Luboš Vlček, šéf Škoda Auto ČR, odpovídal online čtenářům Auto.cz
V pondělí 30. března ve 13:00 k nám do redakce Auto.cz dorazil Luboš Vlček, šéf Škoda Auto Česká republika. Celé odpoledne jste se ho mohli ptát na všechno, co vás v souvislosti s mladoboleslavskou značkou zajímá. Dotazů přišlo nepřeberné množství.
Seriál exkluzivních online rozhovorů s řediteli českých zastoupení automobilek se znovu roztočil. V pondělí 30. března jsme u nás v redakci přivítali Luboše Vlčka (48), šéfa prodejní organizace Škoda Auto Česká republika.
Luboš Vlček působí ve Škodovce od roku 1992, přičemž působil na řadě pozic v oblasti prodeje a marketingu. V roce 2003 přešel do Volkswagenu, kde řídil region zámoří.
Následně odpovídal za prodeje vozů Škoda v regionu západní Evropy, v letech 2012 až 2013 působil v Číně jako výkonný ředitel prodeje a marketingu skupiny Volkswagen.
Od roku 2013 je členem topmanagementu koncernu Volkswagen, šéfem Škoda Auto ČR se stal v lednu 2014. Navzdory pracovnímu vytížení si dokáže najít čas i na svoji rodinu, s manželkou vychovávají tři děti.
S panem Vlčkem dorazil také například Miroslav Bláha, vedoucí prodeje Škoda Auto ČR, Jozef Baláž, tiskový mluvčí a vedoucí korporátní komunikace, Vítězslav Pelc, PR manažer a několik dalších expertů zejména z oblasti produktového marketingu.
Online rozhovor s Lubošem Vlčkem odstartoval v pondělí 30. března ve 13:00. Otázky, které vás zajímaly, jste mohli posílat dopředu.
Vážení čtenáří Auto.cz, moc Vám děkuji za dotazy, byly pro mne velmi podnětné a zajímavé. Jejich velkou část se podařilo v pětihodinovém maratonu zodpovědět. Věřím však, že to nebyla poslední příležitost na chatu Auto.cz a budu se těšit na další podobné "online" nebo i "živé" setkání.
Luboš Vlček