT-R je velmi schopné auto a totéž platí i na okruhu. Proč ale neudělat další Track Edition?

Nissan se snaží ze svého sportovního modelu dostat co nejvíce. A to neplatí jen o schopnostech hodných supersportu, ale také o penězích z jeho prodeje. Z tohoto pohledu jsou nejlepší speciální edice, které přidají malé vylepšení na poli techniky, avšak slušné vylepšení v prodejní ceně. A jelikož GT-R není pro Nissan zrovna zlatým dolem, je tu Track Edition 2014.

Ta se představila na Chicago Auto Show a přidává prvky laděné pro závodní tratě, jako je vyndání zadních sedadel, drobné aerodynamické zlepšení díky přednímu spoileru, lepší chlazení brzd a přitvrzení podvozku. Toho bylo dosáhnuto výměnou „standardních“ tlumičů za tlumiče Bilstein DampTronic. Jejich vyladění probíhalo na… Nordschleife, samozřejmě.

Dalším drobným vylepšením je výměna vstřikovačů pro lepší točivý moment mezi 4500 a 6000 ot/min. Maximální hodnoty však zůstaly na 550 koních a 630 Nm. Na motoru se také objeví hliníková plaketa se jménem technika, který ho stavěl.

Kolik bude Track Edition zákazníky stát zveřejněno nebylo, ale k normálním 2,5 milionu jistě bude třeba nějaký ten stotisíc přihodit.

Jakub Kraus
Diskuze (8)
10. 2. 2013 10:27
...
ziju ve svycarsku, to auto jsem si chtel na vyjizdky do nemecka koupit, ale co jsem se dozvedel od kolegy a a z ruznych forech je katastrofa. Radeji zustanu u Evo. Tu maly vynatek v nemcine

Reifen für den günstigen Supersportler:

"Reifen vorne, 850 Euro, Hinterreifen 900-1200€
PRO STÜCK!!
Da der GTR einen offensichtlich extrem hohen Verschleiss hat dürfte nach jedem 2ten Trackday ein kompletter Satz fällig sein."

Spassverderber Getriebeöl:

"Wenn die Getriebeöltemperatur über 110 Grad geht ist ein entsprechender Ölwechsel alle 3000km fällig. Kostenpunkt 1200,- Euro. (9,7 Liter Inhalt mal 126 Euro/l).110 Grad knackt das Getriebe nach meiner Erfahrung aber nach ner flotten Runde Autobahn."

"Das Getribe soll sehr warm werden. Geht es über 140 Grad, schaltet der Wagen in ein Notlaufprogramm, sofortiger Getriebeölwechsel wird fällig . Es darf nur Nissan Öl verwendet werden, sonst : Richtig, Garantie weg. Preis rund 120 Euro pro Liter, 10 Liter Inhalt + Differenzialöle + Arbeit. Schätzungen sprechen von 1500 Euro, gestern erfuhr ich von einem Fall mit 1800 Euro."

"Nach der Inspektion endlich freie Fahrt: Sofort erreiche ich einmal 137 Grad (zufällig im Mäusekino gesehen) und kühle danach im Schleichtempo....

Her mit dem Wartungsheft:
Nun kommt es ganz dick:
Dort geht es um Wartungs- und Wechselintervalle.

Zum Getrieböl steht da ein Wechsel alle 30000 km vorgeschrieben. Erreicht man allerdings bei eiliger Fahrweise mehr als 110 Grad, ist der Wechsel innerhalb von 3000 km (!!!) fällig. Auto 250 Kilometer in die dafür zugelassene Werkstatt, 1500 legen + zurück. Alle 3000 Kilometer.

Andere Getriebeöle können deutlich mehr Hitze ab, dürfen aber nicht verwendet werden: Richtig, sonst Garantie weg.

Ich teste mit Zeugen im Wagen: 10 Minuten sportliche Fahrweise, und >110 Grad sind nach nichtmal 10 Minuten erreicht. 10 Minuten Vollgas auf der Autobahn > 125 Grad."

Garantieerklärungen:

"Fahren außerhalb öffentlichen Verkehrsraumes, also z.B. auf Rennstrecken oder abgesperrten Flug- oder Übungsstrecken führen zum Verlust der Garantie. Esp Abschaltung auch usw usw.

Es wird bekannt, daß Nissan einen Datenspeicher verbaut, der jede Bewegung des Wagens dokumentiert und von Nissan ausgelesen wird. Widerspricht man dem oder klemmt das Ding ab, Garantieverlust. Usw usw.

Zum Thema Rennstrecke steht im Garantieheft folgender Witz:
Da darf ich fahren, WENN ich vorher den Wagen bei Nissan checken lasse (250 Kilometer zur Werkstatt hin und 250 zurück.
Dann Rennstrecke.
Dann wieder zur Werkstatt, kleiner Check. Wenn nun nichts kaputt ist, bleibt Garantie erhalten.

Im Klartext: Für 15 Minuten touristischer Rundfahrt (kein Rennen!!!) 2 kostenpflichtige Checks und 1000 Kilometer Fahrt zur Werkstatt und zurück."

10. 2. 2013 10:12
...
auto je dobre ale kdyz se podivate trochu po forech vlastniku tak najdete sami plac, neuveritelne casto kazici se prevodovka - nissan radi po kazdem extremne rychlem startu k vuli prehreje oleje- jeho vymenu v prevodovce! allrad se v zime rychle prehriva, motory prilis brzy odchazeji atd...muj kolega to auto po 1roku prodal a radeji koupil stare porsche. Dalsi negativum je zakaz jezdeni na zavodnich tratich jako nuernburgring, zakaz Drag Race Start - pri koupi auta se podepisuje smlouva (auto je pres gps spojene na nissan) pri neuposlechnuti konci garance. Co se mi taky nelibi je ze nissan nenabizi manualni prevodovku.

Auto za tu cenu ok, ale urcene na kratke vyjezdy o vikendu,
Avatar - Aladeen
9. 2. 2013 13:19
Re: ja som bol v tom
:yes: Celkovo nechápem k čomu v takých autách zadné sedačky sú , kedže sa tam zmestí maximálne nejaká taška ;-)
9. 2. 2013 13:09
To je stíhačka!!!
Měl jsem tu čest s tímto autem jet, je to prostě neuvěřitelné jak to jede. Za cenu tohoto auta neseženete lepší auto. Jel jsem s tím 285km/h na dálnici z Prahy do Liberce. Neskutečnej pocit. Je to můj sen kterej si jednou splnim :-) Jen bych nacpal nějaké peníze do úprav od AMS třeba na 1200hp >:D
Avatar - 3_diamanty
9. 2. 2013 10:25
ja som bol v tom
ze zadne sedacky boli zbytocne aj u klasickeho GT-Rka ;-) ... takze je dobre ze sa auto konecne zbavilo zbytocnej zataze