Opel Insignia Country Tourer: Scout od Opelu bude stát 950 tisíc korun
Insignia Country Tourer přichází s paletou tří přeplňovaných motorů. Každý z nich pohání všechna kola prostřednictvím systému Haldex a elektronicky řízeného zandího samosvorného diferenciálu eLSD. Podvozek je vybaven adaptivními tlumiči FlexRide.
Karoserie má výrazné ochranné prvky, které nemají jen estetickou funkci. Mimo asfalt přijde vhod spodní kryt motoru z pevnostní oceli. Světlá výška se proti standardnímu kombi zvětšila o 20 mm.
Nabídku motorů tvoří tři agregáty. Základem je 2.0 CDTI o výkonu 120 kW, následuje 2.0 BiTurbo CDTI se 143 kW a vrcholem je zážehový 2.0 SIDI Turbo, který dosahuje 184 kW a točivým momentem 400 N.m se vyrovná dvojitě přeplňovanému turbodieselu. Převodovky jsou vždy šestistupňové, u BiTurbo CDTI je standardem automat, zbývající motory nabízí výběr mezi manuální a automatickou převodovkou.
Základní cena nejslabšího provedení je stanovena na 36.990 eur, v přepočtu necelých 950 tisíc korun.
Opel Insignia Country Tourer - technická data | |||
Motor | 2.0 CDTI 4x4 | 2.0 CDTI BiTurbo 4x4 | 2.0 Turbo 4x4 |
Převodovka | 6M (6A) | 6A | 6M (6A) |
Zdvihový objem [cm3] | 1956 | 1956 | 1998 |
Válce/ventily | 4/4 | 4/4 | 4/4 |
Největší výkon [kW/min-1] | 120/4000 | 143/4000 | 184/4500 |
Největší toč. mom. [Nm/min-1] | 350/1750-2500 | 400/1750-2500 | 400/2500-4500 |
Max. rychlost [km/h] | 205 (200) | 210 | 235 (230) |
Zrychlení 0-100 km/h [s] | 10,9 (11,4) | 9,9 | 7,9 (8,9) |
Komb. spotřeba [l/100 km] | 5,6 (6,4) | 6,6 | 8,1 (8,5) |